-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони приміщень
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Завершена
4 299 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 496.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 496.75 UAH
Період оскарження:
06.01.2021 09:32 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Охоронники 4 розряду
Номер:
7cc5318f7b6f4521a10424281f8fc63d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000133-a.a3
Назва:
Охоронники 4 розряду
Вимога:
ЗАмовнику, відповідно до тендерної документації, учасникам потрібно надати не менше 10 копій свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду. Повідомляємо, що дана вимога за своєю суттю є дискримінаційною та спрямованою на штучне звуження кола учасників. Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року №621, було внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії "охоронник". Відповідно до даного наказу до охоронника встановлено наступні вимоги-
Охорона об'єктів із середнім ступенем ризику(*).
3-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта
або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на
виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією
охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за
професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом
громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів
та майна, - не менше 3 років.
Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*).
4-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта.
Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника
3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією
(службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського
порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та
майна, - не менше 4 років.
Як бачите, істотної різниці між охоронником третього та четвертого розряду НЕМАЄ. Якщо звернутись до Постанови КМУ від 05.09.2018 року №175 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій», то можна дійти висновку, що об'єкти Замовника не належать до об'єктів з високим ступенем ризику. Тому, для надання послуг цілком достатньо охоронців третього кваліфікаційного розряду, при тому що учасник не зобов'язаний мати охоронців четвертого кваліфікаційного розряду. На підтвердження надаємо рішення АМКУ, яке виствітлює позицію органу оскарження стосовно даного питання. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 10.12.2020 № 22877.pdf 11.01.2021 18:36
Дата подачі:
11.01.2021 18:36
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). На виконання вимог ст. 16 Закону, було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
На підставі вищезазначеного, було встановлено вимогу щодо наявності в учасника висококваліфікованих охоронників, які можуть посилити пости охорони під час нештатних ситуацій.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав замовника щодо вибору кваліфікації працівників. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності може мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
Не зрозумілими є ваш висновок щодо відсутності істотної різниці між охоронником третього та четвертого розряду. На підставі чого Ви зробили такий висновок? Адже відсутній аналіз порівняння знань та вмінь охоронників третього та четвертого розрядів?
Також незрозуміло, чому Ви посилаєтесь на Постанову КМУ, яка стосується техногенної та пожежної безпеки, а не охоронної діяльності (класифікація об'єктів за низьким, середнім і високим ступенем ризику визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2010 N 565 "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)") та робите висновок, що об'єкти Замовника не належать до об'єктів з високим ступенем ризику.
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що ми, як замовник, маємо право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
a380a9cd1e3948ef8bc14e5c97ceb836
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000133-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
ЗАмовнику, Вами встановлено наступну вимогу: Учасник повинен мати можливість залучення до затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті, що охороняються груп швидкого реагування поліції охорони. Для підтвердження надати копії сторінок (першої сторінки та сторінки з реквізитами та підписами сторін) договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві. Жоден НПА не передбачає обов'язкову співпрацю суб'єкта охоронної діяльності з органами національної поліції, тому виникає резонне питання - на підставі чого Ви взагалі встановили подібну дискримінаційну вимогу? Гуртожитки і навчальні корпуси не є об'єктами, які повинні охоронятись лише підрозділами поліції охорони, а співпраця з поліцією охорони не є гарантією якості. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, відповідно до ч.11 ст. 26 цього ж Закону - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Вимагаємо виключити дану вимогу, так як вона дискримінує учасників, які не мають заключеного договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2021 18:09
Вирішення:
Згідно статей 18. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Законом України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах.
Відповідно до чинного законодавства України органам поліції охорони не заборонено укладати договори із приватними охоронними підприємствами договори на реагування на сигнали тривоги, що надходять з об’єктів, які перебувають під охороною таких підприємств.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Система віддаленого відео контролю
Номер:
3f0f8be2ef5543099915165858f69014
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000133-a.a1
Назва:
Система віддаленого відео контролю
Вимога:
ЗАмовнику, тендерною документацією вимагається надання учасником довідки та інструкції (порядок дій Замовника) для доступу до його існуючої системи віддаленого відео контролю (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони учасника.
З якого дива Ви вимагаєєте надання подібної інформації? Дана інформація може становити конфіденційну інформацію та у разі публікації у публічному доступі, бути використана проти учасника. В свою чергу, це є порушенням ЗУ "Про захист персональних данних", стосовно осіб, інформацію стосовно яких може бути отримана третіми особами. Вимагаємо виключити дану вимогу через її невідповідність чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2021 17:56
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). На виконання вимог ст. 16 Закону, було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
На підставі вищезазначеного, було встановлено вимогу щодо наявності в учасника дієвої системи управління та контролю якості надання послуг. Для підтвердження необхідно надати, зокрема, довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої в учасника системи віддаленого відео контролю (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони учасника.
Згідно Закону України «Про захист персональних даних»: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
Даною вимогою не передбачено необхідності надання жодних персональних даних фізичних осіб. Тому є незрозумілим твердження, щодо порушення Закону України «Про захист персональних даних».
Таким чином, встановлення в тендерній документації даної вимоги не порушує чинне законодавство України, в т.ч. положення Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України «Про захист персональних даних».
Статус вимоги:
Відхилено