• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»)

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 257 000,00 грн. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до тендерної документації.

Завершена

51 442 359.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 257 500.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2021 16:27 - 27.03.2021 23:00
Скарга
Скасована

Скарга щодо скасування рішення замовника про визначення переможця.

Номер: 0cc36d957ced46008462ae2b092c4689
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-010071-a.b2
Назва: Скарга щодо скасування рішення замовника про визначення переможця.
Скарга:
С К А Р Г А щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за державні кошти Приватне підприємство «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» (надалі – ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ») звертається до Вас з наступним: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» державою задекларовано та гарантовано, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Протоколом засідання тендерного комітету №09/04/2021-переможець від 09 квітня 2021 року ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» за результатами закупівлі № UA-2021-03-01-010071-a ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»), (далі – Закупівля) було визначено переможною пропозицію учасника ПП "АКВАЛАЙТ" та опубліковано намір укласти договір. Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення переможця є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: В розрахунках договірної ціни виконана заміна машин і механізмів, а саме - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т (СН 202-1243) на крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (СН 202-1141). За ініціативою підрядної організації може здійснюватися заміна машин і механізмів, передбачених діючими РЕКН на інші, наявні у підрядника. Відповідно до п.6.2.1.5. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складанні пропозиції незалежно від виду договірної ціни вартість обсягу робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. При складанні економічного обґрунтування необхідно враховувати технічні характеристики будівельних машин і механізмів, що враховані нормами на ті, що застосував Учасник (ємкість ковша, вантажопідйомність, продуктивність і т.д.) при співставленні вартості їх експлуатації. Так, Учасником у поз.№ 33 л.к. 02-01-ГО-1р,02-01-ГО-2р та поз.№ 32 л.к. 02-01-ГО-3р,02-01-ГО-4р (Е 7-1-1) виконана заміна крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т (СН 202-1243) з кількістю 26,97 маш.-год. на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (СН 202-1141) з кількістю 23,46792 маш.-год. Така ж заміна є в інших позиціях. Відповідно до проведеної Учасником заміни менш продуктивна машина працює менше маш.-год., ніж більш продуктивна, що передбачена нормами, та не відповідає дійсності. Зауважуємо, що під час проведення закупівлі UA-2021-02-24-008795-b даний пункт був наведений Замовником у протоколі №19/03/2021 ІВ-1 від 19 березня 2021 року. як підстава для відхилення пропозиції ПП «Строй-Арсенал»: З даних дій Замовника вбачається порушення приписів ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме, порушено принципи: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином Замовником здійснено порушення ст. 5 Закону, а саме принципи: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Інші невідповідності у Тендерній пропозиції переможця: 1. В додатку № 4 до договору підряду «Календарний графік» не заповнені всі графи, колонки, що не відповідає п.1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2. Форма підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів, наданих Учасником, не відповідає формі відповідного додатка – документу « до дод.2 до догов. проект ИВРЛС », наданого в складі Тендерної документації, а саме – в назві зайві надписи об’єктних кошторисів. 3. В додатку № 3 до договору підряду «Протокол узгодження цін» не вказана посада С.В.Гонтаренко, що не відповідає формі відповідного додатка – документу « дод.3 до догов. Протокол узгодження цін ». 4. Згідно наданої Учасником Довідки матеріально-технічної бази №3.2.2.1. від 16.03.2021 р. всі будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат орендовані (згідно договору №12/03/21 від 12 березня 2021 р. ТОВ «НВП»ДОНБУДСЕРВІС»). В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничіх і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» зазначено : « п.4. Визначення загальновиробничих витрат. п.4.3. Визначення ЗВВ при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни. п.4.3.4.1. З маси витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до загальновиробничіх, вилучаються витрати, які за правилами обчислення вартості будівництва враховуються окремо – витрати на оренду основних засобів» Дана вимога ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Учасником не виконана. 5. У п.1.4. проекту Договору підряду , наданого учасником 24 березня 2021 р. невірно зазначена дата видачі ліцензії – 09 квітня 2021 р. 6. В Довідкі про наявність в учасника працівників №2/3 від 12.03.2021 р. відсутній спеціаліст з охорони праці, що є порушенням розд.ІІІ, ст.15 Закону України «Про охорону праці». З огляду на вищенаведене, у відповідності п.1. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Учасника ПП «АКВАЛАЙТ» повинна бути відхилена замовником, як така, що не відповідає встановленим абз.1 ч.3. ст.22 Закону вимогам до учасника закупівлі відповідно до законодавства. П Р О С И М О : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі : "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-01-010071-a 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів ПП «АКВАЛАЙТ», оформлене протоколом засідання тендерного комітету Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» №09/04/2021 - переможець від 09 квітня 2021р. З повагою, директор ПП «Строй-Арсенал» _______________ Гаврилюк В.Ю.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.04.2021 00:00
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ", Братко Андрій 380675339551 ANDREYBRATKO1982@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення замовника про визначення переможця.

