• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

засувки, затвори, зворотні клапани та запасні частини до них

Завершена

38 037 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 380 372.23 UAH
Номер: e99af0f3a7544b9981c3781bc4dab1a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.04.2021 13:47 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 14.04.2021 № 207 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-12-31-001945-c 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - дані автоматичних індикаторів ризиків - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 2 частини другої та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.12.2020 № 7 (далі – тендерна документація); запитання учасників до процедури закупівлі від 21.01.2021; звернення з вимогою про усунення порушення від 21.01.2021 та від 16.03.2021; рішення Замовника на отримані запитання та вимоги про усунення порушень від 25.01.2021; тендерні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНВАР», ТОВ «ТК Регион Комплект», ПП «БКН», ТОВ «ЄВРОСЕРВІС1» та ТОВ «КСАНТОС»; протокол розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднено 11.03.2021; повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021; договір про закупівлю від 29.03.2021 №8 (далі – Договір); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26.02.2021 № 3668-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації та у пунктах 1.5 та 1.6 Додатку 5 до тендерної документації наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинності на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень», що порушує вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлена вимога, щодо накладання учасником на подану пропозицію або електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому, відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України від 05.10.2017 № № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон про електронні довірчі послуги), строк використання електронного цифрового підпису сплив 07.11.2020. Таким чином, в порушення частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника містить вимогу, яка суперечить пункту 5 розділу VII Закону про електронні довірчі послуги.
Період усунення порушень: 22.04.2021 13:55 - 12.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2021 13:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Спеціалісти тендерного комітету Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» уважно ознайомилися з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-31-001945-c. Дякуємо за надіслані пояснення та запевняємо, що керівництвом тендерного комітету вжито дієві заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому. Голова тендерного комітету Микола ЩУСЬ
Дата публікації звіту: 26.04.2021 15:06

Запити/Пояснення