• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin

Завершена

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер: 5af8e7510e2844c3b68793979c5b5909
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-06-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.09.2021 16:08 - 28.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.09.2021 № 511 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 06.09.2021 № 511 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-02-11-006815-b 11.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, надання відповідей на звернення щодо роз’яснень до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету Протоколом № 123 від 16.02.2021 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрмедекспорт» та Приватного підприємства «Сана Ко» (далі - ПП «Сана Ко»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2021 № 214, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2021, договір про закупівлю товарів від 12.04.2021 № 51, укладений Замовником з ПП «Сана Ко» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.04.2021, додаткову угоду від 13.08.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.03.2021, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.09.2021. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. При цьому, за результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20.09.2021 пояснення Замовником оприлюднено 24.09.2021 (на 4 робочий день), чим недотримав вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2021 17:42 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до оприлюдненого Вами висновку від 28.09.2021 року про результати моніторингу процедури вказано наступне: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено. Тендерний комітет КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)» та повідомляє наступне: Відповідно до умов встановлених п. 5.3.3 ч. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено наступне, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тобто, замовником дотримано вимоги п. 19 частини 2 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищевикладене замовником дотримано вимоги п. 19 частини 2 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ознайомитися з оприлюдненою тендерною документацію можете за Оголошенням № UA-2021-02-11-006815-b від 11.02.2021 року. Стосовно порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, принагідно повідомляємо, що Вас, що зауваження до вчасності надання інформації, а саме пояснення на запит, які не враховані тендерним комітетом та були виявленні працівниками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області під час аналізу інформації, яка розміщена у інформаційно – телекомунікаційній системі PROZORRO, у майбутньому будуть враховані тендерним комітетом КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради.
Дата публікації звіту: 05.10.2021 15:11

Запити/Пояснення