• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації та система керування евакуюванням) в приміщенні гуртожитку №1 Харківської державної академії культури за адресою: м. Харків, вул. Отакара Яроша, 16

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: c0168b4485b041b594bf42da7981e7b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.05.2021 17:58 - 03.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.05.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 15. UA-2021-02-08-004327-a 08.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту четвертого частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківської державної академії культури (далі за текстом – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету № 18 від 13.04.2021, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі за текстом – ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ», учасник або учасник - переможець), протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021 №19, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2021, договір від 14.05.2021 №69 на загальну суму 1 954 947,83 гривень. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерною документацією Замовника не передбачено надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), чим порушено вимоги пункту четвертого частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» встановлено, пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації визначено надання в тендерній пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі. Так, учасником ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 22.02.2021 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутній прес гідравлічний з електроприводом, використання якого віднесено до складу витрат, зазначених у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Поряд з цим, підсумковою відомістю ресурсів для виконання монтажу сигналізації передбачено використання будівельних машин і механізмів таких як машини свердлильні електричні та прес гідравлічний з електроприводом, але в порушення вимог пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.02.2021 не вказана наявність машин свердлильних електричних та пресу гідравлічного з електроприводом. Також, пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації визначено, що матерiально-технічначна база, зазначена в довiдцi, повинна вiдповiдати умовам, визначеним в Постановi Кабiнетy Miністрів України від 2З.11.2016 №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Учасник повинен надати у тендерній пропозиції копію чинного протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. В тендерній пропозиції учасником ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» надано протокол вимірювальної електротехнічної та механічної лабораторії від 19.02.2021 №046 щодо перевірки ізоляції чотирьох одиниць електрообладнання, серед яких машини свердлильні електричні та прес гідравлічний з електроприводом не значяться. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив, визначив переможцем ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» та уклав договір від 17.05.2021 №69. В ході проведення моніторингу ризик RISK-2-16 відмова переможця від підписання договору не підтверджено.
Період усунення порушень: 27.05.2021 18:40 - 11.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2021 18:40

Оскарження висновку в суді

Опис: У зв'язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку, у межах строку, встановленого законом, 10 червня 2021 року замовником подано позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку, про що зазначається в електронній системі закупівель
Дата публікації: 10.06.2021 12:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Визнати протиправним та скасувати висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 03.03.2023 11:28

Запити/Пояснення