Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля робіт: «Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)».
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську, Івано-Франківської області, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 6 356 637,00 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 31.07.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1).Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 20 000,00 (двадцять тисяч) грн.
2).Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
3).Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу.
4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
5).Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
7).Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
8).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
10).Гарантія не може бути відкликана гарантом.
11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
12). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443.
13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону.
15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
6 356 637.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 783.19 UAH
Період моніторингу:13.08.2021 15:22 - 08.09.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:НАКАЗ
12.08.2021 №425
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ID: UA-2021-03-02-012002-b, яка проведена Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення даного порушення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: «25» серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 02.03.2021; тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕГЕН УКРАЇНА" (далі – ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА"); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.03.2021 року; договір від 16.04.2021 №64/21.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА") встановлено наступне.
Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника до учасників процедури закупівлі наведено вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Згідного пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника серед документів, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні міститися сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них).
На зазначену вимогу, учасник ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" прикріпив до своєї тендерної пропозиції сканкопію договору підряду від 13.05.2019 №68.
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" не містить додаткову угоду від 29.08.2019 №133, яка згідно пункту 3 зазначеної додаткової угоди є невід’ємною частиною договору підряду від 13.05.2019 №68 і набирає чинності з дня підписання її Сторонами.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, питання оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:25.08.2021 14:40 - 09.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:25.08.2021 14:40
Оскарження висновку в суді
Опис:03.09.2021 р. оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-012002-b від 25.08.2021 р. до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (номер провадження П/300/5340/21).
Опис звіту:Заперечення до висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради не погоджується з результатами Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-03-02-012002-b від 25.06.2021 р. оприлюдненого Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі-Управління), зокрема щодо порушення, на думку Управління вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) в частині не відхилення Замовником пропозиції учасника ТОВ «РЕГЕН Україна» через не надання ним у складі тендерної пропозиції додаткової угоди від 29.08.2019 №133, яка згідно пункту 3 зазначеної додаткової угоди є невід’ємною частиною договору підряду від 13.05.2019 № 68.
Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника встановлена вимога до учасників процедури закупівлі щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника серед документів, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності даного кваліфікаційного критерію повинні міститися сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3).
На зазначену вимогу, учасник ТОВ "РЕГЕН Україна" прикріпив до своєї тендерної пропозиції сканкопію договору підряду від 13.05.2019 №68 та документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). Крім того у складі тендерної пропозиції Учасником надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій зазначено, що додаткових угод на зменшення ціни не укладалося, роботи виконані у повному об’ємі, зауважень немає.
Таким чином, зазначені документи в повній мірі підтверджували відповідність учасника ТОВ "РЕГЕН Україна", встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» і відповідно в Замовника не було жодних підстав для відхилення пропозиції вищеназваного учасника.
Також варто зазначити, що вимога тендерної документації стосувалася саме додатків до аналогічного договору, а не додаткових угод. Усі три додатки, які зазначені в поданому учасником аналогічному договорі, як його не від’ємна частина були подані ним у складі тендерної пропозиції. Щодо вказаної Управлінням додаткової угоди від 29.08.2019 №133, яка згідно пункту 3 зазначеної додаткової угоди є невід’ємною частиною договору підряду від 13.05.2019 № 68, то зазначаємо, що на момент розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ТОВ "РЕГЕН Україна" Замовнику не було відомо про існування даної угоди, а жодних зобов’язань щодо пошуку або перевірки Замовниками наявності додаткових угод до поданих аналогічних договорів Законом не встановлено.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Враховуючи, те що згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, учасник ТОВ «РЕГЕН Україна» відповідав вищеназваному кваліфікаційному критерію, Замовник не мав підстав для відхилення його пропозиції.
Таким чином, вважаємо висновок Управління щодо порушення нами вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону необґрунтованим, а відповідно вимогу щодо усунення порушення таку, що не підлягає задоволенню.
Дата публікації звіту:30.08.2021 13:08
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
28199
Номер:a4c9a5dd953246c4a9927210e80618c4
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:16.08.2021 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:20.08.2021 00:00
Опис:Дата: 2021-08-16
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-012002-b) ДЕПАРТАМЕНТА БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до результатів проведення даної процедури закупівлі визначено переможця ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" з яким укладено договір підряду від 16.04.2021 №64/21 на суму 5 419 000,00грн. (далі – Договір).
Проте, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на суму 5 431 000,00грн., який згідно пункту 20.1 розділу ХХ Договору є його невід’ємною частиною.
Разом з тим, до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" не прикріплено довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає умовам пункту 2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Крім цього, до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" не прикріплено додаткову угоду від 29.08.2019 №133, який згідно пункту 3 даної додаткової угоди є невід’ємною частиною до Договору від 13.05.2019 №68, який прикріплено до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Провідний державний аудитор Іван НАУАШВІЛІ
p7s
sign.p7s
28573
Номер:629ea3d6e09846baba2546919f5d5138
Назва:Пояснення щодо прийнятих рішень.
Дата опублікування:19.08.2021 11:55
Автор:ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
43905443
Контактна особа:
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Згідно підпункту 11 пункту 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва - це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва (кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення будівництва) включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Тобто до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва до Договору підряду № 64/21 від 16.04.2021 р. включено витрати замовника на проектно-вишукувальні роботи в розмірі – 12 870,00 грн з ПДВ. А вартість витрат підрядника на виконання робіт щодо влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 – 45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) відповідає остаточній тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі та становить 5 419 000,00 грн з ПДВ, що визначено у пункті 3.1. розділу 3 та Додатку № 1 Договору підряду № 64/21 від 16.04.2021 р. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р.. Уповноваженою особою, в результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГЕН Україна», визначено, що надана довідка містить вичерпну інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору та відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Також відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником ТОВ «РЕГЕН Україна» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій зазначено, що додаткових угод на зменшення ціни не укладалося, роботи виконані у повному об’ємі, зауважень немає. На підтвердження інформації вказаної в довідці учасником надано Договір підряду № 68 від 13.05.2019 р. та документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). В результаті розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «РЕГЕН Україна», уповноваженою особою, встановлено, що надана учасником інформація, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є достатньою та підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону та вимогам встановленим тендерною документацією на закупівлю робіт: Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).