Номер: 7bf9ab8ecf9a46babd0643f28525eea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-010071-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника про визначення переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом засідання тендерного комітету №09/04/2021-переможець від 09 квітня 2021 року ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» за результатами закупівлі № UA-2021-03-01-010071-a ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»), (далі – Закупівля) було визначено переможною пропозицію учасника ПП "АКВАЛАЙТ" та опубліковано намір укласти договір. Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення переможця є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: У відповідності п.1. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Учасника ПП «АКВАЛАЙТ» повинна бути відхилена замовником, тому що не відповідає встановленим абз.1 ч.3. ст.22 Закону вимогам до учасника закупівлі відповідно до законодавства, а саме: 1. Учасником допущена невідповідність в тендерної пропозиції № 3/1 від 17.03.2021 р. та Договірній ціні, як Додатку № 2 , а саме: в тендерній пропозиції вказана вартість робіт на суму 45338463,60 грн, де не враховані зворотні суми в кількості 1304508,00 грн, що зазначені в Додатку №2. 2. У назві всіх підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів відсутній прийменник «на», що не відповідає п.1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Зауважуємо, що під час проведення закупівлі UA-2021-02-08-009371-a дані пункти були наведені Замовником у протоколі №09/03/2021 ІВ-1 від 09 березня 2021 року. як підстави для відхилення пропозиції ПП «Строй-Арсенал». 3. В розрахунках договірної ціни виконана заміна машин і механізмів, а саме - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т (СН 202-1243) на крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (СН 202-1141). За ініціативою підрядної організації може здійснюватися заміна машин і механізмів, передбачених діючими РЕКН на інші, наявні у підрядника. Відповідно до п.6.2.1.5. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складанні пропозиції незалежно від виду договірної ціни вартість обсягу робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. При складанні економічного обґрунтування необхідно враховувати технічні характеристики будівельних машин і механізмів, що враховані нормами на ті, що застосував Учасник (ємкість ковша, вантажопідйомність, продуктивність і т.д.) при співставленні вартості їх експлуатації. Так, Учасником у поз.№ 33 л.к.1-1-1та поз.№ 32 л.к. 1-1-4 (Е 7-1-1) виконана заміна крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т (СН 202-1243) з кількістю 26,97 маш.-год. на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (СН 202-1141) з кількістю 23,46792 маш.-год. Така ж заміна є в інших позиціях. Відповідно до проведеної Учасником заміни менш продуктивна машина працює менше маш.-год., ніж більш продуктивна, що передбачена нормами, та не відповідає дійсності. Зауважуємо, що під час проведення закупівлі UA-2021-02-24-008795-b дані пункти були наведені Замовником у протоколі №19/03/2021 ІВ-1 від 19 березня 2021 року. як підстави для відхилення пропозиції ПП «Строй-Арсенал». З даних дій Замовника вбачається порушення приписів ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме, порушено принципи: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином Замовником здійснено порушення ст. 5 Закону, а саме принципи: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Інші невідповідності у Тендерній пропозиції переможця: 1. В додатку № 4 до договору підряду «Календарний графік» не заповнені всі графи, колонки, що не відповідає п.1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2. Форма підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів, наданих Учасником, не відповідає формі відповідного додатка – документу « до дод.2 до догов. проект ИВРЛС », наданого в складі Тендерної документації, а саме – в назві зайві надписи об’єктних кошторисів. 3. В додатку № 3 до договору підряду «Протокол узгодження цін» присутні зайві колонтитули та не вказана посада С.В.Гонтаренко, що не відповідає формі відповідного додатка – документу « дод.3 до догов. Протокол узгодження цін ». 4. Згідно наданої Учасником Довідки матеріально-технічної бази №3.2.2.1. від 16.03.2021 р. всі будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат орендовані (згідно договору №12/03/21 від 12 березня 2021 р. ТОВ «НВП»ДОНБУДСЕРВІС»). В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничіх і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» зазначено : « п.4. Визначення загальновиробничих витрат. п.4.3. Визначення ЗВВ при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної зіни. п.4.3.4.1. З маси витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до загальновиробничіх, вилучаються витрати, які за правилами обчислення вартості будівництва враховуються окремо – витрати на оренду основних засобів» Дана вимога ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Учасником не виконана. 5. У п.1.4. проекту Договору підряду , наданого учасником 24 березня 2021 р. невірно зазначена дата видачі ліцензії – 09 квітня 2021 р. 6. В Довідці про наявність в учасника працівників № 2/3 від 12.03.2021 р. відсутній спеціаліст з охорони праці, що є порушенням розд. ІІІ, ст.15 Закону України «Про охорону праці». З огляду на вищенаведене, у відповідності п.1. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Учасника ПП «АКВАЛАЙТ» повинна бути відхилена замовником, як така що не відповідає встановленим абз.1 ч.3. ст.22 Закону вимогам до учасника закупівлі відповідно до законодавства. Однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.1. Вимогу від 12 квітня 2021 р. ідентифікатор: UA-2021-03-01-010071-a.b1 щодо закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» (ДК 021:2015 «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи») ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-010071-a відхилити вимогу. 1.2. Щодо першого зауваження – ПП «АКВАЛАЙТ» по Роботах з фізичної ліквідації та охорони довкілля об’єктів основного проммайданчика та майданчика шурфів №2, №3 згідно з проектом ліквідації шахти «Родинська» зворотні суми, що зазначені в Додатку №2, враховані договірною ціною та відповідають тендерній пропозиції учасника торгів . Звертаємо увагу на рядок Разом (пп.1-10), де зазначена сума 38869,143 тис.грн., слідом стоїть рядок Разом договірна ціна крім ПДВ, де зазначена сума 37782,053 тис.грн. Різниця між сумами складає 1087,090 тис.грн. Це і є зворотні суми без ПДВ ( 1087,090*1,2=1304,508 тис.грн). Далі учасник на суму 37782,053тис.грн , яка врахувала зворотні суми, нараховує ПДВ – 7556,4106 тис.грн. та зазначає ВСЬОГО договірна ціна 45338,4636 тис.грн, що відповідає і тендерній пропозиції. Нижче надаємо витяг з файлу 314.imd, що підтверджує правильність розрахунку ПП «Аквалайт» та є невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Витяг з файлу 314.imd ПП "АКВАЛАЙТ" див. у прикріпленому "pdf" файлі (ПРОТОКОЛ 16/04/2021 - вимога) Щодо другого зауваження – Помилку віднесено до формальних, як і при розгляді пропозиції ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» у закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-009371-a) , але крім цієї формальної помилки у ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» було ще виявлено помилку, що вплинула на формування ціни пропозиції ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» у закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-009371-a). Щодо третього зауваження – Відповідно до роз’яснень Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що зазначені у листі від 18.03.2016 р. №8/15-160-16, застосування державних ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН) на будівельні роботи можливе у випадку, якщо технологія, склад робіт, що використовуються, та витрати ресурсів співпадають з врахованими відповідними РЕКН. Державні ресурсні елементні кошторисні норми відображають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію робіт з урахуванням вимог законодавства з праці та усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Скорочення нормативного часу виконання робіт, передбаченого РЕКН, може бути досягнуто шляхом впровадження виконавцем робіт заходів з підвищення інтенсивності праці, скорочення тривалості робочого циклу механізмів, а також удосконалення організації робіт тощо, що призведе до підвищення продуктивності праці робітників. Заміна більш