• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання, підсинювання, крохмалення, сушки і прасування білизни

Обсяг надання послуг – 15000 кг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які надані учасником у складі пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, повинні мати автентичний переклад на українську мову, крім документів, викладених на російській мові. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Номер: 2ec115fff0de410093990569e4f7d1b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.07.2021 18:20 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2021 №315 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 22.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.07.2021 №315 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2021-02-19-010130-b 19.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.07.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр онкології» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.03.2021 № 52, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватної фірми «ЕЛЕНА» (далі - ПП «ЕЛЕНА», учасник -переможець) та Фізичної особи-підприємця Неффи Марини Юріївни, протокол розкриття від 02.04.2021, протоколи засідань тендерного комітету від 07.04.2021 № 61-ТП, від 13.05.2021 № 82-ТП та від 17.05.2021 № 84-ТП, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2021, договір від 01.07.2021 № 01/07, скарга Фізичної особи-підприємця Неффи Марини Юріївни від 26.05.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №13950-р/пк-пз від 22.06.2021, пояснення Замовника з власної ініціативи надані в електронній системі закупівель. Моніторингом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ПП «ЕЛЕНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (файл «ТД .doc» від 24.03.2021) та пунктом 3, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2_КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc») Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з наданням: довідки у формі сканованого документа у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, складеної учасником за примірною формою згідно пункту 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації з наданням підтвердження у формі сканованого договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору (не менш трьох договорів) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації та обов’язковим наданням сканованих підтверджуючих документів щодо виконання цього договору або сканованого відгуку про виконання аналогічного договору. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЕЛЕНА», Замовником виявлено відсутність повного документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – наданого в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів № 61–ХПІ від 26.02.2020 та № 19 від 04.02.2019. У зв’язку з чим Замовник звернувся до учасника-переможця ПП «ЕЛЕНА» з вимогою про усунення невідповідностей в частині обов’язкового надання сканованих підтверджуючих документів щодо виконання цих договорів (акти наданих послуг/виконаних робіт, накладні) або сканованого відгуку про виконання аналогічного договору. При цьому, учасником-переможцем ПП «ЕЛЕНА» 14.05.2021 було довантажено лист-відгук від 05.02.2020 № 07-37/20 до договору № 19 від 04.02.2019 та акт здачі-прийому послуг № 1 від 15.03.2021 до договору № 61–ХПІ від 26.02.2020 (файл «Акт.pdf»). В ході моніторингу встановлено, що загальна сума актів здачі-прийому послуг за договором № 61–ХПІ від 26.02.2020 складає 168 056,22 грн., а загальна сума вищевказаного договору (файл «Дог. ХПІ.pdf») з урахуванням додаткової угоди № 4 становить 187 111,50 грн, що свідчить про невиконання учасником-переможцем вимоги Замовника про усунення невідповідностей в частині обов’язкового надання сканованих підтверджуючих документів щодо виконання аналогічного договору. Зазначене не відповідає підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 3, підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕНА» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 01.07.2021 № 01/07. Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-16 не підтверджено.
Період усунення порушень: 29.07.2021 22:52 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 22:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення Замовника во вкладенні
Дата публікації звіту: 30.07.2021 17:15

Запити/Пояснення