-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
засувки, затвори, зворотні клапани та запасні частини до них
Завершена
38 037 223.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 380 372.23 UAH
мін. крок: 1% або 380 372.23 UAH
Період оскарження:
31.12.2020 11:27 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД - технічні вимоги притаманні конкретному виробнику продукції
Номер:
fa97807ac90747a085052976f82c9d14
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-001945-c.b2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД - технічні вимоги притаманні конкретному виробнику продукції
Вимога:
Наше підприємство є досвідченим постачальником запірної арматури на території України. Наші технічні спеціалісти вивчили технічну специфікацію предмету закупівлі та дійшли висновку, що замовник, грубо порушуючи Закон України "Про публічні закупівлі", навмисно підготував технічні вимоги до предмету закупівлі під конкретного виробника - JAFAR (Польща). Технічні характеристики продукції повністю скопійовані з каталогу виробника. Задля уникнення порушення законодавства та дискримінаційних вимог у тендерній документації вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити пункти №13, 14, 16, 20 "Технічнтх вимог до засувок чавунних фланцевих" та п.2 "Вимог до товару", зазначених у Додатку №3 до ТД. У інакшому випадку, наше підприємство буде змушене звернутися до контролюючих органів, що регулюють виконання умов Закону замовниками торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- jafar-catalog-armatur.pdf 21.01.2021 23:50
Дата подачі:
21.01.2021 23:50
Вирішення:
Вимога щодо надання Учасником листа - гарантії у довільній формі про те, що товар виготовлений одним виробником обумовлена наступним. Обладнання, що пропонується для участі в тендері (засувки з обумованим клином, дискові поворотні затвори, шиберні засувки, щитовий затвор, зворотні клапани та частини до них) не є специфічним або унікальним обладнанням. Воно представлено в Україні в досить широкому діапазоні різних провідних виробників, які спеціалізуються на виробництві якісної запірної арматури для систем водопостачання, водовідведення та каналізації.
На стадії підготовки процедури закупівлі технічними спеціалістами Замовника був проведений детальний моніторинг виробників запірної арматури (AVK, VAG, Erhard та інші), які представлені в Україні та обладнання, яке вони виробляють і пропонують в Україні. За результатами цього моніторингу було з’ясовано, що більшість провідних виробників обладнання, мають у своїй виробничій програмі повний перелік обладнання яке пропонується для участі в тендері.
Наступним чинником який обґрунтовує цю вимогу є фактор експлуатаційних витрат, які у в подальшому буде нести Замовник в частині обслуговування обладнання та постачання запасних частин. Більш доцільно уніфікувати та експлуатувати обладнання одного виробника запірної арматури як на системах водопостачання, так і на системах каналізації та водовідведення. Це дає змогу провести технічне навчання персоналу, отримати технічну та сервісну документацію по обслуговуванню обладнання та уніфікувати запасні частини, які потрібні для проведення сервісних робіт, та мати відносини з одним офіційним сервісним центром. Це спрощує роботу та зберігає час який потрібен для вирішенні будь яких питань.
Тому ця вимога є обґрунтованою, та не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД
Номер:
85321b6d6ada4f39bffda3908826a8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-001945-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Відповідно до п. 15 Додатку №4 до тендерної документації, продукція, запропонована до постачання, має бути виготовлена одним виробником. Відповідно до вищевказаної вимоги, учасник зобов’язаний здійснювати постачання предмету закупівлі лише одного виробника, що:
- по-перше, значно зменшує коло потенційних учасників;
- по-друге, унеможливлює дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, адже ціна на асортимент даної закупівлі у різних виробників значно коливається і саме це може призвести до значної економії коштів замовника.
З точки зору Замовника немає необхідності купляти весь перелік продукції по даному тендеру виключно одного виробника, так як обладнання буде використовуватися на різних об’єктах та призначеннях (вода, каналізація,…).
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що ГРУБО порушує п. 4, 5 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, щодо можливості поставки продукції різних виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2021 23:32
Вирішення:
Вимога щодо надання Учасником листа - гарантії у довільній формі про те, що товар виготовлений одним виробником обумовлена наступним. Обладнання, що пропонується для участі в тендері (засувки з обумованим клином, дискові поворотні затвори, шиберні засувки, щитовий затвор, зворотні клапани та частини до них) не є специфічним або унікальним обладнанням. Воно представлено в Україні в досить широкому діапазоні різних провідних виробників, які спеціалізуються на виробництві якісної запірної арматури для систем водопостачання, водовідведення та каналізації.
