• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138»

Завершена

3 489 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 897.26 UAH
Номер: d2298186f366434ebd0803eba6f2b39b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-08-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.04.2021 16:51 - 30.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.04.2021 №250 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена Вахновська Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.04.2021 №250 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2021-02-08-000957-b 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня №3», (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПБМП фірма «Сфера», ТОВ «Спредом», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 березня 2021 року №14 та від 05 березня 2021 року №15, повідомлення про намір укласти договір від 05 березня 2021 року, договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 20 квітня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в електронній системі закупівель до досліджуваної процедури закупівлі оприлюднено річний план на закупівлю робіт з капітального ремонту правого крила третього поверху будівлі стаціонару КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», тоді як, тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів (UA-2021-02-08-000957-b) предметом закупівлі визначено «Капітальний ремонт даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138». Отже, замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону, якою визначено, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Також на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, замовник оприлюднив договір на закупівлю робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», укладений з ТОВ «Спредом», не в повному обсязі, а саме відсутні окремі сторінки договору та додатки до нього, які є його невід’ємною частиною, а також частково відсутній текст на завантажених сторінках договору.
Період усунення порушень: 27.04.2021 16:31 - 15.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2021 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист-висновок
Дата публікації звіту: 30.04.2021 10:46

Запити/Пояснення