• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Номенклатура: код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складається українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.

Завершена

23 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 234 000.00 UAH
Номер: f346dda9204a43c2b1ba4677885936d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 21:33 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 44 UA-2021-02-22-000524-a 22.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3, 9 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.03.2021 №4, тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», ТОВ Стейбл Енерджі та ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» (далі – переможець), повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2021 року, договір від 05.05.2021 року №90494/ОД/2021/05/05/1. За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що на порушення пунктів 3 та 9 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформацію про місце виконання робіт чи надання послуг та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене 21.04.2021 року не містить інформацію щодо місця виконання робіт чи надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 23.06.2021 17:31 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2021 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-22-000524-a від 23 червня 2021 року вирішили: 1. При розміщенні оголошень про проведення відкритих торгів в майбутньому зазначали більш розширену інформацію. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень та аргументовані заперечення до висновку шляхом завантаження копії даного протоколу.
Дата публікації звіту: 29.06.2021 16:00