На стадії підготовки процедури закупівлі технічними спеціалістами Замовника був проведений детальний моніторинг виробників запірної арматури (AVK, VAG, Erhard та інші), які представлені в Україні та обладнання, яке вони виробляють і пропонують в Україні. За результатами цього моніторингу було з’ясовано, що більшість провідних виробників обладнання, мають у своїй виробничій програмі повний перелік обладнання яке пропонується для участі в тендері.
Наступним чинником який обґрунтовує цю вимогу є фактор експлуатаційних витрат, які у в подальшому буде нести Замовник в частині обслуговування обладнання та постачання запасних частин. Більш доцільно уніфікувати та експлуатувати обладнання одного виробника запірної арматури як на системах водопостачання, так і на системах каналізації та водовідведення. Це дає змогу провести технічне навчання персоналу, отримати технічну та сервісну документацію по обслуговуванню обладнання та уніфікувати запасні частини, які потрібні для проведення сервісних робіт, та мати відносини з одним офіційним сервісним центром. Це спрощує роботу та зберігає час який потрібен для вирішенні будь яких питань.
Тому ця вимога є обґрунтованою, та не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 10:04
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
74d5a002271645a386715b2d49ac63a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-001945-c.c4
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
ТОВ «КСАНТОС» є учасником закупівлі Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» з предметом закупівлі «Засувки, затвори, зворотні клапани та запасні частини до них, код згідно з ДК 021:2015 - 42130000-9», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-001945-c, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною вимогою на рішення тендерного комітету Замовника торгів від 11.03.2021 р., що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «КСАНТОС».
За результатами розгляду скарги ТОВ «ТД «ІНВАР», Антимонопольний комітет України зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ІНВАР».
На виконання цього рішення Замовником було проведену повторну кваліфікацію тендерних пропозицій учасників та відповідно до неї допущено до аукціону ТОВ «ТД «ІНВАР» та ТОВ «ТК «РЕГІОН КОМПЛЕКТ».
ТОВ «КСАНТОС» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету Замовника, адже з аналізу тендерних пропозицій ТОВ «ТД «ІНВАР» та ТОВ «ТК «РЕГІОН КОМПЛЕКТ» у учасників наявні підстави для відхилення їх тендерних пропозицій, а саме:
1. Відповідно до п. 26 Додатку №4 до тендерної документації, учасник має надати детальний технічний опис (копії сторінок з каталогу заводу виробника) та копії технічних паспортів або керівництва з експлуатації на товар, що є предметом закупівлі. Серед переліку продукції замовник має намір придбати «Затвор щитовий з ручним приводом для застосування у системах водовідведення» з розмірами (ВхШ) = 2800х1200мм.
На виконання вищевказаної вимоги учасниками надано технічний паспорт та копію сторінки з каталогу заводу виробника на затвор щитовий з ручним приводом JAFAR 2802, відповідно до яких, при висоті затвору 2800 мм - загальна ширина затвору становить 1400 мм, при цьому розмір щита ВхШ 1300х1300 мм, що не відповідає вимогам замовника, визначеним у Додатку №3, а саме: загальна ширина затвору повинна бути 1200 мм, розмір щита ВхШ 1600х1100 мм.
2. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації, документи та інформація, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У такому випадку Учасником подається довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
У складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи:
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців).
- Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців).
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку).
- Оригінал або копію довідки/витягу з торговельного, банківського або судового реєстру чи реєстраційне посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи – нерезидента.
Довідка з обґрунтуванням неподання вищевказаних документів у складі тендерної пропозицій учасників відсутня.
3. Відповідно до п. 26 Додатку №4 до тендерної документації, учасник має надати детальний технічний опис (копії сторінок з каталогу заводу виробника) та копії технічних паспортів або керівництва з експлуатації на товар, що є предметом закупівлі.
