-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони приміщень
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Завершена
4 299 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 496.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 496.75 UAH
Номер:
2019d16640864a818bb27bf2cc8ac62a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 13:02 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
81 UA-2021-01-06-000133-a 06.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «ГОК «КОНГРЕС», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, питання оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського університету імені Бориса Грінченка (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Андрєєвою СМ. від «06» січня 2021 року, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГРУПА ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ «КОНГРЕС» (далі – ПП «ГОК «КОНГРЕС»), протоколу розгляду тендерної пропозиції від 27.01.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020, договір від 08.02.2021 № 8, додаткова угода від 10.02.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.02.2021.
Період усунення порушень:
19.02.2021 17:12 - 25.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2021 17:12
Запити/Пояснення
Номер:
71e344e9e4a342aebd17e4646a03dd2d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2021 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з фізичної та технічної охорони приміщень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-06-000133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ca0a99e5e4f4e89bbc969cada20351f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 12.02.2021 р.
Дата опублікування:
15.02.2021 16:32
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
В розрахунках до кошторису Університету на 2021 рік, затверджених Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (рішення КМР від 24.12.2020 року №24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік»), передбачено суму 4299350,00 грн.
Очікувану вартість предмета закупівлі було сформовано на підставі моніторингу аналогічних послуг в системі Прозорро та на підставі комерційних пропозицій, наданих охоронними підприємствами (додаються окремими файлами).
Враховуючи специфічні технічні вимоги до предмета закупівлі, розрахунок очікуваної вартості зазначеного предмета закупівлі (послуги з фізичної та технічної охорони приміщень) здійснюється з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати, встановленої відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік», на підставі розрахованих середньоарифметичних значень вартості надання послуг з охорони за 1 годину одним охоронцем, кількості постів охорони, виходячи з кількості будівель та об’єктів Університету, загальної кількості годин охорони, кількості технічних засобів технічної охорони та вартості обслуговування систем відеоспостереження.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі відповідних нормативно правових актів чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Закону України «Про радіочастотний ресурс України», та з урахуванням поточних потреб Університету.
Так, у тендерній документації міститься вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту». Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.