• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Торги відмінено

1 959 312.21 UAH з ПДВ
Номер: 449ee6e6b36c45098b76661105817054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-08-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.04.2021 13:47 - 13.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.04.2021 № 180 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.04.2021 № 180 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-01-04-002101-c 04.01.2021 Комунальний заклад "Верхньодніпровська середня загальноосвітня школа № 5 1-111 ступенів" Верхньодніпровської міської ради Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 26372681) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону встановлено недотримання Замовником вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Верхньодніпровська середня загальноосвітня школа №5 І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської міської ради Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель від 04.01.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №327-р/пк-пз від 12.01.2021, №977-р/пк-пз від 20.01.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. У ході моніторингу установлено, що 04.01.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ДП «Васильківкатеплоенерго» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». Граничний строк укладання договору – 22.02.2021. При цьому, на початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель інформація щодо укладеного договору з ДП «Васильківкатеплоенерго» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукція відсутня, та Замовником не відмінено зазначену переговорну процедуру закупівлі внаслідок не укладання договору про закупівлю, чим порушено норми пункту 5 частини 8 статті 40 Закону. У ході проведення моніторингу відповідно до рішення тендерного комітету від 26.04.2021, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 26.04.2021, процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 28.04.2021 13:55 - 18.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2021 13:55

Запити/Пояснення