• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

1 роботи Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Місце виконання робіт: Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2

Завершена

1 505 158.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 525.79 UAH
Номер: 56f0339301d4491883c5409247cbd794
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.08.2021 12:26 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.08.2021 № 402 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 №402 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-03-03-011278-c 03.03.2021 Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району (ЄДРПОУ 42148476) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 02.07.2021 №2/2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Чумаківської сільської ради Дніпровського району (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію Замовника (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.04.2021, правомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД", ТОВ "БІГСТЕЙДЖ", тендерну пропозицію ТОВ "АБСОЛЮТ-2020", рішення тендерного комітету (протокол від 14.06.2021 №72) про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.06.2021, договір від 02.07.2021 №2/2021. Моніторингом установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Моніторингом установлено, що зазначений Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає вимогам Наказу №710. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога про надання документів, що мають бути подані учасниками для підтвердження кваліфікації: довідка, за формою зазначеною у Додатку №6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів (на усі вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини та механізми), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" надав довідку від 11.03.2021 за №70 про наявність у учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю. Проте, інформація, вказана в довідці учасника не підтверджена жодним документом, який згідно чинного законодавства України посвідчував би таке право власності. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації замовник встановив вимогу про те, що учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції. В складі пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми щодо не врахування зазначених витрат в поданій тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" вищевказана довідка відсутня. Крім того, відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. Учасник процедури закупівлі ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл, в якому міститься лист згода щодо відповідальності зовсім іншого суб’єкта господарювання - ТОВ «МІСТОБУД М», який до того ж не є учасником процедури закупівлі. Моніторингом встановлено,що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" гарантійним листом від 11.03.2021 №78 підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, викладеним замовником в тендерній документації та підтверджує можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених Замовником в Додатку 3 тендерної документації. У Додатку № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та у Локальному кошторисі на демонтажні роботи № 2-1-1, який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" зазначені такі види робіт, як розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, навантаження ґрунту вручну на автомобiлi – самоскиди, перевезення грунту до 30 км, перевезення сміття до 30 км. Для виконання зазначених робіт Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтнобудівельні роботи» (Збірник 20) визначені конкретні машини та механізми, які застосовуються при виконанні робіт, а саме: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3; бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с], автомобілі-самоскиди. У Підсумковій відомості ресурсів, яку надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" та в інформації від 11.03.2021 за №70 про наявність у учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, машини та механізми, використання яких є необхідним при виконанні зазначених вище робіт, - відсутні. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У свою чергу, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Так, згідно з пунктами 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень: 01.09.2021 15:10 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2021 15:10

Оскарження висновку в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправними та скасування рішення суб’єкта владних повноважень
Дата публікації: 16.09.2021 08:55
Дата відкриття провадження: 18.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: Справа № 160/16744/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Східним офісом Державної аудиторської служби України було проведено моніторинг процедури закупівлі Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-011278-c). 01.09.2021 року за результатами моніторингу процедури закупівлі було оприлюднено висновок згідно висновків якого встановлено порушення: - за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу №710; - за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» встановлено порушення п. 1, 2 ч. 1 ст. 31, п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до оприлюдненого висновку, посилаючись на нижчевикладене. Щодо порушень з питань відповідності вимог тендерної документації вимогам п. 19.ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Констатуючи порушення в цій частині органом державного фінансового контролю установлено, що зазначений Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає вимогам Наказу №710. Так, згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні помилки та описки. В свою чергу, в тендерні документації замовником були зазначені вимоги п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме –відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документів, технічні помилки та описки. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким має вищу юридичну силу в порівнянні з Наказом №710, у зв’язку з чим порушення в складенні тендерної документації відсутні. Щодо порушень п. 1, 2 ч. 1 ст. 31, п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБСОЛЮТ-2020». 1. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога про надання документів, що мають бути подані учасниками для підтвердження кваліфікації: довідка, за формою зазначеною у Додатку №6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів (на усі вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини та механізми), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" надав довідку від 11.03.2021 за №70 про наявність у учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю. Проте, інформація, вказана в довідці учасника не підтверджена жодним документом, який згідно чинного законодавства України посвідчував би таке право власності. З приводу даного порушення за можливе зазначити наступне. Додатком 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ) встановлювалися вимоги щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, розділом 1 даного додатку передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази*. В колонці (Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації) встановлено вимоги щодо підтвердження даному критерію, зокрема, передбачено надання учасниками таких документів: 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку №6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. 2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. Як вбачається, з вищевикладеного вимог, тендерною документацією вимагалось надання - довідки за формою згідно додатку 6 - копій свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів та або інших документів, що посвідчують право власності. Таким чином, надання документу, що посвідчує право власності стосувалося саме будівельних машин, механізмів транспортних засобів. В свою чергу, якщо такі механізми не є власністю учасника, то надаються інші документи, а саме: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми; - оригінал листа-підтвердження власника (власників) усіх вказаних учасником у довідці, складеній за формою Додатку №6, механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасником ТОВ «АБСОЛЮТ» у складі документів тендерної пропозиції були надані наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №069478; - договір оренди спецтехніки від 01.03.2021 року №3, акт приймання-передачі спецтехніки від 01.03.2021 року; - лист підтвердження власника екскаватора про можливість його використання під час виконання договору про закупівлю від 11.03.2021 року №007. Таким чином, вимоги учасником ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» в частині підтвердження кваліфікаційного критерію були виконані у повному обсязі. 3. Моніторингом встановлено, що відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації замовник встановив вимогу про те, що учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції. В складі пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми щодо не врахування зазначених витрат в поданій тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» вищевказана довідка відсутня. З даною позицією неможливо погодитися, оскільки, у складі поданих учасником ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» документів наявна довідка від 11.03.2021 року №64 із зазначенням інформації, яка передбачалась тендерною документацією. 4. Моніторингом було становлено, що відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл, в якому міститься лист згода щодо відповідальності зовсім іншого суб’єкта господарювання - ТОВ «МІСТОБУД М», який до того ж не є учасником процедури закупівлі. Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачалось, що у складі пропозиції Учасник надає файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Абсолют-2020» міститься лист згода від 11.03.2021 року №56 з усією необхідною інформацію, яка вимагалась Тендерною документацією. Даний лист оформлено на фірмовому бланку ТОВ «Абсолют-2020», підписано директором даного підприємства та містить печатку ТОВ «Абсолют-2020». В свою чергу, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції Таким чином, допущення учасником такої технічної помилки/описки аж ніяким чином не впливає на зміст пропозиції, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. При цьому, довідка містить в собі витребувану замовником інформацію. 5. У висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, констатуючи невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» вимогам тендерної документації зазначено, у зв’язку з відсутністю машин та механізмів використання яких є необхідним при виконанні робіт за договором про закупівлю зазначено: «У Додатку № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та у Локальному кошторисі на демонтажні роботи № 2-1-1, який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" зазначені такі види робіт, як розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, навантаження ґрунту вручну на автомобiлi – самоскиди, перевезення грунту до 30 км, перевезення сміття до 30 км. Для виконання зазначених робіт Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно будівельні роботи» (Збірник 20) визначені конкретні машини та механізми, які застосовуються при виконанні робіт, а саме: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3; бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с], автомобілі-самоскиди». З дано приводу за можливе звернути увагу на наступному: - по-перше: як зазначалося вище, учасником ТОВ «Абсолют-2020» в довідці про матеріально-технічну базу від 11.03.2021 року №70 зазначено про наявність у часника - Екскаватора-навантажувача. На підтвердження чого учасником у складі документів тендерної пропозиції були надані наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №069478; - договір оренди спецтехніки від 01.03.2021 року №3, акт приймання-передачі спецтехніки від 01.03.2021 року; - лист підтвердження власника екскаватора про можливість його використання під час виконання договору про закупівлю від 11.03.2021 року №007. Крім того, учасником надано документи про залучення субпідрядника у якого, також наявні транспортні засоби та механізми такі як екскаватори, спеціальні самоскиди, автокрани. Додатком 1 до тендерної документації передбачалось, що кількість основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником. Також, учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 11.03.2021 року №78, яким підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам та підтвердив можливість виконання робіт у відповідності до вимог Замовника. - по-друге: умовами тендерної документації не встановлювалися вимоги щодо відповідності учасника нормам на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно будівельні роботи» (Збірник 20) про які зазначено у висновку органу державного фінансового контролю. Додатково, за можливе зазначити, що умовами тендерної документації не встановлювалися окремої вимоги до документального підтвердження наявності ковша мiсткiстю 0,5 м3, який по суті є складовою комплектації екскаватора-навантажувача. Наразі, між замовником та переможцем укладено договір від 02.07.2021 року №2/2021 за яким зобов’язання с боку виконавця робіт виконуються належним чином у відповідності до вимог Замовника передбачених технічним завданням тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, учасником при поданні тендерної пропозиції було дотримано умов тендерної документації, а отже підстави для відхилення його пропозиції у Замовника були відсутні.
Дата публікації звіту: 08.09.2021 13:21