-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Нафта та дистиляти" Автомобільний бензин А-92 та дизельне пальне
"Нафта та дистиляти" Автомобільний бензин А-92 та дизельне пальне
Завершена
2 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
da794d2821b24d9ead2ef8c4f7d59737
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2021 00:00
Період моніторингу:
14.04.2021 16:12 - 08.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.04.2021 №253
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.04.2021 № 253
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-01-13-000920-b 13.01.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, пункту 17 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 31 Закону та статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вест Кард», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Калушавтодор» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Вест Кард», протокол від 04.02.2021 №9, договір від 15.04.2021 №040411-15/03/2021-ШК-231, додаткову угоду від 15.04.2021 №1 та від 16.04.2021 №2.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 16.01.2021 оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) з порушенням термінів встановлених пунктом 1 частини першої статті 10 Закону.
Встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону ТД не містить електронну адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Також, у пункті 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам встановленим частиною першою статті 31 Закону.
У пункті 1 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовником визначено підстави для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають вимогам встановленим статтею 32 Закону.
Встановлено, що Замовником у Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до ТД зазначено вимогу про надання переможцем процедури на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону довідки у довільній формі про те що фізична/службова особа, яка є учасником процедури закупівлі, була / не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 20.12.2020.
Період усунення порушень:
06.05.2021 10:32 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2021 10:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо Вашого припису повідомляємо наступне.
За результатами закупівлі UA-2021-01-13-000920-b з Переможцем торгів – ТОВ «ВЕСТ КАРД» (код ЄДРПОУ 43603592) 15 березня 2021 року підписаний договір. Закупівля завершена. Тому зміни в тендерну документацію внести неможливо жодним чином.
Додатково інформуємо Вас, що Антимонопольний комітет України (постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» не задовільнив скаргу іншого учасника торгів – ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», які вказували на неправомірні рішення Замовника щодо визначення Переможцем ТОВ «ВЕСТ КАРД».
Переможець торгів опублікував і надав Замовнику всі документи, які визначені для юридичної особи-Переможця торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо увагу, що Договір, підписаний за результатами закупівлі та Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає розірвання Договору з причин, які Ви зазначаєте в приписі.
Ваші зауваження до тексту Тендерної документації ми обов’язково врахуємо при оголошенні наступної закупівлі – і щодо зазначення електронної адреси, і щодо правильного написання вимог до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» тощо.
Дата публікації звіту:
12.05.2021 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
ea79fb8e46ef47d8a1c3e0800b22cddb
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2021 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «"Нафта та дистиляти" Автомобільний бензин А-92 та дизельне пальне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-13-000920-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до Договору від 15.03.2021 №040411-15/03/2021-ШК-231 (далі – Договір) шляхом укладання Додаткової угоди від 16.03.2021 №2, зокрема: керуючись п.2 ч. 5 статті 41 Закону пунктом 3.3 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару, і відповідно зменшити загальну кількість Товару, що поставляється?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження (надати довідку Чернівецьої торгово-промислової палати від 15.02.2021 №335).
Номер:
7e1a6d4d1b774eb69e76c4a539bd4646
Назва:
Додаткова угода
Дата опублікування:
22.04.2021 16:21
Опис:
У відповідь на ваш запит, КП «Калушавтодор» повідомляє, що рішення про внесення змін до ДОГОВОРУ від 15.03.2021 №040411-15/03/2021-ШК-231 було прийняте на основі загальнодоступного інформаційного сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel. За період з 16 лютого по 15 березня ріст цін по видах пального становить більше 5%. При цьому необхідно зауважити, що пропозиція по цінах подавалась ще раніше і ціни на товар, які були запропоновані в стартовій пропозиції вважаються збитковими на сьогоднішній день.
Номер:
60ee9da34bf4416a981d48edf9d8590d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2021 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «"Нафта та дистиляти" Автомобільний бензин А-92 та дизельне пальне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-13-000920-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому КП «Калушавтодор» укладено договір з учасником ТОВ «Вест Кард» від 15.03.2021 №040411-15/03/2021-ШК-231 на суму 2 215 296,00 грн., з урахуванням ПДВ, тоді як первинна і остаточна пропозиція учасника ТОВ «Вест Кард» становить 1 846 080,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
8d18cab2d95e42c18614fb07b584fffa
Назва:
ПДВ
Дата опублікування:
22.04.2021 16:54
Опис:
У оголошенні про проведення відкритих торгів КП «Калушавтодор» оголосило ціну 2500000,00 грн. без ПДВ. Договір з ТзОВ «Вест Кард» було укладено на суму 2 215 296,00 грн., з урахуванням ПДВ. При укладенні договору з ТзОВ «Вест Кард» сума з урахуванням всіх податків та зборів не перевищила заплановану суму на закупівлю. Тож, кожен Замовник самостійно може визначати, оголошувати закупівлю з ПДВ чи без ПДВ, головне, потрібно керуватись положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.