-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд за будівництвом об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин")
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-19-001482-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічний нагляд за будівництвом об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
11 562 292.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115 622.92 UAH
мін. крок: 1% або 115 622.92 UAH
Номер:
37bcaead84f94708853f8e4b7513d732
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:19 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-01-29-002191-c 29.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інжинірингова компанія «Стратегія» та консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 28.01.2021 № 21/008, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» (далі – ТОВ «Інжинірингова компанія «Стратегія»), консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ» та державного підприємства «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» (далі – ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, договір від 28.04.2021 № 2104000224, пояснення та документи Замовника, надані 04.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Учасником ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», подана тендерна пропозиція з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат -«кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
14.10.2022 16:05 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 16:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ.
Дата публікації:
28.10.2022 13:09
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c900ab100c044629beafe1445fc3b4cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2022 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі архітектурних, інженерних та планувальних послуг (Технічний нагляд за будівництвом об'єкту «Реконструкція компресорної станції «Яготин») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-29-002191-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
37bd974315954d8c8577d01277c490b6
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 29.09.2022 14:27
Дата опублікування:
04.10.2022 15:21
Опис:
Доброго дня.
Відповідно до запиту АТ «Укртрансгаз» надає інформацію та документи:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Здійснення технічного нагляду за будівництвом передбачене, зокрема, положеннями Закону України «Про архітектурну діяльність»: стаття 11, частини 1,2 «Під час будівництва … здійснюється авторський та технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат». Виконання технічного нагляду регламентоване «Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури». Відповідно до п.2 Порядку, метою проведення технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об'єкта є здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва об'єкта.
Виходячи з викладеного, обсяг послуг для забезпечення здійснення технічного нагляду залежить від складу робіт по проекту. Згідно із затвердженою в установленому порядку проектною документацією, об’єкт «Реконструкція компресорної станції «Яготин»» має клас наслідків СС3, отже, технічний нагляд за роботами на такому об’єкті може бути здійснений особами, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати. Залучення групи з технічного нагляду (троє інженерів) обумовлене тим, що об’єкт «Реконструкція КС Яготин» займає значну площу забудови та включає велику кількість об’єктів на території компресорної станції та за її межами (лінійна частина). Тому для якісного ведення робіт з технічного нагляду та виконання обов'язків, передбачених Технічними вимогами щодо надання послуг з технічного нагляду за будівництвом об’єкту, передбачається залучення групи інженерів (троє інженерів) для різних напрямки будівництва.
Тендерна документація складена із дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» із використанням даних затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту (клас наслідків, перелік робіт по підоб’єктах), а також положень зазначених вище Закону України «Про архітектурну діяльність» і Порядку, та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Щодо розрахунку очікуваної вартості та обґрунтування розміру витрат.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель та з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін (додається). Це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін учасників ринку та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Номер:
a61549cb7d914933a55f83c560ddd044
Назва:
Заперечення на Висновок за результатами моніторигу.
Дата опублікування:
21.10.2022 16:39
Опис:
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до Документації учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Електронний підпис учасника закупівлі за номером оголошення UA-2021-01-29-002191-c ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку»» був перевірений з використанням веб - порталу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify), яким забезпечується формування та реалізація державної політики у сфері електронних довірчих послуг і виконуються функції центрального засвідчувального органу.
За результатами перевірки встановлено, що на тендерну пропозицію вищезазначеного учасника був накладений удосконалений електронний підпис, тип підпису - «удосконалений» та сертифікат - «кваліфікований».
Відповідно до пунктів 1 та 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (в ред. від 03.03.2020) було встановлено, що до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Аналогічна позиція була викладена у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 (далі – Лист). Зокрема, у Листі надані роз’яснення щодо відмінностей удосконаленого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису, і при цьому за текстом Листа наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Використання учасником удосконаленого електронного підпису, який базувався на кваліфікованому сертифікаті ключа, повністю відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (в ред. від 03.03.2020), відповідав вимогам законодавства та не може трактуватись як порушення.
Приймаючи до уваги викладене, Замовник не мав підстав відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі за номером оголошення UA-2021-01-29-002191-c ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку»» через накладення електронного підпису.