-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежогасіння)
код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежогасіння)
Завершена
1 200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер:
b60513f08a8d466e9facaf7b013a9464
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:13 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-02-26-000688-c 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Безпека 2000» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ),
ТОВ «Укртехнобез», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вуглегірської теплової електричної станції публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2021 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Безпека 2000» (далі – ТОВ «Безпека 2000»), товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (далі – ТОВ «Укртехнобез»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 23.03.2021 № 5763-р/пк-пз та від 26.05.2021 № 11676-р/пк-пз, протоколи засідання тендерного комітету від 22.04.2021 № 131, від 28.04.2021 № 136,
від 10.06.2021 № 192, від 15.06.2021 № 200, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2021, договір про закупівлю послуг від 05.07.2021 № 15/82, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 24.05.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
На запит Держаудитслужби від 19.05.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 24.05.2022 надав відповідь, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалась.
Отже Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером
UA-2021-02-26-000688-c не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
06.06.2022 18:18 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 18:18
Запити/Пояснення
Номер:
8dc84df8b7b541519b9cc312a4bb835b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2022 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежогасіння) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-000688-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b1b70603b6664301acb6f744978578c1
Назва:
Щодо запиту Держаудитслужби України від 2022-05-19 16:59:31 на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежогасіння), оголошення UA-2021-02-26-000688-c
Дата опублікування:
24.05.2022 15:07
Опис:
Обґрунтування розміру витрат (очікувана вартість) закупівлі: код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежогасіння) (UA-2021-02-26-000688-c) здійснювалась на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі виробничої необхідності підприємства з урахуванням законодавства України.
Для можливості контролю процесу визначення ефективності використання державних коштів,а саме змогу формування очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, надаємо Вам вищезазначені обґрунтування (додаються).
Відповідно до п.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі Закон) інформація, зазначена у частині першій статті 10, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. У зв’язку з відсутність у Вуглегірської ТЕС власного веб-сайту та у зв’язку з тим що норма п.4 ст. 10 Закону носить рекомендаційний характер,
інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалась.