• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів

Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233223-8. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т.ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер: deb375ca12b94ac4ad6f071a0ec5597a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.06.2021 11:03 - 30.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.06.2021 № 365 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.06.2021 № 365 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-02-03-013593-a 03.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" встановлено порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду (окрім розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI") та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9261-р/пк-пз від 27.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД", Товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД", ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI", ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1", ПП "НАКО ІНВЕСТ", ТОВ "КАРПАТ-БУД", ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС", Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", ТОВ Шляхбуд-Лім, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 19.05.2021 №114, укладений договір про надання послуг від 01.06.2021 № 78 (далі – Договір), запитання та відповіді до процедури. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ до ТД вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення документів в електронній системі закупівель: - оригінал/нотаріально завірена копія/оригінал в електронному вигляді довідки (довідка обов’язково повинна містить необхідний атрибут - номер довідки, дата довідки, QR-код) що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 (документ повинен бути дійсним на момент його подання) або відповідне рішення органу доходів і зборів та договір про розстрочення (відстрочення) відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №574. Переможець торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 18.06.2021 11:20 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 11:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" УЖКГ Калуської міської ради подало позов до Івано-Франківського Окружного Адміністративного суду з метою скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області "Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-03-013593-a"
Дата публікації: 02.07.2021 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18 червня 2021 року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-03-013593-a).
Дата публікації звіту: 25.06.2021 14:10

Запити/Пояснення