-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
713 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 565.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 565.25 UAH
Період оскарження:
04.01.2021 12:28 - 16.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірна повторна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ"
Номер:
db4277ae7ba746159c99d0f305978996
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-001051-c.a4
Назва:
Неправомірна повторна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ"
Скарга:
Замовником повторно неправомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", яке не містить законодавчих підстав та порушує права останнього. Повний текст скарги додається
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 03.03.2021 № 3977 + лист Замовнику.pdf 04.03.2021 14:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 № 5026.pdf 16.03.2021 18:58
- рішення від 15.03.2021 № 5026.pdf 18.03.2021 19:12
- лист 272.pdf 09.03.2021 12:05
- Лист №272 амку вершкове масло.docx 09.03.2021 12:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2021 17:36
Дата розгляду скарги:
15.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2021 14:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.03.2021 19:12
Скарга
Скасована
Неправомірна повторна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ"
Номер:
e387040fa8cc4733b4ac3fda673f50b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-001051-c.a3
Назва:
Неправомірна повторна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ"
Скарга:
Замовником повторно неправомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", яке не ґрунтується на вимогах законодавства та порушує права останнього. Повний текст скарги додається
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.03.2021 16:40
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" та неправомірне визначення переможцем учасника ФОП Чубанова І.Л.
Номер:
66fb146e04b747b592602296d2e00d1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-001051-c.a2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" та неправомірне визначення переможцем учасника ФОП Чубанова І.Л.
Скарга:
Замовником неправомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", яке не ґрунтується на вимогах законодавства та порушує права останнього, та неправомірно визначено переможцем учасника ФОП Чубанова І.Л., тендерна пропозиція якої мала бути відхилена у зв’язку з наявністю підстав, передбачених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Повний текст скарги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Відхилення ТП, переможець_Коледж ім. Бубки_UA-2021-01-04-001051-c_cмасло.pdf.p7s.zip 01.02.2021 15:08
- Рішення від 03.02.2021 № 1861 + лист Замовнику .pdf 04.02.2021 09:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2021 № 2498.pdf 12.02.2021 14:05
- Рішення від 11.02.2021 № 2498.pdf 16.02.2021 20:54
- Лист №амку вершкове масло.docx 08.02.2021 13:50
- 147 амку вершкове масло.pdf 08.02.2021 13:50
- лист 202.pdf 17.02.2021 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2021 17:48
Дата розгляду скарги:
11.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2021 09:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.02.2021 20:54
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно Рішення № 2498-р/пк-пз від 11.02.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в голові О. МУЗИЧЕНКО, розглянувши скаргу ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" від 01.02.2021 № UA-2021-01-04-001051-c.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, постановила: Зобов'язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця ЧУБАНОВОЇ ІРИНИ ЛЕОНІДІВНИ переможцем процедури закупівлі - "Вершкове масло", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-04- 001051-c..
17.02.2021 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» приступило до виконання рішення. Протоколом засідання тендерного комітету № 98 від 17.02.2021 року прийнято наступні рішення:
1. Скасувати рішення стосовно визначення ФОП ЧУБАНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА переможцем процедури закупівлі (оголошення UA-2021-01-04-001051-c) на закупівлю: Вершкове масло.
2. Скасувати рішення стосовно відхилення Учасника ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" (оголошення UA-2021-01-04-001051-c) на закупівлю: Вершкове масло.
3. Повернути на кваліфікацію ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" за для більш детального вивчення документів наданих зазначеним Учасником в складі своєї тендерної пропозиції до закупівлі.
4. Секретарю тендерного комітету Чайці О.О. забезпечити оприлюднення рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку передбаченому законодавством
Вимога
Відхилено
Щодо умов тендернох документації
Номер:
170dacaaba444aedbbcfb0fe03fe05ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-001051-c.b1
Назва:
Щодо умов тендернох документації
Вимога:
№ 09/2 від 09.01.2021 р.
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Ми маємо намір взяти участь у вказаній закупівлі.
Однак, детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. В тендерній документації передбачене, що аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та дитячими навчальними закладами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішенні № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., в якому орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
2. В тендерній документації передбачене, що всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки це є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації.
Однак, ця вимога порушує приписи п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; При цьому, закон не вимагає від працівників досвіду саме на останньому місті роботи. Досвід і кваліфікація можуть бути отримані за весь час роботи працівника.
Вважаємо вимоги, встановлені Замовником незаконними, необґрунтованими, дискримінаційними та такими, що порушують наші права як суб’єкта господарювання.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 28.pdf 11.01.2021 15:06
Дата подачі:
09.01.2021 14:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником було розглянуте ваше звернення щодо визначення кваліфікаційних критерій до учасників процедури закупівлі, та відповідно протоколу засідання тендерного комітету №28 від 11.01.2021 року вирішено надати пояснення таких вимог. Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні та за результатами проведення процедури закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами на перевірку відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі Замовник керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах своїх повноважень, інформаційними листами Департаменту сфери публічних закупівель (Департамент регулювання державних закупівель), які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно чинного законодавства (п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Також, вважаємо додатково проінформувати, про те, що існує ресурс в мережі Інтернет (за посиланням в мережі Інтернет - http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/623), який має рекомендаційний характер щодо проведення процедур закупівель в системі PROZORRO, а саме щодо формуваннія кваліфікаційних та інших вимог у складі тендерної документації. Щодо надання копій аналогічних договорів: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги те, що необхідна саме своєчасна поставка якісної продукції Замовником було визначено надання аналогічного договору, в якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів.
Також, вважаємо за доцільне зазначити, що ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до цього Замовником і були зазначені вимоги стосовно підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання товару за предметом закупівлі відповідно частині 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо недоцільно та необґрунтовано вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено