Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233223-8. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т.ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Завершена
5 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:03.02.2021 17:43 - 05.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Номер:fa12fed043e34fd18111dcf9fb91c721
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-013593-a.a2
Назва:СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Найменування Замовника рішення,
дії або бездіяльності якого оскаржується:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради,
77300, Україна , Івано-Франківська область обл., Калуш, вулиця Євшана, 9
ЄДРПОУ: 03345998
Тел. +380347262968
Е-mail: ujkgkalush@gmail.com
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
ЄДРПОУ: 41037833
46008, м. Тернопіль, вул. Танцорова 14
Тел: +38-097-822-42-06
e-mail: bmbtov@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-03-013593-a
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника
03 лютого 2021 року Управлінням житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ідентифікатор UA-2021-02-03-013593-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (надалі – ТОВ «БМБУД») подало документи для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ідентифікатор UA-2021-02-03-013593-a та згідно вимог Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію на дану закупівлю.
У відповідності до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.»
Згідно із прийнятим рішенням Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради від 05 квітня 2021 р. тендерним комітетом Замовника всупереч основоположним принципам та базовим засадам законодавства про публічні закупівлі відхиляє пропозицію ТОВ «БМБУД» тим самим не допускає Учасника до участі у аукціоні.
Своє рішення Замовник обґрунтовує тим, що ТОВ «БМБУД» як Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зокрема Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надана гарантія № 1485-21Г 05.03.2021 року щодо забезпечення тендерної пропозиції містити такі суттєві умови як: «Права по цій Гарантії можуть бути передані третім особам лише за нашою письмовою згодою» та «Передача Бенефіціаром та/або іншою особою вимоги за Гарантією установі зв'язку до закінчення останнього дня строку Гарантії не може розцінюватися як своєчасне пред'явлення такої вимоги, якщо така вимога отримана Гарантом після закінчення строку Гарантії.», що суперечать вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, оскільки вважає його надуманим та безпідставним і таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації з наступних підстав.
Згідно вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії з грошовим покриттям (гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа). Банківська гарантія оформлюється, відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі - НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа:
1. При подані тендерної пропозиції, забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом та електронною цифровою печаткою) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. В тексті гарантії вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис.
2. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління) та ліцензією банка, з накладанням ЕЦП/КЕП Гаранта;
3. Забезпечення тендерної пропозиції повинно містити такі суттєві умови:
• Назву документа – «Гарантія»;
• Номер, дату та місце складання;
• Термін дії повинен бути не менше ніж 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
• Повну або скорочену назву Банка-Гаранта;
• Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції;
• Повну або скорочену назву Замовника (бенефіціара);
• Посилання на тендерну документацію для проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії або номер оголошення про проведення процедури закупівлі;
• Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
• Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром;
• Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) відкликання тендерної пропозиції після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
• Термін сплати грошових коштів 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара).
Банківська гарантія має бути безумовною та безвідкличною.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, або супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній ЕЦП/КЕП, чи якщо ЕЦП/КЕП не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, Учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти.»
На виконання вищенаведених вимог тендерної документації до надання гарантії ТОВ «БМБУД» в своїй тендерній пропозиції подало документ під назвою «Гарантия 1484.pdf» у якому міститься банківська Гарантія № 1485-21Г від 05.03.2021 р. яка повністю відповідає вимогам Замовника які були встановлені до оформлення банківської гарантії у пункті 3 частини 2 розділу 3 тендерної документації та не містить умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Будь які інші вимоги про текст банківської гарантії Замовником не встановлено у тендерній документації. Відповідно вимога Замовника виконана Учасником ТОВ «БМБУД» у повному обсязі.
Ознайомившись із обґрунтуванням Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «БМБУД» залишається незрозумілим підстава відхилення Учасника адже Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надана гарантія № 1485-21Г від 05.03.2021 щодо забезпечення тендерної пропозиції містити такі суттєві умови як: «Права по цій Гарантії можуть бути передані третім особам лише за нашою письмовою згодою» та «Передача Бенефіціаром та/або іншою особою вимоги за Гарантією установі зв'язку до закінчення останнього дня строку Гарантії не може розцінюватися як своєчасне пред'явлення такої вимоги, якщо така вимога отримана Гарантом після закінчення строку Гарантії.», що суперечать вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до статті 25 Закону у разі якщо Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації то повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
ТОВ «БМБУД», підтверджує, що надана Гарантія містить всі необхідні реквізити, визначені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 N•. 639 далі по тексту – Положення) та повністю відповідає умовам та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, що встановлені тендерною документацію Замовника.
