• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Масло вершкове; 15530000-2 — Вершкове масло за ДК 021:2015

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 633 дні назад

5 406 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 58.57 UAH
Номер: 5130f63ed2ab4cb093684bf699221274
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.05.2021 10:23 - 05.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 14.05. 2021 № 248 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-01-14-002488-a 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - дані автоматичних індикаторів ризиків; - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 50) 153-41-62, kherson.zakupivli@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна», ТОВ «Дом Юг Сервис» та їх оцінки встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень та відповідей на звернення учасників встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 15.04.2021: №1189 (лот 1), №1190 (лот 4), №1191 (лот 7), №1192 (лот 8), №1193 (лот 9), №1194 (лот 10), №1195 (лот 13), №1196 (лот 14), №1197 (лот 17), №1198 (лот 19), №1199 (лот 21), №1200 (лот 22), №1201 (лот 23), №1202 (лот25), №1203 (лот 26), №1204 (лот 27), №1205 (лот 28), №1206 (лот 29), №1207 (лот 30), №1208 (лот 32), №1209 (лот 40), №1210 (лот 41), №1211 (лот 44), №1212 (лот 45), №1213 (лот 51), №1214 (лот 54), №1215 (лот 55), №1216 (лот 56), №1217 (лот 57), №1218 (лот 58), №1219 (лот 59), №1220 (лот 60), №1221 (лот 61), №1222 (лот 62) та договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 13.04.2021: №1160 (лот 2), №1161 (лот 3), №1162 (лот 5), №1163 (лот 11), №1164 (лот 12), №1165 (лот 15), №1166 (лот 16), №1167 (лот 18), №1168 (лот 20), №1169 (лот 24), №1170 (лот 31), №1171 (лот 33), №1172 (лот 34), №1173 (лот 35), №1174 (лот 36), №1175 (лот 37), №1176 (лот 38), №1177 (лот 39), №1178 (лот 42), №1180 (лот 46), №1181 (лот 47), №1182 (лот 48), №1183 (лот 49), №1184 (лот 50), №1186 (лот 53) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; надання роз’яснень та відповідей тендерним комітетом Управління освіти Херсонської міської ради (далі – Замовник) на звернення учасників; своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, Замовника; пропозиції ТОВ «Новопільський Молокозавод», ФОП Година Ганна Миколаївна, ТОВ «Супермаркет Україна», ТОВ «Дом Юг Сервис» та ПП «Никольтрейд»; звернення учасника ТОВ «Супермаркет Україна» з вимогою про відміну рішення від 27.02.2021; протоколи про розкриття тендерних пропозицій від 24.03.2021; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів від 31.03.2021; договори про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 15.04.2021: №1189 (лот 1), №1190 (лот 4), №1191 (лот 7), №1192 (лот 8), №1193 (лот 9), №1194 (лот 10), №1195 (лот 13), №1196 (лот 14), №1197 (лот 17), №1198 (лот 19), №1199 (лот 21), №1200 (лот 22), №1201 (лот 23), №1202 (лот25), №1203 (лот 26), №1204 (лот 27), №1205 (лот 28), №1206 (лот 29), №1207 (лот 30), №1208 (лот 32), №1209 (лот 40), №1210 (лот 41), №1211 (лот 44), №1212 (лот 45), №1213 (лот 51), №1214 (лот 54), №1215 (лот 55), №1216 (лот 56), №1217 (лот 57), №1218 (лот 58), №1219 (лот 59), №1220 (лот 60), №1221 (лот 61), №1222 (лот 62); договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 13.04.2021: №1160 (лот 2), №1161 (лот 3), №1162 (лот 5), №1163 (лот 11), №1164 (лот 12), №1165 (лот 15), №1166 (лот 16), №1167 (лот 18), №1168 (лот 20), №1169 (лот 24), №1170 (лот 31), №1171 (лот 33), №1172 (лот 34), №1173 (лот 35), №1174 (лот 36), №1175 (лот 37), №1176 (лот 38), №1177 (лот 39), №1178 (лот 42), №1179 (лот 43), №1180 (лот 46), №1181 (лот 47), №1182 (лот 48), №1183 (лот 49), №1184 (лот 50), №1185 (лот 52), №1186 (лот 53), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 10.03.2021 №4548-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що по лотам 1, 2, 3, 5, 11, 12, 15, 16, 18, 20, 24, 25, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 53 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Супермаркет Україна» у зв’язку з не підтвердженням її відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме, без розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до учасника про усунення встановленої невідповідності. За результатом проведеного дослідження пропозиції переможця торгів, ТОВ «Дом Юг Сервис», по лотам 1, 4, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 17, 19, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 40, 41, 44, 45, 51, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, Замовник відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу, що учасники процедури у складі пропозиції повинні надати документи у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Проте, «Дом Юг Сервис» у складі тендерної пропозиції розміщений файл «sign.p7s» є електронною печаткою товариства та не відображає інформацію про прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, оскільки тендерною документацією не передбачено права учасника щодо вибору способу електронної ідентифікації електронних документів. Не відхиливши пропозицію ТОВ «Дом Юг Сервис» Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 31 Закону Замовником не надана учаснику процедури закупівлі додаткова інформація про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації на звернення до замовника з вимогами: від 27.02.2021 UA-2021-01-14-002488-a.c1, UA-2021-01-14-002488-a.c2, UA-2021-01-14-002488-a.c3, UA-2021-01-14-002488-a.c4, UA-2021-01-14-002488-a.c5, UA-2021-01-14-002488-a.c6, UA-2021-01-14-002488-a.c7, UA-2021-01-14-002488-a.c8, UA-2021-01-14-002488-a.c9, UA-2021-01-14-002488-a.c10, UA-2021-01-14-002488-a.c11, UA-2021-01-14-002488-a.c12,.UA-2021-01-14-002488-a.c13, UA-2021-01-14-002488-a.c14, UA-2021-01-14-002488-a.c15, UA-2021-01-14-002488-a.c16, UA-2021-01-14-002488-a.c17, UA-2021-01-14-002488-a.c18, UA-2021-01-14-002488-a.c19, UA-2021-01-14-002488-a.c20, UA-2021-01-14-002488-a.c21, UA-2021-01-14-002488-a.c22, UA-2021-01-14-002488-a.c23, UA-2021-01-14-002488-a.c24, UA-2021-01-14-002488-a.c25, UA-2021-01-14-002488-a.c26, UA-2021-01-14-002488-a.c27.
Період усунення порушень: 17.05.2021 15:44 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2021 15:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відкриті торги щодо закупівлі «Масла вершкового» здійснювалися за 62 лотами, по кожному дошкільному навчальному закладу окремо. ТОВ «Дом Юг Сервис» в електронній системі PROZORRO розмістили файл «sign.p7s», що є електронною печаткою товариства, але не відображає інформацію про прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Проте, ТОВ «Дом Юг Сервис» в тендерній пропозиції подано «Загальні відомості про учасника» та рішення загальних зборів товариства, де визначено інформацію, що відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції. Щодо надання додаткової інформації на звернення учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, про що встановлено за результатами моніторингу, заперечуємо про порушення вимог частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляємо, що 27.02.2021 через електронну систему закупівель ZAKUPKI.PROM.UA були подані вимоги по лотам №1,2,3,5,6,11,12,15,16,18,20,24,25,31,33,34,35,37,38,39,42,46,47,48,49,50,53 Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, тобто згідно зі статтею 253 Цивільного кодексу України останнім днем вважається 04.03.2021. Станом на 03.03.2021 по технічним причинам на електронному майданчику ZAKUPKI.PROM.UA була відсутня можливість надати відповідь на вимоги учасника. Управлінням освіти 03.03.2021 о 14:00 надіслано лист до технічної підтримки електронного майданчика з проханням надати пояснення щодо неможливості відповісти на вимоги учасника згідно до законодавства та отримано відповідь ( додається окремим файлом). Тобто замовник діяв згідно до законодавства. Таким чином, у зв’язку з тим що фактично зазначені у висновку порушення мають формальні ознаки, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним та призведе до негативних наслідків щодо харчування дітей в дошкільних навчальних закладах. Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано та взято до уваги для подальшого проведення тендерних процедур.
Дата публікації звіту: 21.05.2021 15:03