• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

713 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 565.25 UAH
Номер: 5b918cc3ca6a426ab4c17ff5b5b5cbc4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-11-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 11.06.2021 10:37 - 07.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.06.2021 № 305 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пунктів 1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 10.06.2021 № 305 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. Комунальний заклад «Донецький обласний спеціалізований коледж спортивного профілю ім. С. Бубки» UA-2021-01-04-001051-c 04.01.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga_monitoring@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чубанова Ірина Леонідівна установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін та надання роз’яснень до неї, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Прозоре постачання» та ТОВ «Лакшмі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін та надання роз’яснень до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального закладу «Донецький обласний спеціалізований коледж спортивного профілю ім. С. Бубки» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету, зміни та роз’яснення до неї, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.02.2021 № № 2498-р/пк-пз, від 15.03.2021 № 5026-р/пк-пз, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Прозоре постачання» (далі – ТОВ «Прозоре постачання»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Лакшмі» (далі – ТОВ «Лакшмі»), фізичної особи-підприємця Чубанова Ірина Леонідівна (далі – ФОП Чубанова Ірина Леонідівна), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2021, протокольні рішення тендерного комітету від 22.01.2021 № 66, від 25.01.2021 № 72, від 27.01.2021 № 74, від 19.02.2021 № 100, від 22.02.2021 № 101, від 22.02.2021 № 102, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 19.03.2021 № 1903 на суму 708 500,00 грн без ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Чубанова Ірина Леонідівна та укладено з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти від 19.03.2021 № 19031903 на суму 708 500,00 грн без ПДВ. При цьому аналізом тендерної пропозицій ФОП Чубанова Ірина Леонідівна установлено що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а саме: на вимоги п 2.3 Додатку 4 до тендерної документації учасником надано «Довідка щодо вимог Замовника щодо надання сертифікату відповідності» від 16.12.2020 № 245, в якій зазначено, що продукція, яка була предметом закупівлі, не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та не підлягає обов’язковій сертифікації. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника сертифікат відповідності та лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо товару (копія протоколу випробувань, тощо) відсутні. Разом з тим, учасником надано декларацію виробника від 27 листопада 2020 року № 1048, згідно якої по позиції 4 «масло солодковершкове екстра 82,45 % жиру ТМ «Ферма» зазначено наявність сертифікату відповідності UA 10196 х 01101-20 терміном дії з 10.11.2020 до 19.12.2022. Крім цього встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Чубанова Ірина Леонідівна не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, а саме: відповідно вимог підпункту 13 пункту 1.1 Розділу III тендерної документації учасником не надано Лист-згоду про обробку персональних даних згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чубанова Ірина Леонідівна та уклав з ним договір про закупівлю товарів.
Період усунення порушень: 17.06.2021 23:56 - 06.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2021 23:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 17.06.2021 року було встановлено порушення законодавства у сфері закупівель. Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. 24.06.2021 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» приступило до виконання рішення. Відповідно до Додаткової угоди №1 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти №1903 від 19.03.2021 року, у зв’язку з усуненням виявленого порушення законодавства у сфері закупівель, яке було виявлено під час проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ID моніторингу: UA-M-2021-06-11-000023, Сторони дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 1903 від 19.03.2021 р. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором.
Дата публікації звіту: 25.06.2021 14:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 29.06.2021 10:00