-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Джерело фінансування - власні кошти
Прекваліфікація (період оскарження 5 календарних днів)
222 619 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 115 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 115 000.00 UAH
Номер:
d49b249cdd674e80b18c639d26dc9edc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
19.03.2021 19:27 - 10.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2021-01-14-001006-c 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу тендерних пропозицій замовник повинен відхилити тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Акціонерного товариства «Харківобленерго» (далі – Замовник) від 14.01.2021 року, тендерні пропозиції Товариства з обмеженню відповідальності «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), ТОВ «Люксонн» та ФОП Демченко О.М..
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не надав забезпечення тендерної пропозиції, при цьому таке забезпечення вимагалося замовником.
Так, пунктами 1 та 2 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: -гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа; або: страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована копія надається учасником разом із договором) та скановану копію квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування .
При цьому, учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції не надані.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
Одночасно, відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше трьох тендерних пропозицій у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками.
Період усунення порушень:
26.03.2021 11:14 - 10.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2021 11:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити процедуру закупівлі: «Нафта і дистиляти» код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» на підставі п. 2 част. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
31.03.2021 10:44