Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29.07.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр онкології» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.03.2021 № 52, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватної фірми «ЕЛЕНА» (далі - ПП «ЕЛЕНА», учасник -переможець) та Фізичної особи-підприємця Неффи Марини Юріївни, протокол розкриття від 02.04.2021, протоколи засідань тендерного комітету від 07.04.2021 № 61-ТП, від 13.05.2021 № 82-ТП та від 17.05.2021 № 84-ТП, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2021, договір від 01.07.2021 № 01/07, скарга Фізичної особи-підприємця Неффи Марини Юріївни від 26.05.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №13950-р/пк-пз від 22.06.2021, пояснення Замовника з власної ініціативи надані в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ПП «ЕЛЕНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Так, підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (файл «ТД .doc» від 24.03.2021) та пунктом 3, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2_КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc») Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з наданням: довідки у формі сканованого документа у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, складеної учасником за примірною формою згідно пункту 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації з наданням підтвердження у формі сканованого договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору (не менш трьох договорів) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації та обов’язковим наданням сканованих підтверджуючих документів щодо виконання цього договору або сканованого відгуку про виконання аналогічного договору.
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЕЛЕНА», Замовником виявлено відсутність повного документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – наданого в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів № 61–ХПІ від 26.02.2020 та № 19 від 04.02.2019. У зв’язку з чим Замовник звернувся до учасника-переможця ПП «ЕЛЕНА» з вимогою про усунення невідповідностей в частині обов’язкового надання сканованих підтверджуючих документів щодо виконання цих договорів (акти наданих послуг/виконаних робіт, накладні) або сканованого відгуку про виконання аналогічного договору.
При цьому, учасником-переможцем ПП «ЕЛЕНА» 14.05.2021 було довантажено лист-відгук від 05.02.2020 № 07-37/20 до договору № 19 від 04.02.2019 та акт здачі-прийому послуг № 1 від 15.03.2021 до договору № 61–ХПІ від 26.02.2020 (файл «Акт.pdf»).
В ході моніторингу встановлено, що загальна сума актів здачі-прийому послуг за договором № 61–ХПІ від 26.02.2020 складає 168 056,22 грн., а загальна сума вищевказаного договору (файл «Дог. ХПІ.pdf») з урахуванням додаткової угоди № 4 становить 187 111,50 грн, що свідчить про невиконання учасником-переможцем вимоги Замовника про усунення невідповідностей в частині обов’язкового надання сканованих підтверджуючих документів щодо виконання аналогічного договору.
Зазначене не відповідає підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 3, підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕНА» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 01.07.2021 № 01/07.
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-16 не підтверджено.
Період усунення порушень:
29.07.2021 22:52 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2021 22:52