-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
1 670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 700.00 UAH
Номер:
fd9adf68bb9141a38296b545a08f8eeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-31-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2021 00:00
Період моніторингу:
31.08.2021 15:55 - 22.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2021 №501
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 31.08.2021 №501
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2021-03-02-003177-b 02.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12 березня 2021 року №35, звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення, роз’яснення Замовника на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення, протокол засідання тендерного комітету від 23 березня 2021 року №36, тендерну пропозицію ТОВ «Подорожник Вінниця», повідомлення про намір укласти договір, договір від 07 квітня 2021 року №75, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 22 червня 2021 року №1, від 20 серпня 2021 року №2, від 30 серпня 2021 ро №2/1, пояснення від 20 вересня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель та звіт про виконання договору про закупівлю від 01 вересня 2021 року.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
21.09.2021 17:06 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» на Ваш висновок щодо зобов’язань про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі UA-2021-03-02-003177-b ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 «Фармацевтична продукція» на суму 1 670 000 грн. повідомляє наступне:
Пунктом 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» порядку заповнення тендерної документації наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» визначено, що у процедурі відкриті торги замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Тому замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації конкурсних торгів, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону.
Тендерним комітетом дотримуючись законодавства та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі в тендерну документацію закупівлі UA-2021-03-02-003177-b ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 «Фармацевтична продукція» на суму 1 670 000 грн., скориставшись таким правом було самостійно вирішено внести в п.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» інформація про формальні помилки в такому форматі - «Формальні помилки. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, не призведе до відхилення їх пропозицій замовником. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Таким чином, прийняття рішення щодо встановлення у власній тендерній документації переліку описів та прикладів формальних (несуттєвих) помилок на відміну від відомостей документації, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є правом, а не обов’язком тендерного комітету замовника торгів. Тож таке рішення було прийняте на власний розсуд тендерного комітету, що жодним чином не призвело до порушень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вище викладене тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» враховує зауваження, зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо дотримання вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та повідомляє, що у своїй роботі притримується наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та в тендерній документації в подальшому будуть вноситись дані щодо формальних помилок.
Дата публікації звіту:
27.09.2021 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
dbdda9110aa240b38c0d9eee0b773094
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-02-003177-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 12 березня 2021 року №35 не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4f9bae1f6f354bbaadea671786acaedd
Назва:
Надання пояснень по закупівлі UA-2021-03-02-003177-b
Дата опублікування:
20.09.2021 09:16
Опис:
Тендерним комітетом КНП «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - Підприємство) розглянуто запит про надання інформації по закупівлі UA-2021-03-02-003177-b ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 «Фармацевтична продукція» на суму 1 670 000 грн., за результатами якого повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Тендерним комітетом Підприємства, під час планування закупівлі «Фармацевтична продукція», було проведено ряд заходів, стосовно обґрунтування розміру витрат, який визначено в сумі 1 670 000 грн. Даний розмір був сформований внаслідок математичного підрахунку кількості необхідного для придбання товару та його очікуваної вартості, а також відповідно до фінансового плану Підприємства на 2021 рік та наявних коштів на здійснення даних витрат, отриманих згідно ПМГ згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 05 лютого 2020 року №65 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році та I кварталі 2021 року» зі змінами.
Також, згідно Наказу МОЗ України від 05.06.2020 року № 1311 «Про затвердження примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги» Підприємством затверджено табель оснащення системи екстреної медичної допомоги Вінницької області, в якому чітко зазначений перелік лікарських засобів які мають бути наявними на балансі Підприємства для надання екстреної медичної допомоги (їх міжнародна непатентована назва, лікарська форма, кількість та опис), що формує чіткий опис технічних та якісних характеристик даного предмета закупівлі.
Відповідно до ч.2 п.4 Порядку визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Наказом МОЗ від 11.07.2017 року №782, Підприємством проведено обрахунок кількісної оцінки потреби у лікарських засобах (предмета закупівлі), що базується на показниках споживання (метод споживання) - метод, при якому використовуються дані про обсяги споживання лікарських засобів у попередні роки (з урахуванням періоду відсутності лікарських засобів на ринку та/або змін обсягів споживання).
Що стосується визначення очікуваної вартості даного предмета закупівлі, то даний розрахунок проводився з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівель, затвердженої Наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 року №275. Також її розмір чітко регламентується п.2 Постанови КМУ від 02.07.2014 року №240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» , а саме: заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів, а також граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення”. Тобто формування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось за реєстром оптово-відпускних цін на лікарські засоби, який затверджений Наказом МОЗ від 24.02.2021 року №334 та розміщений на сайті МОЗ України.
2. Чому у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 12 березня 2021 року №35 не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-03-02-003177-b ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 «Фармацевтична продукція» на суму 1 670 000 грн., затвердженій рішенням тендерного комітету від 12 березня 2021 року №35 зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме: абзац 7 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» має такий зміст: Формальні помилки.
Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, не призведе до відхилення їх пропозицій замовником. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.