-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем)
категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 % очікуваної вартості закупівлі.
Завершена
2 812 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 120.30 UAH
мін. крок: 1% або 28 120.30 UAH
Номер:
726c8e9e90664eb69d4f30c2d31c903f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-15-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
15.09.2021 16:02 - 07.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-01-18-004258-a
18.01.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.09.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.01.2021 № 26 (зі змінами), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2021 № 4911-р/пк-пз, від 26.04.2021 № 9078-р/пк-пз, від 18.06.2021 № 13806-р/пк-пз, реєстр пропозицій від 04.02.2021, тендерні пропозиції ТОВ «КОМФОРТ ОДС», ТОВ «ОДС ПЛЮС», ТОВ «СЕА ОДС», протокол розкриття, протоколи розгляду від 08.02.2021 № 31, від 12.02.2021
№ 32, від 23.03.2021 № 33, від 30.03.2021 № 34, від 05.04.2021 № 37, від 07.04.2021 № 38, від 09.04.2021 № 39, від 19.05.2021 № 49 та від 20.05.2021 № 50 повідомлення про намір укласти договір 20.05.2021, договір від 01.07.2021 № 107, пояснення замовника від 20.09.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.09.2021 13:09 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
1dafaf4f9eab475592b23fd31285a5a2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з обробки даних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-18-004258-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ee924c7cc8fb4159ab6f016f60823794
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.09.2021 14:15
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 15.09.2021 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-09-15-000063) процедури закупівлі «Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем)» (ID: UA-2021-01-18-004258-a) надається наступна інформація.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Вимоги щодо функціонування об'єднаних диспетчерських служб встановлені в наказі Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій». Технічні вимоги до надання Послуг з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем), що визначені у додатку № 2 до тендерної документації, повністю відповідають нормативним вимогам.
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі послуг операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем на 2021 рік визначені на підставі фактичних витрат, понесених у 2017-2020 роках в межах планової собівартості послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (планова собівартість послуги є незмінною з 01.07.2017 року), що знайшли своє відображення у фінансових планах підприємства.
Копія фінансового плану на 2020 та 2021 рр. додається.
2. Про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) інформація про закупівлю, що зазначена у ч. 1 статті 10 Закону, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" (надалі – комунальне підприємство) повідомляє, що не розміщував інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість закупівлі, на власному веб-сайті чи сайті головного розпорядника коштів, оскільки по-перше, не має, власного веб-сайту, на якому можливо було б розмістити інформацію про закупівлю, а по-друге, закупівля здійснювалась за власні кошти підприємства, отримані від господарської діяльності.
Проте звертаємо Вашу увагу, що на виконання розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, комунальним підприємством було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за наступним посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.