Банківська гарантія є безвідкличною та безумовною, тобто за якою банк у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів a6o виконання будь-яких інших умов, а також не містить умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Вказанні у Гарантії вищезазначені умови на які посилається Замовник повністю відповідають вимогам Положення, Цивільного кодексу, тендерної документації Замовника, є логічними та повністю відповідають самій суті забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, вказані умови не можуть бути підставою для визнання Гарантії нечинною та/або недійсною, для невиконання Банком вимоги за Гарантією. Гарантія в повному обсязі забезпечує тендерну пропозицію Принципала та відповідає усім вимогам Замовника.
Замовником не надано обґрунтування як саме зазначена інформація у тексті гарантії суперечать вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Адже банківська гарантія № 1485-21Г від 05.03.2021 не містить умов про зменшення відповідальності гаранта (окрім випадку прострочення подання вимоги). Отже дана підстава є надумана Замовником, з метою відхилення та недопущення ТОВ «БМБУД» до участі у аукціоні.
Додатково звертаємо увагу на те, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже Замовником було допущено до аукціону пропозиції які підлягали відхиленню: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОТРАНСБУД» та ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI».
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОТРАНСБУД» підлягає відхиленню з наступних підстав:
- Учасником у актах КБ2 та КБ3 наданого аналогічного договору № 194 від 02.12.2019 р. відсутні дати підписання, що належним чином не підтверджує їх справжність та відповідність вимогам тендерної документації які встановлені у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 3 тендерної документації.
- У довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 22 від 24.02.2021 р. не вказано документ, що підтверджує правовий статус наданої у довідці техніки чим саме не виконано вимогу яка встановлена у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 3 тендерної документації.
- У довідці про залучення незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг Учасник ТзОВ «БК «Євротрансбуд» надало довідку вих № 18 від 24.02.2021 р. у якій вказало про незалучення субпідрядників і не вказало про незалучення співвиконавців чим саме недотрималось прямої вимоги встановленої у пункті 8 розділу 3 тендерної документації.
- У відповідності до пункту 2 частини 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Учасник у складі тендерної пропозиції надає Лист- згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства на ім’я Замовника від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Учасник ТОВ «БК «ЄВРОТРАНСБУД» надав листи згоди на обробку персональних даних від працівників у яких зазначено, що вони просто надають згоду на обробку персональних даних але не зазначено, що працівники надають згоду на обробку персональних даних саме Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради тобто надані не на ім’я Замовника чим саме не виконано вимогу яка встановлена у пункті 5 розділу 3 тендерної документації.
Пропозиція ПРИВАТНОГО ПIДПРИEVСТВА «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI»» підлягає відхиленню з наступних підстав:
- У пункті 2 розділу 5 тендерної документації Замовником вимагався Гарантійний лист про достовірність інформації. Учасник у документі «Гар.лист достовірність даних.pdf» Вих. № 03/02/21 від 26 лютого 2021 року не дотримався встановленої у тендерній документації форми гарантійного листа та вказав, що «ми несемо відповідальність», а повинно бути «обізнані про відповідальність»..
- Надані акти Кб2 та КБ3 до договору без зазначення дати, що належним чином не підтверджує їх справжність та відповідність вимогам тендерної документації які встановлені у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 3 тендерної документації. Додатково звертаємо увагу, що до наданого договору не надано Технічне завдання яке є невід’ємною частиною договору.
- У довідці про працівників Вих. № 26/02/21 від 26 лютого 2021 року невірно зазначено стаж роботи таких працівників: Сможаник М.Ф., Библів Я.Й. чим саме Учасник недотримався вимог які встановлені у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 3 тендерної документації.
- У довідці Вих. № 27/02/21 від 26 лютого 2021 року про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій у пункті 2 даної довідки невірно вказано назву машини адже в техпаспорті зовсім інша назва додатково невірно вказано коли видано свідоцтво про реєстрацію; у пункті 4 даної довідки вказано невірну назву машини в техпаспорті інша назва та невірно вказано коли видано свідоцтво про реєстрацію; у пунктах 5-6 невірно вказано рік випуску техніки; у пункті 7 невірно зазначено назву машини у техпаспорті інша назва чим саме Учасник не виконано вимоги які встановлені у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 3 тендерної документації.
- У довідці про залучення незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг Учасник ПП «Комбі» надало довідку під назвою «Субпідрядники.pdf» Вих. № 14/02/21 від 26 лютого 2021 р. у якій вказало про незалучення субпідрядних організацій і не вказало про незалучення співвиконавців чим саме недотрималось прямої вимоги встановленої у пункті 8 розділу 3 тендерної документації.
- У відповідності до пункту 2 частини 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Учасник у складі тендерної пропозиції надає Лист- згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства на ім’я Замовника від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Учасник НВПП «КОМБІ» надав листи згоди на обробку персональних даних від працівників у яких зазначено, що вони просто надають згоду на обробку персональних даних але не зазначено, що працівники надають згоду на обробку персональних даних саме Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради тобто надані не на ім’я Замовника чим саме не виконано вимогу яка встановлена у пункті 5 розділу 3 тендерної документації.
Виходячи із вищенаведеного вважаємо, що підчас розгляду пропозицій Замовник грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та вибірково на свій власний розсуд вирішив допустити до аукціону своїх Учасників адже пре-кваліфікацію Замовником було проведено з повним ігноруванням основних положень та принципів встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Отже при здійсненні пре-кваліфікації пропозиції Учасника ТОВ «БМБУД» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: принципи, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та допустити його до аукціону.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі № UA-2021-02-03-013593-a Замовником, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» та допущення до аукціону пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» та «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОМБІ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОТРАНСБУД».
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОМБІ».
6. Зобов’язати Замовника провести оцінку та кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» з дотриманням норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та допустити ТОВ «БМБУД» до участі у аукціоні щодо закупівлі № UA-2021-02-03-013593-a.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-02-03-013593-a;
2. Гарантия 1485.pdf
Директор ТОВ «БМБУД» Носик В.В.
Дата прийняття скарги до розгляду:08.04.2021 16:25
Дата розгляду скарги:21.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:12.04.2021 19:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:30.04.2021 19:31
Дата виконання рішення Замовником:13.05.2021 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:Припис рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.04.2021 №9261- р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" від 08.04.2021 № UA-2021-02-03-013593-a.а2 щодо порушення Управлінням житлово-комунального господарства Калуської міської ради порядку проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-03-013593-a виконаний.
Задовільнена:Так
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Носик Валерій Вікторович 380959389724 bmbtov@gmail.com http://bmbud.com.ua
resolved
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії замовника
Номер:011c933d7a964551ad180ab2b286405a
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-013593-a.b1
Назва:Неправомірні дії замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» звертає увагу Замовника на порушення, які були допущені Замовником при проведенні закупівлі Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів.
Замовником була дискваліфікована наша пропозиція через те, що пропозиція в своєму складі містить файл «тендерна пропозиція». Зазначене відхилення ми вважаємо незаконним, оскільки стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився». Жодна із зазначених підстав не містить зобов’язання Замовника відхиляти пропозицію учасника в міжнародних торгах, яка містить в своєму складі «тендерну пропозицію» із зазначенням цін.
Посилання замовника як на підставу для відхилення на абзац перший частини третьої статті 22 цього Закону НЕ Є ПРАВОМІРНОЮ, оскільки в зазначеному абзаці написано: «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ за необхідне ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації.
Замовник НЕ ВКЛЮЧИВ в тендерну документацію вимогу про те, що учасникам заборонено подавати тендерні пропозиції на етапі участі. Тендерна пропозиція НЕ МІСТИТЬ ТАКОЇ ЗАБОРОНИ. Через зазначене, 3 учасники з 6 учасників подали «тендерні пропозиції».
2) нам як учаснику абсолютно не зрозуміло чому замовник як підставу для відхилення зазначив невідповідність наданої гарантії вимогам Замовника. Банківська гарантія видана з покриттям та містить ВСІ умови, які вимагалися Замовником в пункті 2 розділу 3. В підвердження надаємо Інформативний лист від Банку-гаранта.
Враховуючи такі порушення, ми вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції НЕ ЗАКОННОЮ та вимагаємо на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити тендер, оскільки не можливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в іншому випадку ми будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу зазначеної закупівлі по виявленим порушенням.
Вирішення:Шановний учаснику! Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції чітко зазначені у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Водночас, якщо Ви вважаєте зазначену інформацію не достатньо аргументованою, Ви маєте право подати відповідну скаргу до Антимонопольного комітету України.