• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлення дорожньої розмітки в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 550.00 UAH
Номер: 408b2d0eb16d4eb8b8d34eeabcf96d4a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.08.2021 16:20 - 03.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.08.2021 № 416 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.08.2021 № 416 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-03-03-006480-a 03.03.2021 Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (ЄДРПОУ 03346696) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу ІІ Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-03-03-014568-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2021 №026 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.03.2021, тендерну пропозицію ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" (далі учасник-переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 25.03.2021 №043, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.03.2021, договір від 08.04.2021 №253/2021. За результатами моніторингу установлено, що предмет закупівлі послуг із відновлення дорожньої розмітки визначений не за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, чим порушено пункт 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок № 708). Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженернотранспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/ або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. Пунктом 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 визначено, що лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури – наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. У пункті 1 статті першої розділу І Закону України від 06 вересня 2005 року №2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» зазначено, що вулично-дорожня мережа – призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Також, пунктом 3.2 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» визначено, що дороги населених пунктів – ділянки вуличної мережі з рухом переважно транзитного або вантажного автомобільного транспорту, геодизичного зафіксовані червоними лініями та переважно є виходами на автомобільні дороги загального користування. Умовами пункту 1.14. Номенклатури робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд, яка є Додатком 3 до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 23.09.2003 № 154 (із змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788, визначено, що нанесення або відновлення дорожньої розмітки є ремонтом об'єктів благоустрою населених пунктів. Відповідно до умов цієї процедури закупівлі замовником закуповуються послуги з відновлення дорожньої розмітки в м. Біла Церква Київської області за кодом ДК 021:2015 - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Проте, Замовником не зазначено перелік лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, на яких передбачається надання послуг. Також за результатами моніторингу установлено, що в пункті 4.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, пункті 5.2 розділу V Додатку 10 тендерної документації «Проект договору», зазначено, що місце надання послуг: вулиці міста Біла Церква Київської області. Тобто, замовником у тендерній документації не зазначено місце, де повинні бути надані послуги, чим не дотримано вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" (протокол від 25.03.2021 №043) Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" укладено договір від 08.04.2021 №253/2021 на суму 1 898 018,56 гривень.
Період усунення порушень: 12.08.2021 16:28 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2021 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-08-10-000052 відкритих торгів щодо закупівлі послуг: Відновлення дорожньої розмітки в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), індетифікатор закупівлі UA-2021-03-03-006480-a повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм пункту 3 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) в частині визначення предмета закупівлі та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, уповноваженою особою, спільно із профільними управліннями та відділами ДЖКГ БМР, які займаються розробкою технічних завдань для проведення закупівель, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та взято до відома на майбутнє внести корективи у підхід до формування технічних завдань та відповідності, повноти відображення вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині зазначення місця надання послуг, на проведення закупівель товарів, робіт та послуг, які унеможливлять допущення порушень Порядку №708 та вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі уповноважених осіб та управлінь і відділів ДЖКГ БМР.
Дата публікації звіту: 13.08.2021 15:54