-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin
Завершена
5 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер:
5af8e7510e2844c3b68793979c5b5909
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-06-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2021 00:00
Період моніторингу:
06.09.2021 16:08 - 28.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2021 № 511
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.09.2021 № 511
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-02-11-006815-b 11.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, надання відповідей на звернення щодо роз’яснень до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету Протоколом № 123 від 16.02.2021 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрмедекспорт» та Приватного підприємства «Сана Ко» (далі - ПП «Сана Ко»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2021 № 214, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2021, договір про закупівлю товарів від 12.04.2021 № 51, укладений Замовником з ПП «Сана Ко» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.04.2021, додаткову угоду від 13.08.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.03.2021, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.09.2021.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому, за результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20.09.2021 пояснення Замовником оприлюднено 24.09.2021 (на 4 робочий день), чим недотримав вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
28.09.2021 17:42 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2021 17:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до оприлюдненого Вами висновку від 28.09.2021 року про результати моніторингу процедури вказано наступне: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Тендерний комітет КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)» та повідомляє наступне:
Відповідно до умов встановлених п. 5.3.3 ч. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено наступне, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тобто, замовником дотримано вимоги п. 19 частини 2 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вищевикладене замовником дотримано вимоги п. 19 частини 2 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ознайомитися з оприлюдненою тендерною документацію можете за Оголошенням № UA-2021-02-11-006815-b від 11.02.2021 року.
Стосовно порушення вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, принагідно повідомляємо, що Вас, що зауваження до вчасності надання інформації, а саме пояснення на запит, які не враховані тендерним комітетом та були виявленні працівниками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області під час аналізу інформації, яка розміщена у інформаційно – телекомунікаційній системі PROZORRO, у майбутньому будуть враховані тендерним комітетом КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради.
Дата публікації звіту:
05.10.2021 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
afbe3e9896ef4fc59ae2d555a3574025
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 5 100 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-11-006815-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4a50a7d42d4945eda123c6b8831c3db9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.09.2021 15:18
Опис:
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 20.09.2021 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)» тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання лікарських засобів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки головного фармацевта Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу в лікарських засобах.
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 05.11.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 05.11.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)». Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Принагідно повідомляємо, що на офіційному сайті Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради в розділі «НОВИНИ» (http://hol.com.ua/news/) наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо процедур закупівлі які фінансуються за рахунок бюджетних коштів.
Номер:
7c0ab557dc8c40aebfa3e8d8160a784c
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
01.10.2021 14:22
Опис:
Детально ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-02-11-006815-b від 11.02.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме:
За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Однак, нам як Замовнику незрозуміло яким чином орган оскарження дійшов до такого висновку.
Відповідно до умов встановлених п. 5.3.3 ч. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено наступне, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тобто, замовником дотримано вимоги п. 19 частини 2 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». А тому просимо роз’яснити у чому саме полягає невідповідність тендерної документації в цій частині?
Враховуючи вищевикладене Ваш висновок стосовно невідповідності тендерної документації є невмотивованим, надмірним та таким що не відповідає дійсним обставинам проведеної закупівлі.
Номер:
202720d881954a6b865bbdff091c3204
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
05.10.2021 15:08
Опис:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відомості, що зазначаються в тендерній документації визначено статтею 22 Закону.
Пунктом 19 статті 22 Закону передбачено вимогу щодо зазначення в тендерній документації: «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій».
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) в тендерній документації на закупівлю фармацевтичної продукції зазначено опис (перелік) формальних помилок у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998, проте у вищезазначеній тендерній документації не зазначені приклади формальних помилок.
Відсутність прикладів формальних (несуттєвих) помилок в тендерній документації Замовника підтверджує наявність порушення вимоги пункту 19 статті 22 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.