• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція II-III поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Київська, будинок 127-а. [за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]

Реконструкція II-III поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Київська, будинок 127-а. [за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]

Завершена

5 296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 480.00 UAH
Номер: ef9a87bf16014e058955a616dc6264a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.03.2021 13:57 - 30.03.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.03.2021 № 187 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.03.2021 № 187. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-01-20-003685-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ТОВ «Будресурс-Економія» установлено порушення вимог частини 16 статті 29 та пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Екстеріор Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 05.03.2021 року № 60 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника від 19.01.2021 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ТОВ «Екстеріор Груп», тендерну пропозицію переможця ТОВ «Будресурс-Економія», протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.02.2021 року № 9, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2021 року, договір про закупівлю від 05.03.2021 року № 60. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (пункти 93-95, 97, 101 та 102 Розділу 2 «Технічне завдання» Додатку № 2 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом «або еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 10 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено умову, що рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва не повинен перевищувати 9 954,78 грн. для розряду 3,8, що суперечить вимогам пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Порядок), яким передбачено визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва, тобто, вказаним Порядком не передбачено обмежень щодо рівня заробітної плати при визначенні вартості будівництва, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Аналогічно, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником пунктом 10 розділу 2 тендерної документації відсутність інформації в одних документах, при наявності цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Порядок № 710). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.02.2021 року № 9, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, з наступною аргументацією, а саме: - учасником не дотримано вимоги підпункту 5 пункту 1 тендерної документації внаслідок надання у складі тендерної пропозиції учасника документів з накладеною печаткою і підписом (всі копії документів мають кольоровий відбиток печатки на оригіналі); - учасником не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації внаслідок надання у складі тендерної пропозиції учасника ліцензії програмного забезпечення АВК-5, строк дії якої завершується 30.11.2021 року, при кінцевому терміну надання виконання робіт – 31.12.2021 року та відсутності гарантійного листа щодо продовження дії ліцензії; - учасником не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації внаслідок надання у складі тендерної пропозиції учасника кошторисної документації, що не скріплена печаткою та підписом інженера – проектувальника; - учасником не дотримано вимоги тендерної документації (без зазначення в протоколі конкретного пункту тендерної документації) внаслідок надання у складі тендерної пропозиції учасника відгуку Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління від 01.02.2021 № 513/3/5091, в якому печатка і підпис накладені, а не підписані власноруч. Проте, аналізом наявності підстав відхилення з підстав зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.02.2021 року № 9 встановлено, що учасником ТОВ «ФПК-Портал-Буд» не порушено вимоги, зазначені Замовником у вищевказаному протоколі з наступних підстав. 1. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 тендерної документації встановлено умову, що скановані копії документів тендерної пропозиції не повинні містити будь-яких накладень на них, при цьому вказана умова тендерної документації не містить чіткого визначення та прикладів накладання. Разом з тим, у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.02.2021 року № 9 не зазначено конкретний перелік документів, які подано вказаним учасником з не дотриманням вимог підпункту 5 пункту 1 тендерної документації. В той же час, пунктом 10 розділу 1 тендерної документації встановлено, умову, що невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цієї документації, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону. 2. Відповідно підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників оригіналу або завіреної належним чином копії ліцензії програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних. В той же час, тендерна документація не містить окремих вимог, що строк дії вказаної ліцензії має відповідати кінцевому терміну виконання робіт, тобто бути не меншим, аніж 31.12.2021 року, при цьому тендерна документація також не містить окремих вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій гарантійного листа щодо продовження дії ліцензії, у разі якщо строк дії вказаної ліцензії є меншим, а ніж 31.12.2021 року. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано ліцензію програмного забезпечення АВК-5, строк дії якої завершується 30.11.2021 року, що відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації. Слід відмітити, що вищевказана вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасників ліцензії програмного забезпечення АВК-5 віднесено Замовником до кваліфікаційних критеріїв, проте на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 3. Відповідно підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову щодо обов’язкової наявність в учасника працівника (інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації (надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві»). В той же час, тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника кошторисної документації, що має бути скріплена печаткою та підписом інженера – проектувальника. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Ясінчук Т.М., виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві», що відповідає умовам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації. 4. Відповідно підпункту 3.4 пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі пропозицій учасників схвального листа замовника (замовника або генпідрядника, у випадку якщо підрядник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо стану виконання договору (повне/виконується), якості виконаних робіт, видача якого повинна бути не раніше дати оголошення закупівлі. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано відгук про співпрацю Північного територіального квартирно-експлуатаційного управління від 01.02.2021 № 513/3/509, щодо виконання належним чином аналогічного договору вказаним учасником, який містить інформацію щодо стану виконання договору, якості виконаних робіт, що виданий не раніше дати оголошення закупівлі та скріплений підписом та печаткою замовника, що відповідає умовам підпункту 3.4 пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації. Слід відмітити, що вищевказана вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасників схвального листа замовника віднесено Замовником до кваліфікаційних критеріїв, проте на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, за відсутності підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.02.2021 року № 9. В той же час, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій також установлено, що на порушення вимог пункту 4 розділу 3 тендерної документації у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Будресурс-Економія» та ТОВ «ФПК-Портал-Буд» відсутні гарантійні листи із зазначенням кінцевих дат дійсності їх тендерних пропозицій, прав учасників на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерних пропозицій, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації, відсутність яких відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Порядку № 710 не відноситься до формальних (несуттєвих помилок). Відповідно до пункту 9 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено умову, що до ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Слід відмітити, що відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі (далі – ЗВВ) та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені ЗВВ у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ТОВ «Будресурс-Економія» ЗВВ розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначеного розрахунково – аналітичним методом показника ЗВВ I блоку виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та відповідно не відповідає умовам пункту 9 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ТОВ «Будресурс-Економія» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 9 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФПК-Портал-Буд», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, при цьому, за наявності аналогіних підстав відхилення, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Будресурс-Економія», що за результатами аукціону була дорожчою на 400 009,00 гривень за пропозицію відхиленого учасника. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Будресурс-Економія», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 29.03.2021 13:54 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2021 13:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Направлено лист ТОВ «Будресурс-економія» про розірвання договору про закупівлю від 05.03.2021 р. №60 між Овруцькою міською радою та ТОВ «Будресурс-економія». Рішенням тендерного комітету №13 від 05.04.2021 р. вирішено відмінити тендер (відкриті торги) по об’єкту «Реконструкція II-III поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Київська, будинок 127-а. [за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]» по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п.2 ч.1. ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту: 05.04.2021 18:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 14.04.2021 09:57