На виконання вищевказаної вимоги учасниками надано технічний паспорт та копію сторінки з каталогу заводу виробника на засувку чавунну з обгумованим клином фланцевої з редуктором та штурвалом JAFAR 2111, призначеної для застосування в водопровідних мережах, системах питного водопостачання. Проте, в наданих документах не підтверджена вимога п. 18 технічних вимог до засувок, зазначених у Додатку №3: Пильник шпинделя –гума EPDM / гума NBR, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до п. 25 Додатку №4 до тендерної документації, учасник має надати копії сертифікатів відповідності на товар (крім куль до зворотних клапанів), завірені печаткою офіційного представництва та підписом уповноваженої особи.
На виконання вищевказаної вимоги учасниками надано сертифікат відповідності №UA.1O190.00292-18 (термін дії з 25.05.2018 до 24.05.2021). Серед нормативних документів, яким відповідає запропонована продукція, зазначені ГОСТи (ГОСТ 12.2.063-81, ГОСТ 13547-79, ГОСТ 11823-91, ГОСТ 21345-78), які є недійсними на території України. ДСТУ ГОСТ 5762:2004 розповсюджується на засувки номінальним тиском не більше PN 250. Відповідно до цього, актуального діючого нормативного документу на затвори та клапани зворотні у даному сертифікаті не зазначено. Виходячи з вищенаведеного, у складі тендерної пропозиції учасником не надано сертифікату відповідності на затвори та клапани зворотні, що відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищеописаного, ТОВ «КСАНТОС» вважає, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТД «ІНВАР» та ТОВ «ТК «РЕГІОН КОМПЛЕКТ», допущені до аукціону, не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та мають бути відхилені.
На підставі зазначеного та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо тендерний комітет Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» скасувати рішення від 11.03.2021 р. в частині допуску до аукціону ТОВ «ТД «ІНВАР» та ТОВ «ТК «РЕГІОН КОМПЛЕКТ» та відмінити закупівлю «Засувки, затвори, зворотні клапани та запасні частини до них, код згідно з ДК 021:2015 - 42130000-9», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-001945-c згідно ст. 32 Закону через неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: допущення до аукціону тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
16.03.2021 20:03
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів прекваліфікації.
Номер:
6e0360c061894a94ac6fb1e2ef046736
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-001945-c.c3
Назва:
Оскарження результатів прекваліфікації.
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель у зв’язку з порушенням Замовником порядку проведення процедури закупівлі і просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 2.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 4.pdf 15.02.2021 12:07
- Скарга _.pdf.p7s.zip 15.02.2021 12:07
- Додаток 9.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 7.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 6.pdf 15.02.2021 12:07
- Скарга.doc 15.02.2021 12:07
- Додаток 3.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 1.pdf 15.02.2021 12:07
- Скарга.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаток 8.pdf 15.02.2021 12:07
- Додаткове пояснення від 24.02.21.pdf 24.02.2021 19:17
- Згода загальних зборів № 27.pdf 24.02.2021 19:17
- Запит офіц.представництву.pdf 24.02.2021 19:17
- Лист- відповідь офіц. представництва.PDF 24.02.2021 19:17
- Лист від Fabryka Armatur JAFAR S. A.pdf 24.02.2021 19:17
- Додаткове пояснення від 24.02.21.doc 24.02.2021 19:17
- Додаткове пояснення від 24.02.21.pdf.p7s.zip 24.02.2021 19:21
- рішення від 17.02.2021 № 2846 + лист Замовнику.pdf 18.02.2021 13:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2021 № 3668.pdf 01.03.2021 17:05
- рішення від 26.02.2021 № 3668.pdf 03.03.2021 21:12
- Пояснення на скаргу.pdf 22.02.2021 11:58
- Пояснення на скаргу.docx 22.02.2021 11:59
- податковий борг.PDF 23.02.2021 10:49
- jafar-catalog-armatur.pdf 23.02.2021 10:49
- Додаткове пояснення на скаргу.docx 23.02.2021 10:49
- jafar (1) (1).pdf 23.02.2021 10:49
- Додаткове пояснення.pdf 23.02.2021 10:49
- сторінка зі статуту (1).PDF 23.02.2021 10:49
- ПРОТОКОЛ скасування.pdf 11.03.2021 09:13
- ПРОТОКОЛ скасування.pdf 11.03.2021 09:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2021 13:06
Дата розгляду скарги:
26.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2021 13:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2021 21:12
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2021 09:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2021 № 3668 виконано
Задовільнена:
Так