• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області

Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області

Торги відмінено

3 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 651.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 16:25 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: f66fc3f510834c919d759a2c044fcc58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-010619-c.c8
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Рішення № 50 від 19.03.2021 р. містить формальні причини про відхилення пропозиції ФОП Мойсейця О.В. Варто звернути увагу замовника на довідку надану в складі тендерної пропозиції в пдф форматі «Лист погодження з ТД», яка є підтвердженням вимоги п. 1 Розділу «Порядок внесення змін та надання розяснень до тендерної документації». Оскільки Уповноважена особа не розглянула даний документ то в рішені було вказано нібито про його відсутність, що й було однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Мойсейця О.В. Слід звернути увагу Замовника на те що у даній довідці зазначено, що ФОП Мойсеєць О.В. погоджується з усіма умовами тендерної документації, тобто включаючи вимоги п. 6 Розділу «Загальні положення» та п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Оскільки вищевказаних документів також не було в Учасника ТОВ ВК-Вікторія, а в рішені Уповноваженої особи данного факту не зазначено, це в свою чергу дає зрозуміти, що Замовник використав різний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників, що ставить їх в нерівні умови. Замовник не дослідив в повній мірі Тендерну пропозицію ФОП Мойсейця О.В., що призвело до її відхилення, а в свою чергу до відхилення економічно-вигідної пропозиції та економії бюджетних коштів. Упереджене ставлення до учасників торгів порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», разом з тим призводить до нераціонального використання коштів Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно відхилення Вашої пропозиції через невідповідність її Тендерній документації на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє, що у Тендерній документації зазначеної закупівлі визначено обов’язковий мінімальний перелік документів, кожен з яких повинен відповідати визначеним Замовником вимогам. Саме до таких документів і відносяться визначені п. 6 Розділу «Загальні положення»та п. 1 і 5 Розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації Гарантійні листи та письмові згоди. П. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерній документації на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с передбачає, що: «Для правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у Тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». Разом з тим, умовами Тендерної документації визначено, що Учаснику не заборонено подати і інші документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, однак жодним чином не передбачено що такі документи будуть розглядатися як заміна не поданим документам, обов’язкове подання яких визначено умовами Тендерної документації. Зважаючи на вище викладене та приймаючи до уваги, що Вами не було подано низку документів, обов’язкове подання яких було визначено умовами Тендерної документації, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 4ac13cc11cda4acfb90aa12897214963
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-010619-c.b7
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Уповноваженій особі Комунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" Сергію ПИЛИПАЦІ Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-12-010619-c Вимога про усунення порушення Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796), як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області», повідомляє, що Замовником в особі Уповноваженої особи Пилипаки Сергія, були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» оформлене Рішенням №53 Уповноваженої особи Замовника за проведення процедур закупівель від 22.03.2021 року, та визнання її такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам кваліфікаційних критерії, вимогам Технічної специфікації, тощо. Вважаємо, Рішення Уповноваженої особи оформлене Рішенням №53 від 22.03.2021 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема: - Відповідно до вимог пункту 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – Гарантійного листа, зокрема зазначалося – «Валютою закупівлі є гривня. Учасник, подаючи пропозицію, повинен розрахувати та зазначити її ціну з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів у визначеній Оголошенням валюті, та подати про це відповідний гарантійний лист.» учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації не подав у складі пропозиції такого гарантійного листа, чим не виконав та грубо порушив вимоги Тендерної документації Замовника, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню. - Відповідно до вимог пункту 1 Розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до Тендерної документації» Тендерної документації Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – Письмової згоди, зокрема про те, що – «У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну, визначеного Законом, та відсутності скарг, що стосуються Тендерної документації до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, це буде розцінено Замовником як погодження з усіма умовами Тендерної документації і невиконання вимог, заявлених Тендерною документацією буде підставою для відхилення пропозиції Учасника з підстав, визначених Законом, про що у складі Тендерної пропозиції Учасником надається письмова згода.», учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації не подав у складі пропозиції такої письмової згоди, чим не виконав та грубо порушив вимоги Тендерної документації Замовника, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню. З урахуванням фактів дискваліфікації попередніх учасників по закупівлі робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» за вищевказаними підставами, вважаємо, що визнавши даного учасника переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» замовник в особі Уповноваженої особи порушив принцип проведення закупівель, що перераховані у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тощо. - Відповідно до вимог пункту 3.1. Додатку 5 до Тендерної документації «Проект договору» - «Ціна Договору визначається на основі кошторису як тверда ціна та становить ________________ грн. (____________ гривень ____ коп.) з ПДВ.», учасником ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації Замовника була надана Договірна ціна, із зазначеним видом договірної ціни – «динамічна договірна ціна», що не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації. - Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – «документу що підтверджує наявність в особи, що уповноважена на підписання договору, повноважень на його підписання – у разі наявності обмежень щодо підписання договору або необхідності додаткового погодження з вищим органом управління (загальними зборами, власником тощо).», оскільки відповідно до наданого учасником Статуту ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) питання щодо вчинення значного правочину виконавчим органом (директором ТОВ) не врегульоване у Статуті, та з урахуванням обмежень, що передбачені у частині 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», а саме – «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.», та з урахуванням того факту, що у фінансовій звітності учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) вартість чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності становить – 474,0 тис. гривень, для укладення правочину (договору) щодо даної процедури закупівлі, учасник повинен був надати Згоду на вчинення правочину від Загальних зборів учасників такого учасника, оскільки вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже надавши такої згоди учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) порушив вимоги Тендерної документації Замовника. - Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема, у Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлювалися вимоги стосовно підтвердження учасниками кваліфікаційних критеріїв, зокрема пунктом 1 цього Додатку вимагалося підтвердження критерію – «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», на виконання даного критерію Замовником вимагалося надання у складі пропозицій учасниками підтвердження наявності у них – «не менше 2 спеціалізованих машин обладнаних установками для виконання ямкового ремонту струменево-ін’єкційним методом», додатково встановлювалася вимога щодо надання – «Документів щодо атестації/сертифікації обладнання для виконання робіт (надання послуг)», зазначаємо, що учасником ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) не було виконано вимоги Тендерної документації Замовника, оскільки був наданий у складі пропозиції лише один чинний Атестат виробництва (дійсний до «08» червня 2023 р.) щодо машини Madpatcher MP 6.5 WD на базі автомобіля MAN моделі 19.414 FLT (р/н: ВО2021АЕ), інші два атестати, що були надані у складі пропозиції – втратили свою чинність – «28» жовтня 2020 року. Отже, учасник не підтвердив у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника – кваліфікаційного критерію – «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», оскільки не підтвердив наявності у нього не менше 2 (атестованих) спеціалізованих машин обладнаних установками для виконання ямкового ремонту струменево-ін’єкційним методом, що не відповідає пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню. На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: - Надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення Уповноваженою особою Замовника неправомірного, дискримінаційного та незаконного рішення; - Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» оформлене Рішенням №53 Уповноваженої особи Замовника за проведення процедур закупівель від 22.03.2021 року. Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно скасування рішення про визнання переможцем закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с Товариство з обмеженою відповідальністю «Рівнеекспресбуд» КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє, що при повторній перевірці пропозиції переможця та відповідності поданої у Вашій вимозі інформації було встановлено наступне: - ваше твердження щодо відсутності у Тендерній пропозиції ТОВ «Рівнеекспресбуд» гарантійного листа про розрахунок ціни пропозиції з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів не відповідає дійсності, так як Учасником у PDF-документі «Довідки» надав відповідний гарантійний лист, суть якого відповідає вимогам, заявленим у Тендерній документації; - ваше твердження щодо відсутності у Тендерній пропозиції ТОВ «Рівнеекспресбуд» письмової згоди щодо відхилення Тендерної пропозиції Учасника не відповідає дійсності, так як Учасником у PDF-документі «Довідки» надав відповідний Лист-згоду, суть якого відповідає вимогам, заявленим у Тендерній документації; - справді у PDF-документі Учасника «Локальний кошторис» зазначено вид Договірної ціни – «Динамічна», однак, зважаючи на те, що у складі Тендерної пропозиції Учасника було подано лист згода з умовами договору, що викладений у Додатку 5 Тендерної документації, де вказано вид договірної ціни – «тверда» Замовником, при розгляді тендерної пропозиції Учасника, було розглянуто таке позначення виду договірної ціни як формальну помилку, адже у випадку відмови Переможця закупівлі від укладення Договору на запропонованих умовах через проведення ним розрахунків договірної ціни як «Динамічної» стане підставою його дискваліфікації та розгляду наступного Учасника закупівлі. - ст. 44 Закону України «Про «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» справді передбачає поняття «Значного правочину», однак ч. 1 цієї ж статті визначає, що «Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини)». Відтак вимога щодо надання згоди є не імперативною (обов’язковою до виконання), а диспозитивною, тобто такою, що діє лише за визначених умов. Так як Учасниками Товариства не було встановлено жодного особливого порядку надання згоди уповноваженими на те органами Товариства на вчинення певних правочинів, то Замовником було визначено, що в директора Учасника відсутні будь які обмеження на укладення Договору закупівлі; Разом з тим, повторна перевірка тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Рівнеекспресбуд» підтвердила заявлені Вами у тексті вимоги факти щодо закінчення терміну дії Атестатів відповідності обладнання Учасника. Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога буде задоволена, а пропозиція ТОВ «Рівнеекспресбуд» на участь у закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с буде направлено на перекваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на результати розгляду пропозиції

Номер: a4037582ba9e4d3bbe83e32bcd25f449
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-010619-c.b2
Назва: Вимога на результати розгляду пропозиції
Вимога:
Згідно з Рішенням № 46 від 12.03.2021 р. уповноваженою особою КП КМР "Костопількомунсервіс" було відхилено пропозицію ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» у зв’язку із невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією, на підставі абз. 1 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 1 пп. 1 п. 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме через те, що термін дії атестатів відповідності машин для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом, які були завантажені нами файлом «Атестація обладнання.pdf» у складі тендерної пропозиції на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с, закінчився 31.12.2020, що дало підстави вважати такі документи не поданими. Необхідно відмітити, що справді, відповідно до Додатку 3 (Кваліфікаційні вимоги і перелік документів на їх підтвердження) Учасник повинен надати документи щодо атестації/сертифікації обладнання для надання послуг, а термін дії Атестатів відповідності на «Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W» на базі автомобіля DAFCF д.н. ВК6553СН» та «Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W», серійний No311/2020(2020р.в.) на базі автомобіля DAFFTXF105.460 спеціалізований сідловий тягач-ЕXLRTG47MS0E895107, д.н. ВК4390ЕХ», які були розміщені у згаданому вище PDF-файлі закінчився ще 31.12.2020, однак ми повинні повідомити Замовнику, що при завантаженні документів тендерної пропозиції нами було допущено помилку, і завантажено PDF-файл з атестатами відповідності не за 2021, а за 2020 рік. Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Пп. 1 абз. 2 цієї ж частини ст. 29 Закону передбачено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, тобто, по відношенню до даної закупівлі, це наявність у Учасника: - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Як слідує з тексту Додатку 3 Тендерної документації, то вимога щодо надання документів щодо атестації обладнання для надання послуг відноситься до кваліфікаційного критерію, передбаченого п. 1. ч. 2 ст. 16 Закону - наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тому Замовник, виявивши невідповідність у інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника (ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ») кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону (наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) повинен був виконати вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та у строк, що не перевищує два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, яке повинно були містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, Замовник проігнорував пряму вимогу Закону та прийняв рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника – ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ», що порушує право Учасника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, а відтак, і на добросовісну конкуренцію, що може свідчити про наявність у діях Замовника упередженого підходу до оцінки Учасників закупівлі, а такі дії Замовника є грубим порушенням ст. 5 Закону. Зважаючи на вище наведене ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» вимагає скасувати Рішення № 46 від 12.03.2021 про відхилення пропозиції ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» та зобов’язати Замовника повторно розглянути Тендерну пропозицію підприємства з врахуванням вимог ч. 16 ст. 29 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» на закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє погоджується з наведеним Вами аргументами та направляє Вашу пропозицію на перекваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

рішення Замовника порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 4a198e9889094a778eebf08c8e99ae21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-010619-c.c1
Назва: рішення Замовника порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно з Рішенням № 43 від 04.03.2021 р., Уповноваженою особою було визнано переможцем ТОВ ВК-ВІКТОРІЯ, однак при детальному дослідженні даної пропозиції були виявленні наступні порушенн. Згідно п.1 таблиці «Кваліфікаційні вимоги і перелік документів на їх підтвердження» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати Документи щодо атестації/сертифікації обладнання для виконання робіт (надання послуг). У складі тендерної пропозиції було завантажено файл «Атестація обладнання.pdf», який містить атестати відповідності на Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W» на базі автомобіля DAFCF держ.номер ВК6553СН та Машини для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W», серійний No311/2020(2020р.в.) на базі автомобіля DAFFTXF105.460 спеціалізований сідловий тягач-ЕXLRTG47MS0E895107,державний номер ВК4390ЕХ, однак термін дії данного документа закінчився ще 31.12.2020 р. Це є підставою вважати що дані документи відсутні в тендерній пропозиції учасника, отже тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку 2 де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник повинен обов’язково надати належним чином завірені сертифікати відповідності на матеріали/паспорти. Разом з тим нагадуємо що Замовник чітко висловив свою позицію щодо необхідності подання даних документів в тендерній пропозиції тобто, коли відповідав на аналогічне запитання, яке йому ставили в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Тендерна пропозиція Учасник ТОВ ВК-ВІКТОРІЯ не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Рішення уповноваженої особи порушує право учасника на добросовісну конкуренцію, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції. Аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Фізична особа-підприємець Мойсеєць О.В. даною вимогою наполягає скасувати Рішення № 43 від 04.03.2021 р. про визначення Переможця Закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" (ЄДРПОУ 42837430)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно скасування рішення про визнання переможцем закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє, що повторна перевірка тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» підтвердила заявлені Вами у тексті вимоги факти щодо закінчення терміну дії Атестатів відповідності обладнання Учасника. Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога буде задоволена, пропозиція ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» на участь у закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с буде направлено на перекваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено