• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45210000-2 Будівництво будівель)

Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію

Завершена

34 739 366.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 700.00 UAH
Номер: 396917bd28684c6b9d6dc9de4fa776cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.04.2021 17:30 - 07.05.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.04.2021 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-03-01-004154-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «ЕЛІТ – БУД», ТОВ «БВК «АЛЬТЕРА» та ТОВ «АРТЕМЗБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕЛІТ – БУД» (далі – ПП «ЕЛІТ – БУД»), товариств з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АЛЬТЕРА» (далі – ТОВ «БВК «АЛЬТЕРА») та «АРТЕМЗБУД» (далі – ТОВ «АРТЕМЗБУД»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2021 № 2-01/04/2021 та від 02.04.2021 № 2-02/04/2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2021, договір поставки від 15.04.2021 № 72-к-21, пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 16.04.2021.
Період усунення порушень: 23.04.2021 17:15 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2021 17:15

Запити/Пояснення