• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд за будівництвом об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин")

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-19-001482-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічний нагляд за будівництвом об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

11 562 292.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115 622.92 UAH
Номер: 37bcaead84f94708853f8e4b7513d732
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-21-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.09.2022 17:19 - 13.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.09.2022 № 214 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-01-29-002191-c 29.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інжинірингова компанія «Стратегія» та консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 28.01.2021 № 21/008, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» (далі – ТОВ «Інжинірингова компанія «Стратегія»), консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ» та державного підприємства «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» (далі – ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, договір від 28.04.2021 № 2104000224, пояснення та документи Замовника, надані 04.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Учасником ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», подана тендерна пропозиція з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат -«кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 14.10.2022 16:05 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 16:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ.
Дата публікації: 28.10.2022 13:09

Запити/Пояснення