-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія))
Через відсутність технічної можливості редагувати поле оголошення "Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції" мовою, якою повинні складатися тендерні пропозиції є українська мова. Технічна документація (у разі наявності), яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
Завершена
25 262 639.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 313.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 313.20 UAH
Номер:
7ec8e4d9c0cf4131abebd87bdee017b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 16:07 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-12-30-005132-c 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Веракс Енерджи» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Овіс Трейд», ПАТ «ЕК «Барвінок», ТОВ «Альтернативенерго»,
ТОВ «Співдружність Енерго», ТОВ «Юнікор Енерджі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення до нього змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення до нього змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Тепловодоканал» Енергодарської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Овіс Трейд» (далі – ТОВ «Овіс Трейд»), приватного акціонерного товариства «Енергетична компанія «Барвінок» (далі – ПАТ «ЕК «Барвінок»), товариства з обмеженою відповідальністю «Юнікор Енерджі» (далі – ТОВ «Юнікор Енерджі»), товариства з обмеженою відповідальністю «Веракс Енерджи» (далі – ТОВ «Веракс Енерджи»), товариства з обмеженою відповідальністю «Співдружність Енерго» (далі – ТОВ «Співдружність Енерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернативенерго» (далі – ТОВ «Альтернативенерго»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.02.2021 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2021, договір про постачання електричної енергії споживачу від 02.03.2021 № 01-03/2021, додаткова угода від 02.03.2021 № 1, додаткова угода від 03.03.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 02.03.2021, 03.03.2021, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 05.05.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 8 таблиці 4 додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників сканованого оригіналу довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність відкритих рахунків (у тому числі спецрахунку з зазначенням номеру рахунку, за яким буде здійснюватись оплата Споживачем вартості електричної енергії за Договором виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника), видану не раніше ніж за тридцять календарних днів до дати подання Учасником пропозиції.
Учасник ТОВ «Веракс Енерджи» у складі тендерної пропозиції надав довідку акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» від 26.01.2021 № 10/2-10/482, яка містить відомості про рахунки без зазначення номеру спеціального рахунку, за яким буде здійснюватись оплата Споживачем вартості електричної енергії за Договором виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника, чим не дотримано вимоги пункту 8 таблиці 4 додатку 2 до тендерної документації
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Веракс Енерджи» та допустив його до участі в аукціоні.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Крім того в ході моніторингу, установлено, що учасники торгів ПАТ «ЕК «Барвінок», ТОВ «Альтернативенерго», ТОВ «Співдружність Енерго» 16.02.2021 через електронну систему закупівель зверталися до Замовника з вимогою переглянути рішення про їх безпідставне відхилення, відповіді на які Замовник не надав, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:10 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ), у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. З огляду на зазначене, Замовником направлено ПОЗОВНУ ЗАЯВУ "Про визнання протиправним та скасування висновку" до Запорізького окружного адміністративного суду від 28.05.2021 року №1748 (додається). Рішення прийнято на засіданні тендерного комітету КП "ТВК" ЕМР, затвердженого Протоколом від 28.05.2021 року №64. Також, додаються: сканкопії опису вкладення в цінний лист та фіскальний чек.
Дата публікації:
28.05.2021 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
0bb98a2adb36448f97909c6dc65179ae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 23:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (електрична енергія) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-005132-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ce3c337ae4c4d81bbad3bf9672afb85
Назва:
Надання пояснень по процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)) - CPV 021:2015 -09310000-5 Electricity (CPV 021:2015 -09310000-5 Electricity (Electricity)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-005132-c
Дата опублікування:
05.05.2021 16:28
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі за кодом ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)) - CPV 021:2015 -09310000-5 Electricity (CPV 021:2015 -09310000-5 Electricity (Electricity)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-005132-c повідомляємо про наступне.
Закупівля здійснювалась у відповідності до приписів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (надалі – Закон).
Закупівля енергії електричної здійснювалась за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства. На виконання законодавчих актів України, що регламентують здійснення публічних закупівель, Замовником було зазначено джерело фінансування при формуванні річного плану закупівель, шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівель. Так, в полі «Назва джерела» зазначено «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)», що затверджено Протоколом засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОВОДОКАНАЛ» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КП «ТВК» ЕМР) від 28.12.2020 року №97 (додається до цього Пояснення).
Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на КП «ТВК» ЕМР з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання КП «ТВК» ЕМР посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тому, на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана КП «ТВК» ЕМР.
Додаток:
Протокол засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОВОДОКАНАЛ» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КП «ТВК» ЕМР) від 28.12.2020 року №97