• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева)

Завершена

1 965 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 30531316308b45bc8cfeaa1f9c659e44
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000129
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.08.2021 14:38 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.08.2021 № 432 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 432 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-02-10-008263-a 10.02.2021 Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" (код 33855098) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 1, пункту 1 частини 1 та частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ", виконання замовником рішення органу оскарження, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено. 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення в подальшому порушень норм Закону в частині дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання замовником рішення органу оскарження, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального підприємства "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-02-04-004506-a на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.02.2021 №41), зі змінами, затвердженими рішенням Уповноваженої особи (протокол від 05.03.2021 №77) (далі тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій (дата публікації: 22 березня 2021), тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ", ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ", ТОВ "ТД ЗСП", ТОВ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.04.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 24.05.2021, договір від 07.06.2021 №135/21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7399-р/пк-пз від 08.04.2021, пояснення Замовника від 30.08.2021, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд Комунальним підприємством "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" відбулися за регламентом проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, прописаним у абзаці 3 частини 1 статті 28, частині 12 статті 29 Закону. При цьому, слід зауважити, що очікувана вартість закупівлі не перевищує суму еквівалентну 133,0 тисячам євро, а отже проведення процедури закупівлі не підпадає під дію норми частини 3 статті 10 Закону. Отже, під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Замовником не дотримано вимоги абзацу 1 частини 1 та пункту1 частини 1 статті 10 Закону, де зазначено, що оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу замовники здійснюють в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. В ході моніторингу встановлено, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною пропозиція учасника ТОВ "ТД ЗСП" очікуваною вартістю 1 534 416,00 гривень. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол від 20.04.2021 №137) замовник визначив переможцем учасника ТОВ "ТД ЗСП", який в електронній системі закупівель оприлюднив лист від 27.04.2021 №1 про відмову від укладання договору в зв’язку з непередбачуваним підвищенням цін на прокат листовий для виготовлення трубної продукції. Замовник рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.04.2021 №150) визначив переможцем наступного учасника ТОВ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО", який як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, в зв’язку з чим рішенням уповноваженої особи від 11.05.2021 №153 відхилено тендерну пропозицію цього учасника. Рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.05.2021 №154) Замовник визначив переможцем наступного учасника ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ", який як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, в зв’язку з чим рішенням уповноваженої особи від 24.05.2021 №169 відхилено тендерну пропозицію цього учасника. Замовник рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.05.2021 №170) визначив переможцем наступного учасника ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ", з яким укладено договір про закупівлю товару від 07.06.2021 №135/21 на загальну суму 1 908 353,00 гривень. Таким чином, дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-2-16 щодо відмови переможця від підписання договору не підтверджено.
Період усунення порушень: 08.09.2021 16:06 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2021 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведення Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe), Комунальне підприємство "Кам'янський міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) повідомляє наступне: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Цей Закон застосовується:… до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень…». Відповідно до частини 3 статті 10 Закону: «Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро.». Відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону: «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.». Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Визначаючи вид закупівлі за конкретним предметом, Замовник повинен дотримуватися вартісних меж, встановлених Законом. Саме з причини того, що загальна вартість предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби у 2021 році перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро та для того, щоб не ділити предмет закупівлі на частини, з метою уникнення застосування Закону, зокрема положень його частини третьої статті 10, Замовник провів процедуру закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) за порядком проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Треба зазначити, що за даними електронної системи закупівель існує більше ніж 20 000 закупівель з очікуваною вартістю, що не перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро, але вони проводяться, або були проведені із застосуванням процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Навіть Державна аудиторська служба України (Код за ЄДРПОУ 40165856), як замовник, проводила закупівлі з очікуваною вартістю 1 672 500,00 грн. та 744 900,00 грн. із застосуванням процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою (UA-2019-06-11-001591-a; UA-2019-05-31-000859-c). Тобто ці замовники, так само як і ми, визначаючи процедуру закупівлі, виходили з вартості загальної річної потреби в конкретному предметі закупівлі, а не з очікуваної вартості закупівлі, що оголошувалася за частковою потребою. З огляду на Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-10-008263-a та з метою вжиття заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень норм Закону в частині дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, вказані зауваження Замовник бере до уваги, враховує їх, приймає до виконання та зобов’язується не застосовувати норми частини 3 статті 10 Закону при оголошенні наступних закупівель, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро. Також буде проведено роботу щодо більш ретельного опрацювання вимог Закону, та будуть передбачені кошти для передплати електронного видання щодо моніторингу законодавства з можливістю отримання експертної підтримки у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.09.2021 15:52

Запити/Пояснення