-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»)
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 257 000,00 грн. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до тендерної документації.
Завершена
51 442 359.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 257 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 257 500.00 UAH
Номер:
7f86fcaeea0e44b0992990d40ffe389c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 15:00 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-03-01-010071-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Аквалайт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень; розгляду тендерної пропозиції; розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зміни 3), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.03.2021; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 04.03.2021 (чотири звернення), від 06.03.2021, від 11.03.2021 та відповіді Замовника від 10.03.2021 (чотири відповіді), від 11.03.2021, від 16.03.2021; вимогу щодо усунення порушень від 12.04.2021 та відповідь Замовника від 16.04.2021; тендерну пропозицію приватного підприємства «Аквалайт» (далі – ПП «Аквалайт»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2021; розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до 08.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021; договір підряду від 27.04.2021 № 2/ОР-21 на виконання робіт (далі – Договір); пояснення Замовника, надані 08.06.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При поданні тендерної пропозиції завантажуються файли, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 таблиці додатку 1 до тендерної документації наявність працівників підтверджується довідкою в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією та включених в розрахунок вартості робіт. В довідці необхідно вказати перелік працівників (прізвище та ініціали) з інформацією про освіту, досвід роботи та посаду або іншу інформацію, що засвідчує кваліфікаційні навички працівника.
Учасник процедури закупівлі ПП «Аквалайт» у своїй тендерній пропозиції надав розрахунок кількості робітників для виконання робіт на об’єкті (файл «10.2.1. Додаток 2 до договору (ДЦ)+розрахунки»), в який включив робітників у кількості 156 осіб, монтажників у кількості 7 осіб та лінійного персоналу у кількості 22 осіб.
Також учасник ПП «Аквалайт» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 12.03.2021 № 2/3 (файл «2.3 Наявність працівників») про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В зазначеній довідці вказана інформація про прізвища, ім’я, по батькові, освіту, кваліфікацію, досвід роботи, посаду 25 працівників та в разі підписання договору інформацію про додаткове залучення працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт, передбачених технічним завданням, а саме: робітників – будівельників в кількості 182 осіб, робітників – монтажників в кількості 15 осіб, лінійного персоналу в кількості 28 осіб, що не відповідає пунктам 1.1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Аквалайт» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, в частині наявності працівників відповідної кваліфікації в кількості, що передбачена розрахунком вартості робіт, та уклав з ним договір.
Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимого пункту 10 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднив в установленому порядку інформацію про закупівлю, а саме всі додатки до Договору, зокрема додатки № 2.1.6.1 Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-ОГТИ-12, № 2.6.13 Локальний кошторис № 03-03-ОПС-93 (перша сторінка), Додаток № 2.14.8 Локальний кошторис № 07-01-ОПС-137 (перша, друга та третя сторінки).
Період усунення порушень:
23.06.2021 17:28 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2021 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВІДГУК
НА ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
UA-2021-03-01-010071-a
Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) 23.06.2021 розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи») індикатор закупівлі UA-2021-03-01-010071-a.
Згідно з висновком ДАСУ встановила порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Інформація щодо процедури закупівлі:
Інформація про початок процедури закупівлі оприлюднена 01.03.2021
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.04.2021
Початок аукціону 02.04.2021 о 14:51 год.
Укладення договору про закупівлю 27.04.2021
Рішення про початок моніторингу 28.05.2021
Запит замовнику на пояснення від 03.06.2021
Відповідь замовника на пояснення 06.06.2021
Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 23.06.2021 (тобто фактично після укладення договору).
Порушення з боку замовника щодо строків проведення та публікації інформації щодо перебігу процедури відсутні.
Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 таблиці додатку 1 до тендерної документації наявність працівників підтверджується довідкою в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією та включених в розрахунок вартості робіт. В довідці необхідно вказати перелік працівників (прізвище та ініціали) з інформацією про освіту, досвід роботи та посаду або іншу інформацію, що засвідчує кваліфікаційні навички працівника.
Учасник процедури закупівлі ПП «Аквалайт» у своїй тендерній пропозиції надав розрахунок кількості робітників для виконання робіт на об’єкті (файл «10.2.1. Додаток 2 до договору (ДЦ)+розрахунки»), в який включив робітників у кількості 156 осіб, монтажників у кількості 7 осіб та лінійного персоналу у кількості 22 осіб.
Також, учасник ПП «Аквалайт» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 12.03.2021 № 2/3 (файл «2.3 Наявність працівників») про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В зазначеній довідці вказана інформація про прізвища, ім’я, по батькові, освіту, кваліфікацію, досвід роботи, посаду 25 працівників, також зазначено, що у разі підписання договору ним будуть додатково залучені працівники відповідної кваліфікації для виконання робіт, передбачених технічним завданням, а саме: робітники – будівельники в кількості 182 осіб, робітники – монтажники в кількості 15 осіб, лінійний персонал в кількості 28 осіб.
Замовник вважає, що учасник, зазначивши у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та про залучення у разі укладання договору достатньої кількості працівників відповідно до розрахунку вартості робіт, є таким, що виконав вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
Щодо порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону
Замовник у встановлений Законом строк оприлюднив договір №2/ОР-21 від 27.04.2021 з додатками в електронній системі закупівель. Але під час завантаження до електронної системи закупівель виникла технічна помилка та декілька сторінок додатків не відсканувались (загальна кількість сторінок у договорі – 1 624), а саме: додатків № 2.1.6.1 Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-ОГТИ-12, № 2.6.13 Локальний кошторис № 03-03-ОПС-93 (перша сторінка), Додаток № 2.14.8 Локальний кошторис № 07-01-ОПС-137 (перша, друга та третя сторінки). Всі додатки наявні у друкованому та підписаному варіанті договору у повному обсязі.
Проєкт договору з усіма додатками був наданий ПП «Аквалайт» у тендерній пропозиції через електронну систему закупівель у повному обсязі та не відрізняється від укладеного договору за результатами процедури закупівлі.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Після оприлюднення висновку ДАСУ Замовник оприлюднив 25.06.2021 відсутні додатки (сторінки додатків) до договору про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод.
Додатково повідомляємо, що договір № 2/ОР-21 від 27.04.2021 виконаний на 86 відсотків, розірвання його є недоцільним та не відповідає принципу співмірності наслідків такого реагування.
Зазначені у висновку ДАСУ зауваження будуть враховані ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» під час здійснення процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
30.06.2021 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
a4ba512ae0a14a5aa6589d2716d21dd8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2021 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська», очікуваною вартістю 51 442 359,60 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-01-010071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4d49bad5dce4066935e466c73ed6806
Назва:
Надання пояснень щодо звернення
Дата опублікування:
08.06.2021 16:38
Опис:
1. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника, згідно з розробленим та затвердженим проектом ліквідації шахти «Родинська» з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та СОУ 10.1.05400632.1:2004 «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту».
Очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації згідно чинного законодавства, а саме:
- національного стандарту України «Правила визначення вартості будівництва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) прийнятого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 року №223, і від 27.08.2013 року та № 405 зі змінами та доповненнями;
- стандарту Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України» (СОУ 10.1.05400632.1:2004 в редакції згідно наказу від 11 грудня 2015 року №801).
В зв’язку з тим, що ДП «ОК«Укрвуглереструктуризація» на даний час не має власного веб-сайту, з метою виконання постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710», інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета вище вказаної закупівлі, розмір бюджетного призначення, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено шляхом розміщення інформації 03.03.2021 (протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Міністерства енергетики України.
Інформація розміщена на веб-сайті Міністерства енергетики України за посиланням http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/uk/publish/officialcategory?cat_id=233682