• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21Т-011_24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Домішка змащувальна термостійка для бурових розчинів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

34 461 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 344 000.00 UAH
Номер: 59fba6e81054403dbf92d9dae385019f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-23-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 23.11.2021 14:12 - 15.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.11.2021 № 717 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 15.11.2021 № 003100-18/14497-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23 листопада 2021 року № 717 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-02-23-008897-b від 23.02.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-12-24-017736-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.02.2021, протокол № 296, із змінами, внесеними 02.03.2021, протокол № 373 та 09.03.2021, протокол № 426 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 02.03.2021 та від 09.03.2021; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційне товариство ІНВЕП», Товариства з обмеженою відповідальністю «БПК Газінвестпроект», Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМ-ТЕХ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМСИГНАЛ», Товариства з обмеженою відповідальністю Первомайська хімічна компанія, Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Дніпро Сервіс», Приватного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»; протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 22.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.04.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.05.2021; протокол засідання тендерного комітету Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 06.05.2021 № 822; протокол засідання тендерного комітету Замовника про визначення учасника переможцем від 21.05.2021 № 21Т-011; повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021; договір поставки від 13.07.2021 № УБГ199/015-21; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.07.2021 № 14850-р/пк-пз; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 30.11.2021. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Автоматичні індикатори ризиків RISK-1-16 (несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі) та RISK-2-10 (відхилення більше двох тендерних пропозицій під час закупівлі товарів та послуг) спрацювали коректно, водночас порушень за вказаними автоматичними індикаторами ризиків не встановлено.
Період усунення порушень: 10.12.2021 09:37 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2021 09:37

Запити/Пояснення