• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ -Мала Рублівка- Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 695 000,00 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.

Завершена

139 058 221.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695 291.11 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 18:28 - 23.03.2021 23:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 6b0f751123b244579bc687954a6fad0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.b7
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 30.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2021 12:08
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.05.2021 19:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.05.2021 19:59
Автор: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Назаренко Роман Олегович +380638804542 kzm2021@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги Документації

Номер: 1ae9bfdf1c59419db1bce9687a6a42c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.b6
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Дата розгляду скарги: 15.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2021 20:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.03.2021 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 19.03.2021 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано.
Автор: ТОВ ГРАНІТ-001, Западня Віталій Валерійович +380931400845 granit-001@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на дискримінаційні вимоги Документації

Номер: a756dcfe83c04ec6896fe753acfc5db0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.b5
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.02.2021 14:07
Автор: ТОВ ГРАНІТ-001, Западня Віталій Валерійович +380931400845 granit-001@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги Документації

Номер: 60c38e7b66f2475a850daba648c16098
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.a4
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Дата розгляду скарги: 01.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2021 10:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.03.2021 19:24
Автор: ТОВ ГРАНІТ-001, Западня Віталій Валерійович +380931400845 granit-001@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

на дискримінаційну вимогу

Номер: 0499241208ca48a1a91a0a37e3368aa9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.c3
Назва: на дискримінаційну вимогу
Скарга:
На рішення замовника про встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації. (в окремому файлі).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2021 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2021 21:48
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2021 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМК України виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Антонян Карен Завенович 380563200052,, tenders.evrobud@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги умов ТД

Номер: 4dd0f7478b254d00b49857fac6a759f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-014034-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги умов ТД
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення асфальтобетонного заводу – (АБЗ) та подати інформацію відповідно до Табл. № 3. Для АБЗ зазначених в Табл. № 3 необхідно надати наступні документи: 1. Копію документа, що підтверджує право власності (надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). 2. Залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором на весь термін виконання робіт та листом – підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності виконати роботи за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. З умов тендерної документації не є зрозумілим чи можливо підтвердити наявність залученого АБЗ на підставі договору поставки асфальтобетонної суміші? Або можливе підтвердження наявності тільки власного (орендованого) АБЗ та залученого на надання послуг по приготуванню асфальтобетонної суміші? Шановний Замовнику, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та доповнити можливість підтвердження наявності залученого АБЗ договором поставки, листом – підтвердженням про готовність забезпечити асфальтобетонною сумішшю від власника АБЗ, оскільки такі положення ТД обмежують конкуренцію та порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі». Зі змісту ТД зрозуміло, що в закупівлі можуть брати участь лише учасники, які є власниками/орендарями АБЗ або заключили договір на приготування асфальтобетонної суміші. Законодавець прописуючи кваліфікаційні критерії у ст. 16 Закону мав на меті доведення учасником можливості виконання договору про закупівлю, а чи це буде укладений договір поставки, чи приготування суміші власним АБЗ, чи приготування суміші залученим АБЗ не має різниці. А таким змістом ТД Замовник штучно обмежує конкуренцію і не дає можливість брати участь учасникам, що не мають власного АБЗ а тільки уклали договір поставки асфальтобетонної суміші з виробниками асфальтобетону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією передбачалося для АБЗ зазначених в Таблиці № 3 необхідність надати наступні документи в тому числі у разі залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором на весь термін виконання робіт та листом – підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності виконати роботи за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт, що передбачає можливість, у разі відсутності власного АБЗ, залучення (оренда, послуги тощо) АБЗ на підставі відповідного договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.03.2021 23:02