• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Крупи та борошно; 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості за ДК 021:2015

Завершена

1 182 956.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 12.84 UAH
Номер: 39668ec5f960496c827ab85da8a814e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 28.05.2021 14:53 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 28.05.2021 №275 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-10-013716-a. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - дані автоматичних індикаторів ризиків; - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 50) 153-41-62, kherson.zakupivli@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозиції МПП «Ритм», ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни встановлено порушення вимоги частини десятої та шістнадцятої статті 29, абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «Дом юг сервис» від 07.05.2021: №1285 (лот 7), №1286 (лот 13), №1287 (лот 17), №1288 (лот 26), №1289 (лот 27), №1290 (лот 28), №1291 (лот 29), №1292 (лот 30), №1293 (лот 32), №1294 (лот 41), №1295 (лот 51), №1296 (лот 54), №1297 (лот 56), №1298 (лот 57), №1299 (лот 58), №1300 (лот 60), №1301 (лот 61), №1302 (лот 62); від 13.05.2021: №1306 (лот 4), №1307 (лот 8), №1308 (лот 9), №1309 (лот 10), №1310 (лот 14), №1311 (лот 19), №1312 (лот 21), №1313 (лот 22), №1314 (лот 23), №1315 (лот 40), №1316 (лот 44), №1317 (лот 45), №1318 (лот 55), №1319 (лот 59); від 18.05.2021: №1333 (лот 1), №1334 (лот 6), №1335 (лот 25); з ПП «Никольтрейд» від 07.05.2021: №1303 (лот 43), №1304 (лот 52); від 13.05.2021: №1320 (лот 3), №1321 (лот 5), №1322 (лот 11), №1323 (лот 12), №1324 (лот 15), №1325 (лот 18), №1326 (лот 31), №1327 (лот 34), №1328 (лот 35), №1329 (лот 36), №1330 (лот 37), №1331 (лот 48), №1332 (лот 49); від 18.05.2021: №1336 (лот 16), №1337 (лот 20), №1338 (лот 24), №1339 (лот 33), №1340 (лот 38), №1341 (лот 39), №1342 (лот 42), №1343 (лот 46), №1344 (лот 47), №1345 (лот 50), №1346 (лот 53) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Головою тендерного комітету Управління освіти Херсонської міської ради від б/д та б/н (далі – Замовник); пропозиції ПП «Никольтрейд», ТОВ «Дом юг сервис», МПП «Ритм», ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни та ФОП Степанькової Ліни Олександрівни; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ТОВ «Дом юг сервис» від 07.05.2021: №1285 (лот 7), №1286 (лот 13), №1287 (лот 17), №1288 (лот 26), №1289 (лот 27), №1290 (лот 28), №1291 (лот 29), №1292 (лот 30), №1293 (лот 32), №1294 (лот 41), №1295 (лот 51), №1296 (лот 54), №1297 (лот 56), №1298 (лот 57), №1299 (лот 58), №1300 (лот 60), №1301 (лот 61), №1302 (лот 62); від 13.05.2021: №1306 (лот 4), №1307 (лот 8), №1308 (лот 9), №1309 (лот 10), №1310 (лот 14), №1311 (лот 19), №1312 (лот 21), №1313 (лот 22), №1314 (лот 23), №1315 (лот 40), №1316 (лот 44), №1317 (лот 45), №1318 (лот 55), №1319 (лот 59); від 18.05.2021: №1333 (лот 1), №1334 (лот 6), №1335 (лот 25); договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 07.05.2021: №1303 (лот 43), №1304 (лот 52); від 13.05.2021: №1320 (лот 3), №1321 (лот 5), №1322 (лот 11), №1323 (лот 12), №1324 (лот 15), №1325 (лот 18), №1326 (лот 31), №1327 (лот 34), №1328 (лот 35), №1329 (лот 36), №1330 (лот 37), №1331 (лот 48), №1332 (лот 49); від 18.05.2021: №1336 (лот 16), №1337 (лот 20), №1338 (лот 24), №1339 (лот 33), №1340 (лот 38), №1341 (лот 39), №1342 (лот 42), №1343 (лот 46), №1344 (лот 47), №1345 (лот 50), №1346 (лот 53), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 21.04.2021 № 8700. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатом проведеного моніторингу питання розгляду та оцінки пропозиції МПП «Ритм», по лотам 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, за умовами тендерної документації встановлено наступне. Замовник відповідно до підпункту б) пункту 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження наявності станом на день подання тендерної пропозиції у учасника працівників відповідної кваліфікації шляхом надання довідки за формою наведеною у додатку № 1. МПП «Ритм» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 25.02.2021 №НО-2300/25 за вказаною в тендерній документації формою. Проте, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2021 №675 Замовником відхилена пропозиція МПП «Ритм» у зв’язку з тим, що довідка від 25.02.2021 №НО-2300/25 не містить інформацію на яку дату надається інформація. Відхилення пропозиції МПП «Ритм» проведено з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме, без розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності. Враховуючи, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації крім її обов’язкової відповідності встановленій у тендерній документації формі, відхилення пропозиції МПП «Ритм» з цієї підстави порушує вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Також, Замовник відповідно до підпункту в) пункту 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору шляхом надання довідки за формою наведеною в додатку № 1, копії аналогічних договорів та додатків, які свідчать про його виконання (договори, накладні або акти приймання передачі або акти звірки тощо), копії позитивного листа-відгуку за підписом керівника організації із якою укладено аналогічний договір. МПП «Ритм» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.02.2021 №НО-1354/27 за вказаною в тендерній документації формою, аналогічний договір з Відділом освіти Снігурівської міської ради від 28.01.2020 №5, додаткові угоди до нього, видаткові накладні за період дії вказаного договору та лист-відгук Відділу освіти Снігурівської міської ради від 28.12.2020 №560/01-17 з відомостями про підтвердженням факту постачання товару та виконання договору від 28.01.2020 №5 в повному обсязі. Проте, тендерним комітетом Замовника відхилена пропозиція МПП «Ритм» у зв’язку з тим, що в доданих до аналогічного договору видаткових накладних відсутня інформація про номер та дату цього договору, а також не додано акти приймання передачі та акти звірки, що унеможливлює підтвердження факту виконання аналогічного договору. Відхилення пропозиції МПП «Ритм» проведено з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме, без розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності. Враховуючи, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо змісту видаткових накладних, якими учасник процедури закупівлі підтверджує факт виконання аналогічного договору, відхилення пропозиції МПП «Ритм» з цієї підстави порушує вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Моніторингом підстав відхилення пропозиції учасника торгів ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни, по лотам 1, 2, 3, 5, 6, 11, 12, 15, 16, 18, 20, 24, 25, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 53 за умовами тендерної документації встановлено наступне. Замовник відповідно до підпункту а) пункту 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом надання довідки за формою наведеною у додатку № 1 та в разі оренди або найму або позики або за договором про надання послуг транспортних засобів, для підтвердження надати копії договорів оренди або найму або позики або договір про надання послуг, чинних на весь період постачання товару. ФОП Тужикова Вікторія Миколаївна у складі тендерної пропозиції надала довідку про наявність обладнання, транспортних засобів та складських приміщень для постачання товару за вказаною в тендерній документації формою, та договір про надання транспортних послуг від 11.02.2021, чинний на весь період постачання товару. Проте, тендерним комітетом Замовника відхилена пропозиція ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни у зв’язку з відсутністю номеру договору про надання транспортних послуг, а також суми договору та номенклатури послуг, які планується надавати за договором про надання транспортних послуг. Відхилення пропозиції ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни проведено з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме, без розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності. Враховуючи, що тендерна документація не містить окремої вимоги щодо змісту договору про надання транспортних послуг (наявність номера, суми номенклатури послуг), відхилення пропозиції ФОП Тужикової Вікторії Миколаївни з цієї підстави порушує вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Також, моніторингом установлено, що за даними електронної системи закупівель, Замовником з 13.05.2021 розглядається пропозиція МПП «Ритм» по лоту №2. При цьому, в порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону, Замовником перевищено п’ятиденний строк розгляду та не оприлюднено аргументоване рішення продовження строку розгляду до 20 днів.
Період усунення порушень: 08.06.2021 16:57 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2021 16:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відкриті торги щодо закупівлі «Крупи та борошно» здійснювалися за 62 лотами, по кожному дошкільному навчальному закладу окремо. У зв’язку з інтенсивною завантаженістю тендерного комітету через проведення великої кількості закупівель та у зв’язку з тим, що більшість звернень до закупівель надходила групами, що спонукало здійснювати їх одночасний розгляд, аналіз, узагальнення відповідей із врахуванням пов’язаних між собою питань та розгляд тендерних пропозицій учасників, тому підготувати та оприлюднити веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності не виявилося можливим. Додатково слід відмітити, що відсутність дати та номеру договору на видаткових накладних перешкоджають можливість ідентифікувати виконання саме договору від 28.01.2020 №5, а не іншого. Тендерна документація замовника містить вимогу щодо надання аналогічного договору з усіма сторінками та додатками, які свідчать про виконання договору, який відображено в таблиці згідно з додатком 1. Договірні відносини регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Терміном договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права та виконати свої обов’язки. У зв’язку з тим що фактично зазначені у висновку порушення не впливають на права та обов’язки постачальників продуктів харчування, які сумлінно виконуються. Не зачіпає бюджетні інтереси, не змінює предмет закупівлі та не може спричинити жодних збитків матеріального чи іншого характеру, але може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договорів про закупівлю. При цьому внаслідок розірвання договорів на закупівлю круп та борошна для дошкільних навчальних закладах міста, укладених за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду діти які відвідують дошкільні навчальні заклади не будуть забезпечені належним харчуванням. Таким чином, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним що призведе до негативних наслідків щодо харчування дітей в дошкільних навчальних закладах. Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 15.06.2021 14:07