• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

надання послуги з охорони об'єктів Замовника (фізична охорона (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

надання послуги з охорони об'єктів Замовника (фізична охорона (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) - 1 послуга (згідно Додатку 1, Додатку 1.1. до тендерної документації) Місцезнаходження: 61024, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30 Категорія замовника : Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Вид закупівлі: відкриті торги.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов документації

Завершена

1 422 157.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Номер: 739318f3a65a48d2be47d04eef05371a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-19-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.04.2021 17:25 - 14.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 19.04.2021 171 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.04.2021 №_171 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 4 UA-2021-03-03-003134-b 03.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 4 частини другої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції, укладення договору та додаткової угоди до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального спеціалізованого підприємства «Харківгорліфт» (далі – Замовник) від 03.03.2021 ВТ № 27/1-21, тендерні пропозиції приватне підприємство фірма «ІНЕКС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «ПРАЙМ» (далі – Учасник), протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2021 року, договір від 05.04.2021 №97, додаткова угода №1 до договору від 05.04.2021 №97. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити місце поставки товарів. Одночасно, відповідно до пункту 3 частини другої статті 33 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Також, відповідно до пункту 3 частини першої статті 19 Закону, у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю, у тому числі відповідні коди за Єдиним закупівельним словником. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та звіт про результати проведення процедури закупівлі не містять інформацію щодо місця поставки товарів або місця виконання робіт чи надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 частини другої статті 33 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації, зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. При цьому слід зазначити, що перелік зазначений в абзацах 36-37 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника не відповідає вичерпному переліку формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 котрий зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «ПРАЙМ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, вимогами абзацу першого пункту першого розділу 3 тендерної документації встановлена вимога «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника або електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності Закону України «Про електронні довірчі послуги», оскільки згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо КЕП/ЕЦП не накладено на тендерну пропозицію учасника на момент закінчення строку для її подання; на тендерну пропозицію накладено КЕП/ЕЦП посадової особи, що не належить учаснику або повноваження посадової особи учасника не підтверджено документально відповідно до вимог даного пункту тендерної документації. При цьому, за результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого учасником-переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «ПРАЙМ» файлу «sign.p7s» було встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, учасником-переможцем не накладено кваліфікований електронний підпис. Крім того абзацом 15 пункту 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що документи, що вимагаються тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому кольоровому або чорно-білому вигляді (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідчені) в форматі pdf. При виготовлені сканованих копій документів, які подаються Учасником, повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну скановану копію документу. Проте в тендерній пропозиції учасника надано не електронні копії, як того вимагає тендерна документація, а електронні копії скановані з ксерокопій завірених директором ТОВ «ОХОРОНА «ПРАЙМ»: протоколу Загальних зборів Учасника ТОВ «ОХОРОНА «ПРАЙМ» від 19.11.2018 №19/11/2018-ЗЗУ, наказу Про призначення директора від 20.11.2018 №20/11/18, Статуту ТОВ «ОХОРОНА «ПРАЙМ», Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, що в свою чергу не відповідає умовам абзацу 15 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція учасника та не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію Учасника та уклав договір від 05.04.2021 № 97.
Період усунення порушень: 29.04.2021 20:17 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2021 20:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним спеціалізованим підприємством «Харківгорліфт» (надалі – Замовник, КСП «Харківгорліфт») ретельно вивчено висновок від 29.04.2021 Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) за результатами чого надає свої аргументовані заперечення до вказаного висновку. Відповідно до п. З ч. 2 ст. 21 Закону замовник зазначає кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Дана вимога Закону не містить конкретної вимоги щодо зазначення конкретної адреси, враховуючи той факт, що оголошення про проведення відкритих торгів містить «Україна, Відповідно до документації» та відповідно до п.п. 12.1.2. Додаток № 2 «Дилсокація об’єктів», проекту договору зазначено, що місце поставки (передачі) товару, даний додаток є невід’ємною частиною договору. Крім того, в форму повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично підтягується інформація з оголошення про проведення відкритих торгів. Технічний потенціал авторизованого майданчика не передбачає достатньої кількості полів для заповнення адрес, згідно дислокації об’єктів. Слід зазначити, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації (далі - ТД) зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тобто, Закон передбачає наявність в тендерній документації формальних несуттєвих помилок, котрі зазначені в п.п. 2.1 п. 2 розділі V ТД, що в свою чергу відповідає вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону. В даному пункті та статті 22 Закону відсутня вимога щодо конкретних вимог та певного переліку формальних несуттєвих помилок. Закон України «Про електронні довірчі послуги» (далі - Закон № 2155) вимагає від суб’єктів господарювання використовувати лише кваліфіковані електронні довірчі послуги при здійсненні електронної взаємодії, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис (ч.2. ст. 17). Такі послуги повинні надаватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, унесених до Довірчого списку, який Центральний засвідчувальний орган публікує на своєму офіційному веб-сайті (czo.gov.ua/tmstedlist). Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника - переможця, сертифікат виданий акредитованим центром сертифікації ключів АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна». Отже, учасник - переможець отримав свій ключ на підставі договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та уклав договір з кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг, що свідчить про виконання обов’язку щодо використання при підписанні електронних документів кваліфікованих електронних довірчих послуг. Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021 року забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника - переможця, тип підпису «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», отже, даний електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті. Таким чином, він може використовуватися для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, а відтак, даний електронний підпис може бути використаний для підписання тендерної пропозиції. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису-зберігання на захищеному носії-токені чи у хмарі. Звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією не встановлювалися конкретні вимоги до типу носія особистого ключа або будь-які інші додаткові вимоги до кваліфікованого електронного підпису. Відтак, обов’язкове накладання на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника, що підписала тендерну пропозицію, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» відбувається за загальним правилом встановленим законодавством. На разі Постанова КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечує можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених цією постановою. Таким чином, керуючись спеціально-дозвільним типом правового регулювання, що ґрунтується на загальній забороні «заборонено все, окрім прямо дозволеного законом або іншим джерелом права», у межах якого закон або інше джерело права встановлює конкретні дозволи, удосконалений електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті може бути накладений на тендерну пропозицію замість кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до умов тендерної Документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Учасник надав всі документи, які підтверджують відповідність Пропозиції вимогам Замовника встановлених у Документації. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вищевказаним умовам. Також, наголошуємо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту: 11.05.2021 20:10