• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

надання послуги з охорони об'єктів Замовника (фізична охорона (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

надання послуги з охорони об'єктів Замовника (фізична охорона (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) - 1 послуга (згідно Додатку 1, Додатку 1.1. до тендерної документації) Місцезнаходження: 61024, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30 Категорія замовника : Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Вид закупівлі: відкриті торги.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов документації

Завершена

1 422 157.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 20:26 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 540290c7f47e4f298e18561e6a419fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-003134-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації В розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовником - КОМУНАЛЬНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ХАРКІВГОРЛІФТ» визначено наступне: «1.4. Сканована копія документу, що підтверджує наявність у кількості не менше двох вольєрів для утримання службових собак на об’єктах охорони Замовника; На виконання вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність»: - копії документів про зарахування на баланс у кількості не менше двох службових собак, а саме – копії акту (ів) приймання-передачі основних засобів.». … - копію документа виданого державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (копія квитанція про щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у ветеринарному паспорті на службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання договору); … - реєстраційне свідоцтво службового собаки видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;». Проте спеціальним Законом «Про охоронну діяльність», що регулює провадження охоронної діяльності, зокрема статтею 17, передбачено лише вимоги до кваліфікації службової собаки (пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування) та стану здоров’я (ветеринарний паспорт). Наявність вказаних вимог у тендерній документації незаконно, штучно та суттєво обмежує коло учасників тендеру, а відтак вимагаємо виключити з тендерної документаціїї вказані перелічені вимоги. Також вимагаємо у цьому ж 5 розділі тендерної документації привести до Закону України «Про охоронну діяльність» вимогу Замовника щодо «копії диплому(ів), підтверджуючого(чих), що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній/ або захисній службі в державних організаціях/ або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій та придатні для надання послуг, що є предметом закупівлі», зокрема виключити слова «в державних організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій та придатні для надання послуг, що є предметом закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: « Доброго дня! Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва. Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Додатково, слід сповістити Вас, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність. Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак та залучення інструктора. Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації. З повагою, тендерний комітет КСП «Харківгорліфт».»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2021 18:02