• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

592 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 528.74 UAH
Номер: 119987089201444fa7ee3326a76c3616
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-24-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.11.2021 17:09 - 16.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.11.2021 № 724 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.11.2021 № 724. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-27-012942-b, 27.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-27-004118-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотами 1, 2 і 3; за Лотами 1 та 2: протоколи розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ФОП Буджиган Галини Миколаївни (в частині правомірного відхилення) та ФОП Собенка Назара Богдановича; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження учасником ФОП Яхтомою Наталією Володимирівною порядку проведення Замовником процедури закупівлі та винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення від 29.03.2021 №6262-р/пк-пз за результатами розгляду скарги; повідомлення про намір укласти договори від 23.02.2021 по Лотах 2 і 3; оприлюднені ФОП Собенко Назар Богданович, як переможцем тендеру по Лотах 2 і 3, документи та інформацію після аукціону; по Лоту 2 – договір про закупівлю послуг від 05.04.2021 №65, додаткову угоду від 27.04.2021 №1 до вказаного договору; по Лоту 2 – договір про закупівлю послуг від 05.04.2021 №66 та додаткову угоду від 27.04.2021 №1 до нього, опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запити органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом встановлено, що торги по Лоту 1 відмінено 12.02.2021 у зв’язку участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Також, з врахуванням розгляду Органом оскарження ФОП Яхтоми Наталії Володимирівни та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. На порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано посади однієї чи кількох посадових осіб замовника.
Період усунення порушень: 03.12.2021 14:17 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень, виявлених органом державного фінансового контролю, оприлюднених 03.12.2021 14:17 в електронній системі закупівель Повідомляємо, що на виконання висновку Держаудитслужби нашою організацією здійснено ряд заходів для усунення виявленого порушення, а саме: 1. На виконання вимог п. 17 частини 2 статті 22 Закону внесені зміни в профіль Замовника в електронній системі закупівель та зазначена посада особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Порушення усунуто та в подальшому при складанні тендерної документації допускатися не буде. 2. Головою тендерного комітету Холявкою Ганною Зіновіївною проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету стосовно виявленого порушення та складання тандерної документації відповідно до норм Закону, яке було прийнято до уваги та враховано в подальшій роботі. 3. Працівники відділу, які також є членами тендерного комітету ( Терлецька І.М. та Кіндрат Ю.З.) були скеровані та успішно пройшли сертифіковане навчання з публічних закупівель. Відтак, виходячи із вище вказаного, Замовником в межах законодавства вжито відповідних заходів щодо виявлених помилок, та не допущення їх у майбутньому. Порушення викладені у Висновку моніторингу усунуто. Надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Голова тендерного комітету Начальник відділу _____________________ Ганна ХОЛЯВКА
Дата публікації звіту: 08.12.2021 09:53

Запити/Пояснення