-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини приміщень № 7, 11, 12 будівлі центральної дитячої бібліотеки ім. П.Панча КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30-а» код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
1 553 539.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 767.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 767.69 UAH
Номер:
406e559ce25445138649fe98d13468e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
19.03.2021 19:22 - 10.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-01-22-009323-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів «Капітальний ремонт частини приміщень № 7, 11, 12 будівлі центральної дитячої бібліотеки ім. П. Панча КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30-а», тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.01.2021 (нова редакція), тендерні пропозиції ТОВ «АВЄГА» (далі – переможець) та Приватного підприємства «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», протоколи засідання тендерного комітету від 16.02.2021 № 14, від 19.02.2021 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2021, договір №17 від 09.03.2021.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що згідно підпункту 2.3 пункту 2 розділу 2 Учасники повинні надати оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою ІІ (не менше трьох).
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» надані на Цомах С.М . посвідчення № 01/07/19-52 від 12.07.2019, на Ткебучева А. С. посвідчення № 03/09/20-18 від 03.09.2020, на Прокопенко В. В. посвідчення № 03/09/20-20 від 03.09.2020 не відповідають посвідченням, які зазначені у наданій копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» надано посвідчення № 02/01/20-7 від 10.01.2020 на Стешенка В. П., який не зазначений у наданій копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази.
Період усунення порушень:
31.03.2021 12:21 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2021 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 19.03.2021 моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень № 7, 11, 12 будівлі центральної дитячої бібліотеки ім. П.Панча КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30-а» код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, (далі – Висновок), проведеної Замовником – Відділом культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради (далі – Замовник). Згідно з нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» (далі – ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА»). Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною, а саме: тендерну пропозицію ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», у строк установлений частиною десятою статті 29 Закону. Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відображено Замовником у протоколі засіданні тендерного комітету від 16.02.2021 р. № 14, відповідно до якого Замовником було відхилено тендерну пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» згідно з нормами абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Згідно з частиною одинадцятою статті 29 Закону після відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглянув наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону, а саме: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЄГА» (далі – ТОВ «АВЄГА»). Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» відображено Замовником у протоколі засіданні тендерного комітету від 19.02.2021 р. № 18, згідно з яким Замовником було визнано тендерну пропозиції ТОВ «АВЄГА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «АВЄГА» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення тендерного комітету оформлено вищевказаним протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2021 р. № 18) (далі – Протокол № 18).
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про таке.
Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ «АВЄГА» вимогам тендерної документації та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом (Протокол № 18), у тому числі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, визначених абзацом другим та абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник виходив з наступного.
Умовами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації встановлено, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, визначені у підпунктах 2.1 – 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен, зокрема, надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену і заповнену за формою ІІ, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» міститься: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю» (від 04.02.2021 р. № 51), (далі – форма ІІ) у табличному вигляді, складена і заповнена за формою ІІ, наведеною у додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (далі – Посвідчення), згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою ІІ (не менше трьох). Учасником – ТОВ «АВЄГА» у складі тендерної пропозиції надано копії чотирьох (не менше трьох) посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою ІІ, а саме: посвідчення № 01/07/19-52 від 12.07.2019, видане Цомах Сергій Миколайович Посада: Директор; посвідчення № 03/09/20-18 від 03.09.2020, видане Ткебучава Аміран Сергійович Посада: Головний інженер; посвідчення № 03/09/20-20 від 03.09.2020, видане Прокопенко Вячеслав Володимирович Посада: Виконавець робіт; посвідчення № 02/01/20-7 від 10.01.2020, видане Стешенко Володимир Петрович Посада: Виконроб; згідно з якими вказані посадові особи підприємства учасника пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці, у встановлений строк відповідно до вимог наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами).
При цьому вимоги до учасника, визначені підпунктом 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, в якості способу документального підтвердження відповідності учасників установленому кваліфікаційному критерію згідно з пунктом 2 частини другої статті 16 Закону, встановлені також з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так підпункт 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, містить вимоги до учасника надати у складі тендерної пропозиції оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами). Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами) затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання (пункт 1.1 глави 1 Типового положення).
Згідно з пунктом 3.9 глави 3 Типового положення перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. За змістом пункту 5.1 глави 5 Типового положення, перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб.
Водночас необхідно підкреслити, що тендерна документація не містить жодних вимог про надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо повного складу комісії, чи про надання учасниками посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника - усіх членів комісії, як і тендерна документація не містить вимог про надання у складі тендерних пропозицій учасниками посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника відповідно до відомостей, зазначених у Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема стосовно Посвідчень. Крім того підпункт 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації не містить посилань на умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, згідно з вимогами якого для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України)/її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Разом з тим, умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, згідно з вимогами якого для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України)/її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; не містять будь-яких інших вимог щодо визначених документів. Тендерна документація, у тому числі не містить окремих вимог до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, крім зазначення – «під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (далі – Декларація), як то вимог до форми Декларації або до змісту будь-яких інших відомостей, що повинні бути зазначені у Декларації, зокрема, щодо відповідності наданих учасником Посвідчень. У свою чергу умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації не містять будь-яких посилань на умови підпункту 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації.
У відповідності до вимог підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника - ТОВ «АВЄГА» містить копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» згідно із Законом, в даному випадку. Як уже було зазначено вище, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі вимогам додатку 2 до тендерної документації, а учасник - ТОВ «АВЄГА» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, і не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом.
Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «АВЄГА» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (Протокол № 18). Згідно з частиною шостою статті 33 Закону Замовником за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю (договір про закупівлю робіт № 17 від 09.03.2021 року) з ТОВ «АВЄГА» - з учасником, якого було визнано переможцем процедури закупівлі, у строки встановлені частиною шостою статті 33 Закону відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, з дотриманням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель. Тобто дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі, визначення її результатів, укладення договору про закупівлю між замовником та учасником-переможцем тендеру за результатами проведення процедури закупівлі, виконувались з дотриманням вимог Закону. Цим також висловлюємо вдячність за проведення детального аналізу процедури закупівлі та зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий Замовником до уваги в подальшій роботі з метою недопущення в майбутньому порушень законодавства.
Дата публікації звіту:
06.04.2021 14:59