-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Труби та супутні вироби
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.
Завершена
44 402 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 29 294.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 29 294.00 UAH
Номер:
07f8ce8e54794c5cbae20a5c4967c79e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 13:13 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-02-17-000730-b 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТД «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (Лот 1,2,3,4), ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ» (Лот 1,4), ТОВ «ТД «СТАЛЬКОМ» (Лот 2,3), ТОВ «ЗСП» (окрім питань, які були розглянуті Колегією АМКУ) (Лот 3), АТ «ІНТЕРПАЙП НОВОМОСКОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» (Лот 2), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2020 № 118, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТД «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ») (Лот 1,2,3,4), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ» (далі – ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ») (Лот 1,4), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «СТАЛЬКОМ» (далі – ТОВ «ТД «СТАЛЬКОМ») (Лот 2,3), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ» (далі – ТОВ «ЗСП») (Лот 3), акціонерного товариства «ІНТЕРПАЙП НОВОМОСКОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» (далі – АТ «ІНТЕРПАЙП НОВОМОСКОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД») (Лот 2), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 01.04.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 19.04.2021 № 8364-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Замовник 01.04.2021 за лотом 1, 4 відмінив торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
23.04.2021 17:04 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2021 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
cba7bc67ba1b425eaac2e89b14dbd67c
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
13.04.2021 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2021 № 99
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2021-02-17-000730-b.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-02-17-000730-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 07 квітня 2021 року № 97 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 12 квітня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