• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ГБН Г.1-218-182:2011. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)

Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти,1. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 15.03.2021р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)

Завершена

188 036 565.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 940 182.83 UAH
Номер: d8719bf3ecaa438794fe648d53af8deb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000173
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 21:17 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 30 UA-2021-02-10-003463-c 10.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Протокол від 05 березня 2021 № 47, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕРИДІАН» (далі - ТОВ «МЕРИДІАН» або учасник-переможець) та тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ ПАРК», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації від 16.04.2021 №99, повідомлення про намір укласти договір 16 квітня 2021, договір від 30.04.2021 №3. За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-10-003463-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 1 880 365,65 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпунктом 3 пункту 1 розділу 3 та пунктом 6 розділу 3 тендерної документації вимагалось надання учасником довідки та листа довільної форми про застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг з предмету закупівлі. При цьому Замовником не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник - переможцем ТОВ «МЕРИДІАН» та учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, підпунктом 10 пункту 1 розділу 3 документації встановлена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки (листа-згоди на обробку персональних даних), за формою згідно Додатку №10 від осіб учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником - переможцем ТОВ «МЕРИДІАН» надано протокол загальних зборів учасників від 30.10.2019 №14, який містить персональні дані Цісельського Мечислава Йосиповича та Драч Юлії Володимирівни. Однак згоди на збір та обробку персональних даних від вищезазначених осіб, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕРИДІАН» відсутня. Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надано протокол загальних зборів учасників від 24.06.2020 №1/20, який містить персональні дані Міконовіча Йово та Савіча Радоміра. Однак згоди на збір та обробку персональних даних від вищезазначених осіб, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» відсутня. Зазначене є порушенням абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону в частині не відповідності вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, зокрема:- копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально): піскосолерзкидач та сніжний відвал (№з/п3), обладнання МДКЗ-17-07 (№з/п 14); -свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку) або за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера або пояснення стосовно обладнання № з/п 6,19,23-28.2. - оригінали та засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку (або справжність підпису перекладача) та трудових книжок на працівників зазначених в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №303/пз від 05.03.2021, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, допустив її до оцінки. Відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерних пропозицій учасників які не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» та ТОВ «МЕРИДІАН», визначив ТОВ «МЕРИДІАН» переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 30.04.2021 №3.
Період усунення порушень: 30.06.2021 18:36 - 15.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2021 18:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України " Про публічні закупівлі", Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації повідомляє про оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 14.07.2021 10:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку про резульотати моніторигу закупівлі послуг: "ГБН Г.1-218-182:2011. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)" (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-003463-c
Дата публікації звіту: 07.07.2021 16:56