Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ -Мала Рублівка- Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 695 000,00 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Завершена
139 058 221.20UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695 291.11 UAH
Період моніторингу:08.09.2021 16:01 - 30.09.2021 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 № 391
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 391
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-02-04-014034-a, 04.02.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 03.02.2021 № 10; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 24.02.2021 № 24; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 12.03.2021 № 27; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 19.03.2021 № 31; запитання учасників процедури закупівлі від 09.02.2021, 10.02.2021 та відповіді замовника від 10.02.2021; вимоги про усунення порушень від 09.02.2021 № UA-2021-02-04-014034-a.a1 та рішення замовника від 10.02.2021; скарга до процедури № UA-2021-02-04-014034-a.c3 від 16.02.2021 ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 01.03.2021 № 3758-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2021-02-04-014034-a.a4 від 16.02.2021 ТОВ «ГРАНІТ-001»; рішення Органу оскарження від 01.03.2021 № 3768-р/пк-пз; скарга до процедури UA-2021-02-04-014034-a.b6 від 27.02.2021 ТОВ «ГРАНІТ-001»; рішення Органу оскарження від 12.03.2021 № 5005-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2021-02-04-014034-a.b7 від 19.04.2021 КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР»; рішення Органу оскарження від 30.04.2021 № 9603-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»; вимога про усунення невідповідностей до 08 квітня 2021 ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 02.04.2021 № 45; протокол засідання тендерного комітету замовника від 09.04.2021 № 54; протокол засідання тендерного комітету замовника від 11.05.2021 № 63/1; повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021; договір про закупівлю від 24.05.2021 № 03-24/21-38 на суму 129320000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ».
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» укладено договір про закупівлю від 24.05.2021 № 03-24/21-38 на суму 129320000,00 грн. (з ПДВ).
Питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:30.09.2021 13:18 - 06.10.2021 00:00