-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90910000-9 (послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)
місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Завершена
1 735 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 353.40 UAH
мін. крок: 1% або 17 353.40 UAH
Номер:
16a1623c23aa436990c48036fb5a0155
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 11:04 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 27
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: ID: UA-2021-02-26-005026-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 лютого 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідність умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, не допускати таких порушень в подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 08.04.2021 № 42) (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації; звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС»; протоколи тендерного комітету від 23.04.2021 № 56 та від 18.05.2021 № 74; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 07.06.2021 № 84 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 17.06.2021 № 1, від 30.11.2021 № 2, від 24.12.2021 № 3, від 10.01.2022 № 4 та від 14.01.2022 № 5 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 17.06.2021, від 30.11.2021, від 28.12.2021, від 11.01.2022 та від 18.01.2022; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 31.03.2021 № 6624-р/пк-пз; пояснення Замовника від 03.02.2022, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 32 Закону в тендерній документації не зазначив підстави для відміни тендеру, що визначені у частинах першій та другій статті 32 Закону.
Також встановлено, що відомості тендерної документації містять невідповідності щодо строку дії тендерних пропозицій. Так, в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 180 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Разом з цим, в додатку 7 «форма «Цінова пропозиція» тендерної документації заначено «90 календарних днів з дати кінцевого терміну подання пропозицій».
Період усунення порушень:
04.02.2022 14:15 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 14:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі – UA-2021-02-26-005026-a від 04 лютого 2022, адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – адміністрація) повідомляє, що в подальшому зобов’язується не допускати порушень, що були виявлені в ході проведення вказаного вище моніторингу.
Дата публікації звіту:
09.02.2022 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
f4c8a6deac3447a39d082fc7c0aa2420
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9325adc38dad47e78e2f24e97701a9ec
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
03.02.2022 15:56
Опис:
За результатами розгляду запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)» (далі – Закупівля), адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації.
Надаємо окремо розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що якісні характеристики та порядок надання послуг розроблялися з урахуванням вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» (зі змінами та доповненнями, затверджених рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013р. №28/10) та інших, діючих на момент надання послуг, «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008р. №213, «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54 тощо.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті, повідомляємо, що Замовником вказана інформація не розміщувалась на вказаному ресурсі, у зв’язку з тим, що закупівля була оголошена 26.02.2021 року, а підпункт 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» був внесений Постановою Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020.
Ч. 4 вказаної Постанови звучить як рекомендація, а не вимога, у зв’язку з чим, Замовником не було опубліковано вказану інформацію. На той час були відсутні роз’яснення стосовно обов’язковості публікації вказаної вище інформації на власному веб-сайті.
Проте, звертаємо увагу на те, що у подальшому Замовник розпочав розміщувати обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті.