• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin

Завершена

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 18:27 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на умови закупівлі

Номер: 93eb1c3715f44597b40eeb22e0bce1b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-006815-b.a1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Ознаки можливої дискримінації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Хмельницької обласної ради розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Epinephrine, Azithromycin, Chlorpromazine, Amiodarone, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and enzyme inhibitor Amoxicillin and enzyme inhibitor, Ampicillin, Ampicillin, Metamizolesodium, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Benzylpenicillin, Betamethasone, Bisoprolol, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Gentamicin, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac Propofol. Suxamethonium, Fluconazole, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Phytomenadione. Carbamazepine, Cefepime, Clarithromycin, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Acetylsalicylic acid, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Thiosulfate, Nifedipine, Nifuroxazide, Norepinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Paracetamol, Electrolytes, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Streptomycin, Thiopental, Enoxaparin, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Cyanocobalamin)». За результатами розгляду можемо повідомити наступне: 1. Щодо гарантійного листа Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представництва або філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника або його представництва або філії виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, фективність та пропорційність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». 2. Стосовно другого Вашого питання про безальтернативність закупівлі ОМЕПРАЗОЛ-ВОКАТЕ повідомляємо Вас, що згідно ч.4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначена норма, з приводу того, що технічна специфікація не повина містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". На виконання ч.4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток №2 до тендерної документації «Медико-технічне завдання» містить примітку для Учасників закупівлі: * у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто учасник може запропонувати препарат з іншою назвою але з характеристиками які будуть відповідати медико-технічним вимогам визначених в Додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене Замовник дотримався принципів проведення закупівлі та не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.03.2021 18:01