• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45210000-2 Будівництво будівель)

Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію

Завершена

34 739 366.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 700.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2021 12:10 - 24.03.2021 23:00
Скарга
Скасована

Прохання розглянути дану скаргу в якості звернення

Номер: 21f6f472709b4fc4976926074434d9a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-004154-a.a1
Назва: Прохання розглянути дану скаргу в якості звернення
Скарга:
Одразу перепрошую за звернення до Вас у такій формі, насправді строк який відведено для звернення за роз’ясненнями, під час якого учасники мають право звернутись до Замовника, мною був пропущений з об’єктивних підстав. Пояснювати які саме підстави слугували не можливістю подати відповідне звернення з мого боку, вважаю не актуальним. Єдине, що хотів би відзначити, контактний номер телефону визначений Вами в електронній системі закупівель не відповідає на дзвінки. Разом з тим, об’єкт будівництва, що становить предмет закупівлі не являється легкою архітектурною спорудою, вартість робіт якої може зайняти не менше 1 робочого дня, тим паче перш ніж провести будь-які розрахунки по формуванню вартості тендерної пропозиції, нами має бути оглянуто сам об’єкт будівництва про, що згадано в Додатку №1 до тендерної документації у вигляді Акту обстеження. Більше того, Вами на підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв встановлено досить суттєві вимоги, зокрема про наявність працівників в чисельності– 40 осіб, без урахування інженерно-технічного персоналу. Також на підтвердження кваліфікації окремих працівників, повинно бути надано відповідні посвідчення та документи про наявність відносин з учасником. Стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів Вами встановлено вимогу про надання документального підтвердження у вигляді: копії актів звіряння, акти виконаних робіт, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. Я як потенційний учасник даної закупівлі, не заперечую щодо встановлення всіх вищеописаних вимог, а також положень тендерної документації, оскільки вони реально підтверджують відповідність та готовність учасника до виконання робіт, що становлять предмет закупівлі. Єдине, про що хочу звернутись до Вас з проханням, за допомогою даного повідомлення, це продовжити час подання тендерних пропозицій принаймні до кінця березня 2021, оскільки збір необхідної кількості техніки, працівників, в тому числі виготовлення відповідного документального підтвердження потребує значно більше часу аніж 15 календарних днів. Продовживши вказаний строк, Вами буде дотримано основної мети Закону України «Про публічні закупівлі», а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, та розвиток добросовісної конкуренції. Сподіваюсь на розуміння, та ще раз приношу свої вибачення за не належну форму звернення.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.03.2021 16:50
Автор: ФОП ЛЯПКАЛО РОМАН ГРИГОРОВИЧ, Роман Ляпкало 380684503963 liapkalo_roma@ukr.net