• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля робіт: «Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)». 3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську, Івано-Франківської області, Україна. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 6 356 637,00 грн. з ПДВ. 5. Строк виконання робіт – 31.07.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.03.2021 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1).Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 20 000,00 (двадцять тисяч) грн. 2).Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3).Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу. 4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. 5).Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. 6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. 7).Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. 8).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 10).Гарантія не може бути відкликана гарантом. 11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. 12). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. 16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

6 356 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 783.19 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 17:32 - 14.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Реген Україна" у зв'язку з невідповідністю умовам тендерної документації.

Номер: 99624ce01429467793aaea9fb42bfb45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-012002-b.a1
Назва: Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Реген Україна" у зв'язку з невідповідністю умовам тендерної документації.
Вимога:
1. ТОВ «Левміськбуд» звертається до Замовника з вимогою звернути увагу на невідповідності, які містяться в складі тендерної пропозиції ТОВ «Реген Україна» . Учасник ТОВ «Реген Україна» для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт надав Договір №68 від 13.05.2019 року, в п.13.2 розділу 3 цього договору міститься наступна інформація : «Додаткові погодження і додатки до цього Договору складають його невід’ємну частину». Всупереч цьому учасник ТОВ «Реген Україна» не надав у складі тендерної пропозиції Додаткову угоду №133 від 29.08.2019 до Договору №68 від 13.05.2019. В пункті 3 вищезазначеної додаткової угоди також міститься інформація про те, що «Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №68 від 13.05.2019 року і набирає чинності з дня підписання її Сторонами». Вищезазначена додаткова угода опублікована на сторінці закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт спортивного майданчика зі штучним покриттям у парку по вул. Молодіжна в м. Івано-Франківську) (UA-2019-04-19-000471-c) у розділі «Договір, переглянути все про контракт». Таким чином Замовник має переглянути свою рішення про обрання переможця та відхилити пропозицію учасника ТОВ «Реген Україна». Свою позицію підтверджуємо практикою Антимонопольного комітету України, а саме: 1) рішення №9690-р/пк-пз від 18.07.2019; 2) рішення №6776-р/пк-з від 28.05.2019 року. 2. В пункті 1 розділу 3 Тендерної документації міститься інформація : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та наданням: інформації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, згідно з Додатком № 1 до цієї тендерної документації; Також у пункті 2 Додатку №1 до Тендерної документацією в графі «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» зазначено, що учасник надає Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). В складі тендерної пропозиції міститься «Інформаційна довідка»№18/73-1/13/18-в від 17.03.2021р яку надав Замовник за Договором №68 від 13.05.2019 року у якості Відгуку про роботи та з інформацією про відсутність додаткової угоди про зменшення ціни. Учасник ТОВ «Реген України» не виконав вимоги тендерної документації у цій частині, оскільки не надав власну довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. 3. В п.6 розділу 3 Тендерної документації Замовник зазначає, що Ціна пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення (з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів вказаних в відомості обсягів робіт тендерної документації) та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін) та надати: розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (в цілому та по локальним кошторисам) – при наявності; розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції – при наявності; Згідно Додатку Д ДСТУ-Н Б Д .1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат по об’єктах капітального ремонту становить 1,23 грн/люд.год. Згідно п.5.3.1 та п.5.3.2 учасник конкурсних торгів для розрахунку фактичних витрат повинен враховувати дані за попередній звітний період. В складі документації учасник торгів надав розрахунок показників для обчислення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат для договірної ціни по ТОВ «Реген Україна» за 2020 рік, при цьому учасник врахував дані за попередній період 2018 року (дивитися п.1). Наголошуємо, що попереднім звітним періодом має бути 2019 рік. У зв’язку з цим учасник не виконав умов тендерної документації та його пропозиція має бути відхилена тендерним комітетом. Також у своєму розрахунку учасник закупівлі посилається на додаток 1 та 2 до даного розрахунку, але самих додатків у складі документації немає. Враховуючи вищевикладене, учасник закупівлі невірно розрахував величину показника для адміністративних витрат. 4. Згідно Вказівок до застосування ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов’язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії. При визначенні вартості ремонту за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється договором. Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта. Учасник закупівлі застосував норму ЕН11-15-7 «Шліфування бетонних або металоцементних покриттів» без вищезазначених коефіцієнтів 1,15, тобто з порушеннями правил застосування ресурсних елементних кошторисних норм. Враховуючи вищезазначені факти не відповідності учасника ТОВ «Реген Україна» умовам тендерної документації, вважаємо, що тендерний комітет має відхилити пропозицію зазначено учасника. ТОВ «Левміськбуд» просить тендерний комітет про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. В іншому випадку наше товариство буде змушено звертатися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на чесну та добросовісну конкуренцію під час участі в публічних закупівлях.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі-Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно норм частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ТА РОЗГЛЯДУ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника З ВИМОГОЮ щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи те, що Ваша пропозиція не розглядалася, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. При цьому наголошуємо, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів, товариства з обмеженою відповідальністю «Реген Україна», відповідає вимогам тендерної документації замовника та подана відповідно до вимог даного Закону. Також зазначаємо, що відповідно до чинного законодавства замовник не має жодних правових підстав для зміни прийнятого рішення. Додатково повідомляємо, про право учасників процедур закупівель звертатися до органу оскарження у визначеному порядку, який передбачений статтею 18 Закону.
Статус вимоги: Відхилено