-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації по влаштуванню централізованого господарського питного водопостачання та централізованого каналізування з влаштуванням каналізаційних очисних споруд
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 556 днів назад
16 083 238.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 416.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 416.19 UAH
Номер:
10f23ca3f5da478c87d33c1391263f4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 16:01 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-02-24-013358-b 24.02.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Акваполімер Інжиніринг», ТОВ «Енергозберігаючі технології», корпорації «Енергоресурс-інвест», ТОВ «Комфорт-Еко», ТОВ «Київська проектна група» (окрім тих питань що були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пилипецької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н із змінами від 18.03.2021, запитання до процедури від 01.03.2021 та 05.03.2021, відповіді Замовника від 04.03.2021 та 11.03.2021, вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Омега вест трейд» від 05.03.2021, учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Акваполімер Інжиніринг» (далі – ТОВ «Акваполімер Інжиніринг») від 09.04.2021, учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» (далі – ТОВ «Енергозберігаючі технології») від 23.06.2021 та відповіді Замовника від 05.03.2021, 14.04.2021, 25.06.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.03.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Акваполімер Інжиніринг», ТОВ «Енергозберігаючі технології», корпорації «Енергоресурс-інвест», товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» (далі –
ТОВ «Комфорт-Еко»), товариства з обмеженою відповідальністю «Київська проектна група» (далі – ТОВ «Київська проектна група»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 05.04.2021, від 12.04.2021, від 11.06.2021, від 15.06.2021, вимога про усунення невідповідностей до 12.06.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.06.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 20.05.2021 № 11091-р/пк-пз та від 09.07.2021 №15646-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 20.07.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.07.2021 19:04 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 19:04
Запити/Пояснення
Номер:
0f4ee29e4479405aa9d4353a99fc8ccb
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівл
Дата опублікування:
02.07.2021 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 214
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-013358-b.c6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-02-24-013358-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 25 червня 2021 року № 203 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 02 липня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
9ac73f5df0494c579c169ad96c81fddc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2021 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з розробки проектної документації по влаштуванню централізованого господарського питного водопостачання та централізованого каналізування з влаштуванням каналізаційних очисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-24-013358-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
151df15f45584a0c81690707ee176630
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
20.07.2021 20:29
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Запит Державної аудиторської служби України про надання замовником пояснень від 15.07.2021 року у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з розробки проектної документації по влаштуванню централізованого господарського питного водопостачання та централізованого каналізування з влаштуванням каналізаційних очисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-24-013358-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Пилипецька сільська рада повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі Рішення Пилипецької сільської ради Хустського району Закарпатської області від 21.01.2021 р. № 80 «Про виділення коштів на розробку проектної документації по влаштуванню централізованого господарського питного водопостачання та централізованого каналізування з влаштуванням каналізаційних очисних споруд та схвалення звернення до Закарпатської обласної ради та Закарпатської обласної державної адміністрації» та Рішення Закарпатської обласної ради від 25.02.2021 р. № 198 «Про внесення змін до рішення обласної ради 17.12.2020 №40 «Про обласний бюджет на 2021 рік».
2. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі звернення до Закарпатської обласної ради та Закарпатської обласної державної адміністрації відповідно до якого вартість проектних робіт по об’єкту склала 16 083 238 тис. грн.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічній специфікації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Додатку 4 до тендерної документації.
4. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на веб-сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-013358-b.
5. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 розміщено на веб-сайті Пилипецької сільської ради https://www.pylypets.org.ua/procurement.php?id=2.