• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 (послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)

місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування

Завершена

1 735 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 353.40 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 13:09 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації

Номер: 4ccebfa4e6464e1faef474568326fbd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-005026-a.c5
Назва: Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації
Скарга:
09 квітня 2021 р. Вих. № 541 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, E-mail: kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1, тел.: (0512) 24-70-58, E-mail: alla170283@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410582 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-005026-а СКАРГА на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-26-005026-а. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), запланувало взяти участь в оголошеній закупівлі. При уважному розгляді оголошення про закупівлю і вивченні тендерної документації відкритих торгів UA-2021-02-26-005026-а було помічено немало порушень Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не задовольнив вимогу Учасника про усунення порушень Закону і внесення змін до тендерної документації зазначених торгів. Учасник - ТОВ «Центральний 1» звернувся зі скаргою до Органу оскарження і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України своїм рішенням № 6624-р/пк-пз від 31.03.2021 р. зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. 08.04.2021 р. Замовник, виконуючи рішення Органу оскарження, оприлюднив нову редакцію тендерної документації. Він вніс зміни в тендерну документацію, але не виправив в ній всі помилки і оприлюднив зміни з грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовник вніс зміни до тендерної документації, розмістивши їх і відобразивши в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Але, відповідно до ч.2 ст.24 Закону, Замовник зобов’язаний разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться. Перелік змін Замовник не оприлюднив, порушивши вимоги Закону «Про публічні закупівлі» і, не виконавши рішення Органу оскарження про внесення змін згідно з Законом, продовжив процедуру закупівлі. В друге, Замовник не якісно підготував тендерну документацію, яка містить неточності і грубі помилки. Так у Додатку №9 до тендерної документації вказано: «загальний обсяг послуг, зазначених у п.2 «Очищення урн від сміття» (27360шт.) та п.3 «Миття та фарбування урн для сміття» (1690шт.) технічних вимог не може перевищувати зазначений в процедурі закупівлі». Але в п.3 технічних вимог вказані абсолютно інші показники. Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: 1.Замовник не виконав Рішення Органу оскарження, оскільки він не вніс зміни до тендерної документації відповідно з вимогами Закону. 2.Замовником порушені основні принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, тому, що розроблена ним тендерна документація по оголошеній закупівлі містить помилки, що надає Замовнику можливість відмінити торги у разі надання найбільш економічно вигідної пропозиції небажаним учасником. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з вимогами законодавства. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.04.2021 12:22
Автор: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Бондаренко Олександр Анатолійович +380512591271 centralnij_1@meta.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення процедури закупівлі і умов тендерної документації

Номер: 2b5cf29c9dc9462eb28f01bf70d572ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-005026-a.c4
Назва: Скарга на порушення процедури закупівлі і умов тендерної документації
Скарга:
05 березня 2021 р. Вих. № 417 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, E-mail: kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1, тел.: (0512) 24-70-58, E-mail: alla170283@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410582 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-005026-а СКАРГА на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-26-005026-а. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), яке протягом чотирьох останніх років надавало і надає аналогічні послуги, запланувало взяти участь в оголошеній закупівлі. При уважному розгляді оголошення про закупівлю і вивченні тендерної документації відкритих торгів UA-2021-02-26-005026-а помічено немало порушень Закону «Про публічні закупівлі». 1.Ознайомившись з умовами відкритих торгів, відразу стає зрозумілим, що Замовник, інформуючи про їх проведення надав невірну інформацію про предмет закупівлі і, таким чином, порушив процедуру закупівлі на етапі оголошення, ігноруючи вимоги ст.21 Закону. Вказавши, помилково чи навмисно, назву і код предмета закупівлі 9091000-9 – Послуги з прибирання, що по ДК 021:2015 передбачають послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон, послуги з дробоочищення трубчастих конструкцій, Послуги з очищення цистерн і резервуарів, послуги з прибирання автостоянок, послуги з чищення печей і димарів, послуги з чищення телефонного обладнання, послуги з чищення транспортного обладнання, послуги з очищення урн для сміття, послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання, Замовник у технічному завданні вимагає надання абсолютно інших послуг по предмету закупівлі: 1) підмітання зупинок громадського транспорту; 2) очищення урн від сміття; 3) миття та фарбування урн від сміття; 4) очищення та миття зупинок громадського транспорту від написів та несанкціонованих рекламних оголошень; 5) посипання протиожеледними матеріалами; 6) очищення від снігу. Замовнику добре відомі і правильна назва предмета закупівлі, і його правильний код за Єдиним закупівельним словником, адже він вірно визначив їх і вніс до Річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2020-12-02-005637-c), - код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Невірно вказані код і назва предмета закупівлі не дають можливості учасникам, які вибирають на сайті уповноваженого органу предмет закупівлі по його коду за словником, прийняти участь у оголошеній закупівлі, тим самим порушуючи їхні права. Крім того, невірно вибрані назва і код предмета закупівлі подалі дають Замовнику, якщо він зробив це навмисно, підстави для цілком законної відміни тендеру по п.2 ч.1 ст. 32 Закону, у випадку, коли переможцем став небажаний учасник. 2.Також в процесі вивчення тендерної документації, розробленої Замовником і затвердженої рішенням його Тендерного комітету, зробили висновок, що Замовник в своїй тендерній документації встановив декілька дискримінаційних та надмірних вимог, які ніяк не впливають на якість надання послуг, є такі, що порушують конкретні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагає, щоб працівники, вказані в відповідній довідці, були працевлаштовані на підставі безстрокового трудового договору, ніяким чином не обґрунтовуючи цю вимогу . Не можемо погодитись с такою вимогою, яка є дискримінаційною. Діючим законодавством передбачено і безстроковий трудовий договір, і цивільно-правовий договір, який може укладати працівник з роботодавцем (учасником). Виконання послуг передбачене лише по 31.12.2021 р., а не на декілька років, а від того, який вид договору трудових взаємин задіяного працівника з керівником учасника вибрано, на якість надання послуг не впливає. 2) Замовник вимагає, щоб тендерна пропозиція містила накладений КЕП або УЕП і «крім того, кожен документ, що подається учасником у складі тендерної пропозиції був наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП та печатки», «усі сторінки, копії документів (що містять текст) тендерної пропозиції Учасника повинні містити особистий підпис уповноваженої особи». Також не можемо погодитись з цією вимогою, тому що Замовник порушує ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», згідно з ч.5 якої «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису». Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: - Замовником порушені принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. - Замовником порушена процедура закупівлі – оголошення про проведення відкритих торгів містить невірну інформацію про назву і код предмета закупівлі по Єдиному закупівельному словнику, які визначені Замовником з порушенням вимог Закону і Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 15.04.2020 р. - Тендерна документація по оголошеній закупівлі містить надумані, дискримінаційні і конкретно заборонені Законом вимоги щодо наявності працівників лише з безстроковими трудовими договорами та правил підпису документів пропозиції. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради усунути порушення процедури закупівлі, а якщо це неможливо – відмінити процедуру закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з вимогами законодавства. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Дата розгляду скарги: 17.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 21:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2021 21:55
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2021 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано, внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Бондаренко Олександр Анатолійович +380512591271 centralnij_1@meta.ua
Вимога
Вирішена

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: 987a11c564cb4b1285d2776e662ff718
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-005026-a.b3
Назва: Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Вами вимагається, щоб кожен учасник надав у своїй пропозиції лист-згоду з тендерною документацією. Тендерна документація містить достатню кількість таких, не передбачених Законом, вимог, і з нею неможливо погодитись, якщо вона не буде приведена у відповідність з ним, а тому вимагаємо: 1) Вимога надавати згоду з тендерною документацією передбачена Законом «Про публічні закупівлі»? Якщо ні, тоді вимагаємо її вилучити. 2) Дайте чітке роз'яснення: навіщо на «кожен документ, що подається у складі тендерної пропозиції» накладати КЕП та печатки, підписувати усі сторінки, копії документів тендерної пропозиції (з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо підписів уповноваженої особи, печатки та засвідчення документів (стор. 6 і 7)? Ви ж і так вимагаєте від учасників подання тендерної пропозиції з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи. 3) Приведіть свої вимоги у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі» і в тому числі - зі ст.22. Тендерна документація, ч.5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Бажаємо успіхів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про внесення змін в умови закупівлю

Номер: a20e045415494e16a6992c6ec59d1d5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-005026-a.b2
Назва: Про внесення змін в умови закупівлю
Вимога:
Серед послуг, які передбачено Замовником в технічному завданні, з умовами якого повинні обовязково бути згодні учасники і надати довідку, є послуга з миття та фарбування урн для сміття. Вважаємо, що фарбування урн не підпадає під класифікатор закупівлі ДК 021:2015 90910000-9. Фарбування - Фарбування конструкцій і нанесення на них захисного покриття має код - 45442120-4 , це зовсім інші послуги, по якому замовник має право спланувати і провести спрощену закупівлю, відремонтувати свої урни по договору, а не порушувати норми Закону і рекомендації Мінекономіки, включаючи їх в послуги з прибирання. Наполягаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації, щоб уникнути оскарження до ПДАК АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради вимогу не задоволено, надано обгрунтування
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 13:18
Вимога
Вирішена

Вимога на внесення змін в умови закупівлі

Номер: 03a873a15a5043bbaa75205bab81a36a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-005026-a.b1
Назва: Вимога на внесення змін в умови закупівлі
Вимога:
Вимога щодо внесення змін В п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №3 цієї тендерної документації». Вважаємо, що в цьому додатку викладена не вся необхідна інформація стосовно послуги за №3 «миття та фарбування урн для сміття». З тексту зрозуміло, що 180 урн миються і фарбуються, про кольори, про якість фарби, але надто забагато непорозумінь: - Це всі урни, чи їх частина? - Де їх перелік? - Де вони розміщені? - Якого розміру повинні бути надписи на них? - Миються на місті чи з демонтажем і вивозом на спеціалізоване місце для миття, як це передбачено санітарними правилами і нормами з посиланням на відповідний документ? - Чи потрібно їх ремонтувати перед фарбування, чи фарбувати погнуті і знівечені? - Чи розрахується Замовник за такий вимушений ремонт? Для того, щоб учасник-потенційний виконавець міг провести розрахунок вартості послуг (зрозуміло, якщо він планує їх виконати, а не відкупитися), йому потрібно, щоб в тендерній документації замовника були конкретні характеристики предмета закупівлі, опис усіх необхідних характеристик, у т.ч. – відповідна технічна специфікація (описи предмету закупівлі, технічні завдання, затверджені переліки, схеми та інші необхідні документи), все це передбачено в Законі «Про публічні закупівлі», ст.22. Вимагаємо конкретизувати послугу «миття та фарбування урн для сміття» з доданням усіх необхідних документів, тому що в оприлюдненому форматі вона не дозволяє чесному учаснику спланувати свою роботу і сприяє корупційним діям і зловживанням. У разі відмови у внесенні змін до тендерної документації нами буде обов’язково направлено скаргу до Органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено