• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена «Хек», Риба свіжоморожена «Мінтай», Риба свіжоморожена «Салака», Риба свіжоморожена «Оселедець»

Завершена

334 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 671.00 UAH
Номер: 99d565a141f243769096d170d5ce3006
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.06.2021 10:14 - 25.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.06.2021 № 275 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 275 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-10-006557-а 10.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закон, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Знам’янського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), тендерну документацію, тендерні пропозиції ФОП Могилей Вікторія Вікторівна, ТОВ «САВВА ГРУПП, протокол засідання тендерного комітету від 03.02.2021 № 29, протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2021 № 44, протокол засідання тендерного комітету від 09.04.2021 № 45, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.05.2021 № 53, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 02.04.2021 №6809-р/пк-пз, від 30.04.2021 № 9623-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 11.05.2021, договір про закупівлю товарів від 24.05.2020 № 21-016, укладений між Замовником та ТОВ «САВВА ГРУПП» (далі – Договір), додаткова угода від 09.06.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатом аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовником оприлюднений Договір без специфікації, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовником оприлюднена додаткова угода від 09.06.2021 № 1 до Договору, згідно із пунктом 1 якої Договір розривається. Однак дана додаткова угода не містить підпису Постачальника. Відповідно до пункту 11.2 розділу 11 «Інші умови» Договору припинення чи розірвання договору можливе за взаємною згодою сторін шляхом підписання додаткової угоди до Договору або за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін на підставі та в порядку, встановлених чинним законодавством України та Договором. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України, а відповідно до частини 2 статті 207 глави 16 «Правочин» розділу ІV «Правочини. Представництво» Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Отже, вищевказана додаткова угода, яка не підписана однією із сторін та є невід’ємною частиною Договору вважається не укладеною. Таким чином, Замовником не оприлюднений документ, що підтверджує розірвання договору. В той же час, Замовником оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю, сформований 09.06.2021 в пункті «Причини розірвання договору, якщо таке мало місце»: «договір № 21-016 від 24.05.2021р. – розривається, зобов’язання за даним Договором припиняються у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10». Отже, за результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю, сформований 09.06.2021, в той час як згідно чинного законодавства договір не розірвано, тобто з порушенням строків оприлюднення інформації про закупівлю.
Період усунення порушень: 18.06.2021 14:34 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 14:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунення порушень неможливе
Дата публікації звіту: 29.06.2021 09:27

Запити/Пояснення