• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області

Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області

Торги відмінено

3 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 651.00 UAH
Номер: b47e22bec5a1405491044a2f0855962d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-25-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.03.2021 15:13 - 16.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 25.03.2021 № 211 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.03.2021 № 211. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-02-12-010619-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно протоколу від 30.03.2021 № 59.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-12-003299-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи КП КМР «Костопількомунсервіс», реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ", пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26.03.2021. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції встановлено наступне: Замовним у протоколі розкриття тендерної пропозиції зазначено про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 (протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2021 № 46). Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 25.03.2021 про надання пояснення щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ". На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 30.03.2021 Замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 30.03.2021 16:28 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2021 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто, закупівлю відмінено
Дата публікації звіту: 30.03.2021 16:34

Запити/Пояснення