• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт приміщень ІІІ поверху комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 2» Дніпровської міської ради за адресою: пр. Героїв, 22, м. Дніпро

Завершена

2 044 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 320.00 UAH
Номер: e17754fc1aa341e88215bbb485fa85e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.03.2021 14:59 - 17.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.03.2021 № 142 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.03.2021 № 142 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2021-01-28-012170-b 28.01.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03568161) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 16 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Литвинов Микита Вячеславович встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БОГАРТ БУД», укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договорами підряду від 02.03.2021 № 23, 24, 25, 26, 27 та 28 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ФОП Литвинов Микита Вячеславович, ТОВ «БОГАРТ БУД», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.02.2021, договори на виконання поточних ремонтів. Моніторингом установлено, що Замовником в пункті 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, замість наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано пункт 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Відповідно до форм договірної ціни на поточні ремонти приміщень за Лотами №№ 1- 6, які містяться в тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Литвинов Микита Вячеславович зазначено, що договірна ціна є динамічною, визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та складена в поточних цінах станом на 02.03 2021. Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил. Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що ФОП Литвинов Микита Вячеславович відповідно до реєстраційних документів є фізичною особою – підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої їм тендерної пропозиції, - не має апарату управління. З огляду на зазначене ФОП Литвинов Микита Вячеславович не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою - підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою - підприємцем не враховуються. Відповідно до тендерної пропозиції ФОП Литвинов Микита Вячеславович у договірну ціну на виконання поточного ремонту приміщень за адресою: м. Дніпро, пр. Героїв, 22 увійшли адміністративні витрати у розмірі 6 609,71 грн без урахування податків, чим завищено вартість тендерної пропозиції, а саме: за Лотом 1 з поточного ремонту коридору – 1 635,65 грн; за Лотом 2 з поточного ремонту кабінету хірургічного каб. 305 на суму 453,94 грн; за Лотом 3 з поточного ремонту кабінету травматологічного каб.304 на суму 1 098,11 грн; за Лотом 4 з поточного ремонту кабінету антирабічного каб.303 на суму 698,16 грн; за Лотом 5 з поточного ремонту кабінету хірургічного з гнійною перев’язувальною каб.302 на суму 1 395,04 грн; за Лотом 6 з поточного ремонту кабінету операційної на суму 1 328,81 гривень. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Литвинов Микита Вячеславович та укладено договори на виконання поточних ремонтів приміщень ІІІ поверху Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради за адресою: пр. Героїв, 22, м. Дніпро від 02.03.2021 № 23, 24, 25, 26, 27 та 28.
Період усунення порушень: 19.04.2021 11:20 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2021 11:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 2» Дніпровської міської ради на висновок Східного офісу Держаудитслужби згідно моніторінгу UA-M-2021-03-26-000067, що опубліковано 19 квітня 2021 року об 11:20 до закупівлі Поточний ремонт приміщень ІІІ поверху комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 2» Дніпровської міської ради за адресою: пр. Героїв, 22, м. Дніпро, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-012170-b, надає наступну інформацію: Замовником не було відхилено тендерні пропозиції ФОП Литвинов Микита Вячеславович: Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації Учасник мав надати кошторисний розрахунок «обов’язковий» (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів) Учасником ФОП Литвинов Микита Вячеславович у складі Тендерних пропозицій надано файли відповідно до лотів закупівлі: «Кошторис ЛОТ1», «Кошторис ЛОТ2», «Кошторис ЛОТ3», «Кошторис ЛОТ4», «Кошторис ЛОТ5», «Кошторис ЛОТ6». В даних файлах міститься інформація згідно вимоги тендерної документації, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів. Конкретних вимог в Тендерній документації щодо наявності або виключення адміністративних витрат не було, тому тендерна пропозиція ФОП Литвинов Микита Вячеславович не була відхилена згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно укладених договорів на виконання поточних ремонтів приміщень ІІІ поверху Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради за адресою: пр. Героїв, 22, м. Дніпро від 02.03.2021 № 23, 24, 25, 26, 27, 28 з ФОП Литвинов Микита Вячеславович роботи знаходяться на стадії завершення і розірвання договорів на цьому етапі не є можливим, так як це призведе до негативних наслідків для підприємства, а саме неможливість ведення прийому пацієнтів у недоремонтованих кабінетах. До договорів на виконання поточних ремонтів приміщень ІІІ поверху Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради за адресою: пр. Героїв, 22, м. Дніпро від 02.03.2021 № 23, 24, 25, 26, 27 та 28 з метою недопущення переплати укладено додаткові угоди на зменшення адміністративних витрат з урахуванням податків: - за Лотом 1 з поточного ремонту коридору – 1 721,74 грн; - за Лотом 2 з поточного ремонту кабінету хірургічного каб. 305 на суму 477,83 грн; - за Лотом 3 з поточного ремонту кабінету травматологічного каб.304 на суму 1 155,90 грн; - за Лотом 4 з поточного ремонту кабінету антирабічного каб.303 на суму 734,90 грн; - за Лотом 5 з поточного ремонту кабінету хірургічного з гнійною перев’язувальною каб.302 на суму 1 468,47 грн; - за Лотом 6 з поточного ремонту кабінету операційної на суму 1 398,75 гривень. Проплати згідно укладених договорів на даний час не здійснювались та будуть проведені після підписання сторонами актів виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт та витрат.
Дата публікації звіту: 23.04.2021 16:06