-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138»
Завершена
3 489 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 897.26 UAH
мін. крок: 1% або 34 897.26 UAH
Номер:
d2298186f366434ebd0803eba6f2b39b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 16:51 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2021 №250
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.04.2021 №250
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-02-08-000957-b 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня №3», (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПБМП фірма «Сфера», ТОВ «Спредом», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 березня 2021 року №14 та від 05 березня 2021 року №15, повідомлення про намір укласти договір від 05 березня 2021 року, договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 20 квітня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником в електронній системі закупівель до досліджуваної процедури закупівлі оприлюднено річний план на закупівлю робіт з капітального ремонту правого крила третього поверху будівлі стаціонару КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», тоді як, тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів (UA-2021-02-08-000957-b) предметом закупівлі визначено «Капітальний ремонт даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138».
Отже, замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону, якою визначено, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Також на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, замовник оприлюднив договір на закупівлю робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», укладений з ТОВ «Спредом», не в повному обсязі, а саме відсутні окремі сторінки договору та додатки до нього, які є його невід’ємною частиною, а також частково відсутній текст на завантажених сторінках договору.
Період усунення порушень:
27.04.2021 16:31 - 15.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2021 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист-висновок
Дата публікації звіту:
30.04.2021 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
d46473d8ccf14f42a3a3efa80d4dcdc9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2021 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138» (ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-08-000957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.З яких підстав річним планом (UA-P-2021-02-08-000546-c), оприлюдненим в електронній системі закупівель до досліджуваної процедури закупівлі, передбачено закупівлю за предметом «Капітальний ремонт правого крила третього поверху будівлі стаціонару КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», тоді як, тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів (UA-2021-02-08-000957-b) предметом закупівлі визначено «Капітальний ремонт даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138»?
2.Чому не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації?
3.Яким чином учасником ТОВ «Спредом», якого обрано переможцем торгів, виконано:
- пп. 3.3.1 частини 3 додатку 1 до тендерної документації – щодо надання скан-копій додаткових угод до договору (договорів), у разі їх наявності, та останньої кінцевої довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), зазначеного у таблиці «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», наведеній в п.3.3 додатку 1, зокрема щодо договору від 26.09.2019 №23/09-1, укладеного із Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради;
- п.1.6 частини 1 додатку 1 до тендерної документації – у випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі, а саме щодо завантажених відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців?
4.З яких причин договір на закупівлю робіт з капітального ремонту даху будівлі поліклініки КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138», укладений з ТОВ «Спредом», завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні окремі сторінки договору та додатки до нього, які є його невід’ємною частиною, а також частково відсутній текст на завантажених сторінках договору)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.