вантажопідйомної на менш вантажопідйомну, що передбачена нормами, економічно доцільна при невеликих обсягах робіт, наприклад, при підйомі-спуску матеріалів і виробів на невелику висоту і час використання їх невеликий. Це як раз стосується пропозиції ПП «Аквалайт». Так, дійсно, як зазначає скаржник, локальними кошторисами на улаштування залізобетонного полка перекриття гирла головного ствола та на улаштування залізобетонного полка перекриття гирла допоміжного ствола п.33 та п.32 відповідно виконана заміна крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т (СН 202-1243) на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (СН 202-1141). Але час роботи зазначених механізмів у нормативі Е7-1-1 «Укладання блокiв i плит стрiчкових фундаментiв при глибинi котлована до 4 м, маса конструкцiй до 0,5 т (Укладання плити перекриття люка для дозасипки ствола, щоб уникнути випадкового доступу до нього) наведених вище кошторисів складає тільки 0,23468 маш.год. Тому, дана заміна є обґрунтованою. Враховуючи вище зазначене, вважаємо що звинувачення учасника торгів ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» у порушенні Замовником ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними та необґрунтованими. Щодо зауваження «Календарний графік» - В додатку №4 до Договору «Календарний графік» учасником торгів ПП «Аквалайт» не заповнено колонку місяця, коли учасник не планує виконувати роботи, а саме березень. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 2 квітня 2021 р., що й унеможливило виконання робіт у березні 2021 р. Щодо зауваження «Форма підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів» - Помилку віднесено Замовником до формальних, тому що в програмі АВК у формі «Підсумкова відомість ресурсів» роздруковується автоматично назва об’єктного кошторису. Формальна помилка не вплинула на формування ціни пропозиції. Щодо зауваження «додаток №3 до договору підряду «Протокол узгодження цін» - Колонтитули в програмі АВК видруковуються автоматично на всіх розрахунках. Формою додатку №3 до Договору, затвердженого тендерною документацією, не передбачено обов’язковість зазначення посади. Щодо зауваження «Довідки матеріально-технічної бази» - Тендерною документацією передбачено, що в розрахунку ціни Договору (договірної ціни) розмір загальновиробничих витрат (ЗВВ) визначаються на підставі обґрунтованої їх величини (розрахунок додається до ціни Договору (договірної ціни)), яка склалась в організації Виконавця за попередній звітний період (не менше ніж 12 місяців), але не більше ніж показники, рекомендовані Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, відповідно до СОУ 10.1.05400632.1:2004. Розрахунок розміру загальновиробничих витрат (ЗВВ) за попередній звітний період ПП «Аквалайт наданий та становить більше ніж показники, рекомендовані Міністерством енергетики та вугільної промисловості України. Тому, відповідно до вимог тендерної документації, у розрахунку договірної ціни прийняті показники, що рекомендовані СОУ 10.1.05400632.1:2004. Таким чином, ПП «Аквалайт» виконані всі вимоги щодо розрахунку розміру загальновиробничих витрат у складі тендерної пропозиції. Взяти в оренду прилади, механізми, що застосовуються в ЗВВ, учасник має повне право в поточному році. Щодо зауваження «п.1.4. проекту Договору підряду» - Учасником ПП «АКВАЛАЙТ» в складі тендерної пропозиції було надано скан-копію ліцензії. При заповнені п. 1.4. проекту Договору було допущено друкарську помилку при зазначенні дати видачі ліцензії, а саме замість 2019 р. було зазначено 2021 р. При цьому в даті видачі та терміні дії ліцензії рік вказано вірно. Ця помилка також була віднесена Замовником до формальних помилок. Щодо зауваження «Довідка про наявність в учасника працівників» - Підтвердження наявності в учасників спеціалісту з охорони праці Замовником у тендерній документації не вимагалось. Дотримання розділу ІІІ ст. 15 Закону України «Про охорону праці» є виключно обов’язком Підрядника, про що зазначено в п. 11.3. проекту Договору. Враховуючи вище зазначене, вважаємо що звинувачення учасника торгів ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» у порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними та необґрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено